خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی تصاویر دکوراسیون با تم تیره با طراحی های متفاوت و مدرن

تصاویر دکوراسیون با تم تیره با طراحی های متفاوت و مدرن

دکوراسیون با تم تیره

تا به حال درباره دکوراسیون داخلی منزل با تم تیره چیزی شنیده اید؟ دکوراسیون با تم تیره یکی از مدرن ترین طراحی های امروزی است. در این مطلب با طراحی های متفاوت دکوراسیون داخلی منزل با استفاده از عناصر تیره آشنا می شویم.

طراحی های متفاوت و مدرن دکوراسیون با تم تیره

دکوراسیون داخلی منزل با استفاده از عناصر تیره کمی نیاز به ریسک دارد اما نتیجه نهایی آن می تواند بسیار متفاوت و زیبا باشد. رنگ های تیره در عین پیچیدگی, از دیگر رنگ ها تمایز هستند و دکوراسیون با تم تیره نیز تمایز چشمگیری با سایر دکوراسیون ها دارد. در ادامه با چهار نوع دکوراسیون داخلی منازل مدرن که از تم تیره استفاده نموده اند, آشنا می شویم.

تصاویر زیر نمونه ایی از خانه شیک و مدرنی است که با رنگ مشکی و تم سفید طراحی شده است. استفاده از مبلمان کلاسیک چوبی با پارچه مشکی در کنار کف پوش چوبی جلوه زیبایی به این پذیرایی بخشیده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در دکوراسیون داخلی این منزل, رنگ سقف ها مشکی و سفید است.

انواع ساعت دیواری

سقف مشکی در منازل تیره رنگ

تصویر زیر یکی از جدیدترین طراحی های صورت گرفته در دکوراسیون با تم تیره است. در این طراحی سقف به صورت تخته سیاهی با رنگ سفید نقاشی شده است. امروزه استفاده از چنین طرح هایی با استقبال روبرو شده است. به علاوه استفاده از کاناپه با روکش چرم مشکی و فرش های زیبا و خاص, تمایز بسیاری به این منزل بخشیده است.

دکوراسیون با تم تیره

مبل و میز

دکوراسیون با تم تیره

دکوراسیون با تم تیره

در تصویر زیر استفاده از قفسه های باز برای قرارگیری وسایل در اتاق خواب, به چشم می خورد. این قفسه با رنگ مشکی طراحی و با استفاده از چوب ساخته شده است و برای اتاق خواب های مدرن بسیار مناسب است. همچنین نحوه چیدمان وسایل در آشپزخانه این خانه را در تصاویر زیر می توانید مشاهده کنید.

دکوراسیون با تم تیره

دکوراسیون با تم تیره

تصاویر زیر مربوط به خانه دیگری می شود که با رنگ های چوب و خاکستری طراحی شده است. در دکوراسیون داخلی این منزل رنگ سبز نیز دیده می شود. استفاده از فرش به رنگ های پرتقالی دارای الگوهای خاص (لوزی) در کنار مبلمان چرمی شکلاتی, زیبایی خاصی به اتاق نشیمن داده است. استفاده از وسایل لوکس مانند چراغ ها و لوسترهای مدرن که با رنگ مشکی طراحی شده اند, چشم بیننده را به خود جلب می کنند.

دکوراسیون با تم تیره

دکوراسیون با تم تیره

نحوه چیدمان وسایل

طراحی کابینت ها و سقف آشپزخانه به رنگ مشکی در کنار اتاق نشیمن که به رنگ سفید طراحی شده, فضا را دلچسب تر کرده است. همچنین استفاده از نورپردازی مدرن در این منزل به چشم می خورد. استفاده از میز ناهار خوری سبز و مدرن, تمایز بسیاری به این آشپزخانه بخشیده است.

دکوراسیون با تم تیره

دکوراسیون با تم تیره

دکوراسیون آشپزخانه های مدرن

دکوراسیون با تم تیره

نورپردازی در دکوراسیون داخلی

تصاویر زیر مربوط به دکوراسیون منزل سوم است. استفاده از رنگ های سیاه و سفید و زرد در طراحی این منزل به چشم می خورد. درب اتاق ها و دیوار برخی از بخش های خانه با رنگ سیاه طراحی شده است. این در حالی است که در رنگ آمیزی سقف خانه از رنگ های دیگری مانند خاکستری و سفید استفاده شده است. این نوع طراحی به ویژه برای منازلی با سقف بلند مناسب می باشد. استفاده از وسایلی به رنگ زرد مانند مبلمان زیبایی اتاق نشیمن این منزل را دوچندان نموده است.

پرده های مناسب برای خانه هایی با تم تیره

رنگ مناسب کابینت در آشپزخانه

اهمیت رنگ سقف و کف پوش خانه ها

اتاق خواب این منزل روشن تر از سایر فضاهای آن است. اما استفاده از عناصر تیره در آن, اتاق خواب را متمایز کرده است. استفاده از پرده مشکی موجب القای خواب راحت در این اتاق خواب می شود.

هماهنگی رنگ ها در دکوراسیون داخلی با تم تیره

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب با تم تیره

در طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی این منزل, از رنگ های روشن استفاده شده است. طراحی کف پوش این فضاها با استفاده از سرامیک های نارنجی, جلوه زیادی به آن بخشیده و موجب روشنایی بیشتر آن شده است.

دکوراسیون با تم تیره

دکوراسیون داخلی منازل شیک

با توجه به مطالب بیان شده, مشاهده می کنید دکوراسیون با تم تیره یکی از جذاب ترین ایده های دکوراسیون داخلی منازل مدرن می باشد. اگرچه در طراحی این ایده ها بیشتر از رنگ های تیره الهام گرفته شده, اما متفاوت و متمایز از دیگر ایده ها می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *