خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی طراحی مدرن و متفاوت برای دکوراسیون دو خانه زیبا و امروزی

طراحی مدرن و متفاوت برای دکوراسیون دو خانه زیبا و امروزی

دکوراسیون خانه آپارتمانی مدرن

امروزه اغلب افراد تمایل دارند برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های آپارتمانی از سبک های مدرن و جدید استفاده کنند زیرا این سبک دکوراسیون ها در عین سادگی باعث می شوند تا فضای داخلی منزل به روز و جذاب تر به نظر برسد. در ادامه طراحی دکوراسیون داخلی دو خانه آپارتمانی با سبک مدرن را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دیزاین داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد. 

طراحی دکوراسیون داخلی دو خانه آپارتمانی با سبک مدرن

این دو خانه آپارتمانی توسط الکس یاگلدین طراحی شده است و در طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان اول ترکیب رنگ های شاد با خاکستری و زغالی تیره به چشم می خورد. آپارتمان دوم نیز دارای دکوراسیونی شیک و پرانرژی است و در طراحی این خانه آپارتمانی نیز از ترکیب رنگ های خاص و زیبا استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن و زیبا

دکوراسیون مدرن و شیک خانه آپارتمانی

قسمت اصلی این خانه آپارتمانی به صورت دایره ای شکل طراحی شده است به همین دلیل است که مبلمان به صورت گسسته در فضای سالن پذیرایی قرار داده شده است. برای جذاب تر به نظر رسیدن دکوراسیون اتاق نشیمن رنگ مبلمان به صورت ترکیبی و متضاد با یکدیگر انتخاب شده است و برای تکمیل زیبایی چیدمان مبلمان از میز جلو مبلی قرمز رنگ استفاده شده است. در قسمت بالای میز جلو مبلی لوستر سه شاخه ای مدرنی نصب شده است که این لوسترها روشنایی قابل توجهی را به محیط اطراف خود می بخشند.
تلویزیون در این سالن پذیرایی به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته شده است و دیوار پشت تلویزیون دارای طراحی خاص و متفاوتی است. در زیر راه پله ها دو صندلی سبز رنگ با طراحی خاص به چشم می خورند که از این فضا می توان برای مطالعه و نوشیدن قهوه و … استفاده کرد همچنین نصب لوستر تک شاخه ای مدرن باعث متفاوت به نظر رسیدن این بخش از منزل شده است.

انواع ساعت دیواری

طراحی داخلی خانه آپارتمانی مدرن و زیبا

دکوراسیون خانه آپارتمانی

طراحی داخلی زیبا و شیک
در طراحی داخلی آشپزخانه از ترکیب رنگ خاکستری و سفید استفاده شده است و برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی آشپزخانه فرشی فانتزی در قسمت وسط کفپوش آشپزخانه پهن شده است. چراغ های آویز نصب شده در بالای میز ناهار خوری نیز نور را به خوبی در فضای داخلی آشپزخانه منعکس می کنند و علاوه بر این طراحی سقف آشپزخانه با نصب این چراغ های آویز جذاب و کاربردی تر به نظر می رسد. فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه نیز توسط میز ناهار خوری از یکدیگر جدا شده اند و همانطور که در این قسمت مشاهده می کنید شومینه به صورت دو طرفه طراحی شده است.

مبل و میز

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن طراحی داخلی اتاق غذاخوری

قسمتی از منزل به عنوان دفترکار در نظر گرفته شده است و برای مرتب تر به نظر رسیدن اتاق کار کتابخانه دیوار روی بخشی از دیوار نصب شده است.

دکوراسیون خانه شیک و آپارتمانی

طراجی داخلی اتاق کاردکوراسیون خانه مدرن دکوراسیون زیبا و شیک خانه مدرن

در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی، سبک دکوراسیون مدرن و در عین حال ساده ای به چشم می خورد و ترکیب رنگ های تیره و روشن و نورپرازی کاربردی و مناسب باعث شده است که فضای سرویس بهداشتی متفاوت و منحصر به فردتر به نظر برسد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک طراحی داخلی سرویس بهداشتی مدرن

در طراحی داخلی خانه آپارتمانی دوم فرش آبی که در وسط سالن پذیرایی پهن شده است توجه هر فردی را به سمت خود جلب می کند و علاوه بر این طراحی دیوار پشت تلویزیون در این خانه آپارتمانی شیک و جذاب تر است و بر خلاف خانه آپارتمانی قبلی شومینه به صورت بزرگ تر و با رنگ سفید طراحی شده است. برای جذابیت بیشتر چیدمان مبلمان بر خلاف آپارتمان قبلی میز جلو مبلی قهوه ای تیره در جلوی مبلمان قرار داده شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن
در زیر راه پله ها نیز فضایی متفاوت برای مطالعه و … در نظر گرفته شده است و در این بخش از منزل برای راحتی ساکنین منزل دو مبل یک نفره با رنگ تیره قرار داده شده است و نصب لوستر آویز در بالای مبلمان فضایی خیره کننده ای را در این بخش بوجود آورده است.

دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک و زیبا دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن و زیبا
آشپزخانه نیز دارای طراحی متفاوت و خاصی است و در فضای آشپزخانه کفپوش سه بعدی به چشم می خورد که این مدل کفپوش باعث شده است که دکوراسیون داخلی آشپزخانه جذاب و متفاوت تر به نظر برسد. مانند آپارتمان قبلی فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه نیز توسط میز ناهار خوری از یکدیگر جدا شده اند.

دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک و مدرن دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی

این خانه آپارتمانی همچنین دارای دو اتاق خواب دو نفره است که هر کدام دیزاین متفاوتی دارند. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب اول ترکیب رنگ های روشن به چشم می خورد و برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دوم نیز از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده شده است.

دکوراسیون مدرن اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب دیزاین داخلی خانه آپارتمانی دکوراسیون اتاق خواب دو نفره طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون خانه شیک و مدرن
دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نیز به صورت لوکس و با ترکیب رنگ های روشن و تیره طراحی شده است و این قسمت از منزل نیز دارای طراحی داخلی مدرن و به روز است.

دکوراسیون داخلی حمام

دکوراسیون حمام لوکس

دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و مدرن

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

طراحی داخلی سرویس بهداشتی
در این مطلب با طراحی دکوراسیون دو خانه آپارتمانی مدرن و شیک آشنا شدید که امیدواریم این دکوراسیون های داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *