خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون دو خانه مدرن و لاکچری با طراحی داخلی جذاب

دکوراسیون دو خانه مدرن و لاکچری با طراحی داخلی جذاب

دکوراسیون دو خانه مدرن و لاکچری

امروزه در بیشتر خانه ها دکوراسیون های مدرن و لاکچری به چشم می خورند که این سبک دکوراسیون های داخلی در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید در صورت تمایل از دکوراسیون های مدرن برای طراحی داخلی خانه های آپارتمانی و ویلایی استفاده نمایید. در ادامه این مطلب دکوراسیون دو خانه آپارتمانی با طراحی لاکچری و زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون های داخلی مورد توجه تان قرار بگیرند. 

طراحی دکوراسیون داخلی دو خانه آپارتمانی مدرن و لاکچری

برای طراحی داخلی دو خانه آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید از ترکیب طیف های مختلف رنگ خاکستری با سایر رنگ ها استفاده شده است که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از یکی از این دکوراسیون های داخلی شیک و مدرن برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل خود ایده بگیرید.

طراحی دکوراسیون خانه مدرن

دکوراسیون خانه آپارتمانی با طراحی کاربردی و شیک

در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن خانه آپارتمانی اول از رنگ های منحصر به فرد و زیبایی استفاده شده است که استفاده از این رنگ ها و وسایل مدرن باعث شده است که فضای اتاق نشیمن به فضایی مجلل و زیبا تبدیل شود.
در قسمتی از اتاق نشیمن مبلمان با رنگ روشن به چشم می خورند و از رنگی مشابه برای مبلمان و کفپوش اتاق نشیمن استفاده شده است و همین تشابه رنگی باعث شده تا فضای اتاق نشیمن جذاب و زیباتر به نظر برسد.
جداسازی فضای اتاق نشیمن و آشپزخانه توسط میز ناهارخوری و بار آشپزخانه انجام شده است و کابینت های آشپزخانه نیز از بین رنگ های تیره انتخاب شده اند و سایر لوازم جانبی موجود در آشپزخانه از بین رنگ های سیاه و سفید انتخاب شده اند که این تضاد رنگی باعث ایجاد دکوراسیونی مدرن در فضای آشپزخانه شده است.
در قسمت های مختلف این خانه آپارتمانی مدرن و شیک همچنین نورپردازی ایده آل و کاربردی به چشم می خورد.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون منزل مدرن و شیک دکوراسیون زیبا و لوکس خانه آپارتمانی دکوراسیون زیبا و شیک خانه مدرن

دکوراسیون خانه آپارتمانی

دکوراسیون زیبا و شیک خانه مدرن

مبل و میز

بخشی از اتاق نشیمن به دفتر کار اختصاص داده شده و در بخشی از اتاق کار مبلی راحت برای مطالعه و انجام سایر فعالیت ها قرار داده شده است.

دکوراسیون داخلی دفتر کار

دکوراسیون داخلی اتاق کار
اتاق خواب خاکستری این خانه آپارتمانی دارای طراحی ساده و در عین حال شیکی است و برای طراحی نورپردازی اتاق خواب از لامپ های مخفی و سقفی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی حمام
اتاق دوم نیز در این خانه آپارتمانی به عنوان اتاق کودک در نظر گرفته شده است و برای صرفه جویی در فضا تخت خوابی کوچک و ظریف در قسمتی از اتاق خواب قرار داده شده همچنین در قسمت کناری تخت خواب قفسه دیواری نصب شده است که در این قفسه دیواری وسایل بازی و تزیینی به چشم می خورند.

دکوراسیون داخلی اتاق کودک
امروزه طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار گشته است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به صورت لوکس و بی نظیر طراحی شده اند و در طراحی داخلی این سرویس بهداشتی وان و شیر آلات لوکس و سینک روشویی شیک و مدرنی به چشم می خورد همچنین طراحی نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی نیز به کمک لامپ های ال ای دی انجام شده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی

 خانه آپارتمانی دوم به سبک دکوراسیون مینیمالیستی طراحی شده است. در اتاق نشیمن ترکیب رنگ های خاکستری و قهوه ای روشن به چشم می خورد و برای پوشاندن دیوارهای اتاق نشیمن از پنل های چوبی استفاده شده است. نقطه کانونی در اتاق نشیمن توسط شومینه ای برقی تزیین شده و همانطور که مشاهده می کنید دکوراسیون اتاق نشیمن در عین سادگی از جذابیت زیادی برخوردار است و احساس آرامش خاصی در این بخش از منزل وجود دارد.

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن دکوراسیون خانه آپارتمانی مدرن

آشپزخانه و اتاق خواب نیز دارای دکوراسیونی ساده و زیبا هستند و در طراحی داخلی آشپزخانه رنگ های تیره و پنل های چوبی به چشم می خورند و علاوه بر این فضای آشپزخانه به صورت کاربردی طراحی شده است.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون مدرن و لاکچری خانه آپارتمانی

برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از رنگی مشابه برای تخت خواب و دیوارها استفاده شده و ترکیب رنگ های خاکستری تیره و روشن باعث شده است تا فضای اتاق خواب آرامش بخش و جذاب تر به نظر برسد.

دکوراسیون دو خانه مدرن و لاکچری

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون خانه آپارتمانی

اتاق خواب کودکان در این خانه آپارتمانی به صورت اتاق خواب دو تخته و مشترک طراحی شده و همانطور که مشاهده می کنید در طراحی داخلی این اتاق خواب قسمتی از فضا به عنوان اتاق مطالعه در نظر گرفته شده و در قسمتی از اتاق خواب کودک فضایی برای قرار دادن تخت خواب و وسایل بازی در نظر گرفته شده همچنین برای تزیین اتاق خواب روی دیوارها نقاشی هایی زیبا و جالب با رنگ سفید کشیده شده اند.

دکوراسیون خاکستری اتاق خواب

دکوراسیون اتاق کودک

طراحی داخلی اتاق کودک طراحی داخلی اتاق کودک

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام نیز در عین سادگی، جذابیت خاصی دارند و برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی از رنگ خاکستری روشن و نورپردازی مناسبی استفاده شده به همین دلیل است که فضای حمام و سرویس بهداشتی دلباز و بزرگ تر به نظر می رسد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی خاکستری طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب طراحی دکوراسیون دو خانه آپارتمانی را مشاهده کردید که امیدواریم این دکوراسیون های با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دکوراسیونی لاکچری و کاربردی را برای منزل خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *