خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی عکس های دکوراسیون خانه های ۳۰ متری با طراحی فوق العاده

عکس های دکوراسیون خانه های ۳۰ متری با طراحی فوق العاده

مبلمان مناسب خانه های کوچک

امروزه آپارتمان های کوچک موجود دارای محدودیت های فراوانی هستند. فضای کم, عدم روشنایی کافی و نقشه کف نامناسب و کوچک تنها تعداد کمی از محدودیت های رایج این آپارتمان ها است. در این مطلب با طراحی فوق العاده چهار دکوراسیون خانه های ۳۰ متری آشنا می شویم.

طراحی فوق العاده دکوراسیون خانه های ۳۰ متری

با وجود محدودیت فراوان خانه های آپارتمانی کوچک, امروزه طرح های زیبا و فوق العاده ایی برای دکوراسیون این خانه ها خلق شده است. این طرح ها در عین حال که محدودیت های خانه های کوچک امروزی را ندارند, بسیار شیک و متمایز هستند و گزینه مناسبی برای دکوراسیون خانه های حتی کوچکتر از ۳۰ متر به شمار می روند. در ادامه با چهار نمونه از این طرح ها آشنا می شویم.

یکی از دکوراسیون خانه های ۳۰ متری این آپارتمان کوچک است که به صورت هوشمندانه براساس نیاز یک خانم با یک سبک زندگی فعال طراحی شده است. تم داخلی این خانه با روشن و پر انرژی بوده که این مسئله ناشی از استفاده رنگ قرمز می باشد. طراحی بی رنگ دیوارها و استفاده ی جالب از چوب موجب هماهنگی بهتر دکوراسیون داخلی منزل شده است.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون شیک خانه 30 متری

دکوراسیون خانه های 30 متری

انتخاب وسایل کوچک و مناسب برای این خانه ها اهمیت بسیاری دارد. برای مثال در این خانه با انتخاب سبک مبلمان خاص و متفاوت که فضای کمی را اشغال می کند, موجب زیبایی بیشتر دکوراسیون شده اند. همانطور که مشاهده می کنید صندلی قرمز تخم مرغی جلوه زیبایی به این دکوراسیون خانه ۳۰ متری بخشیده است.

مبل و میز

تزیین خانه های بسیار کوچک

ورودی این خانه همراه با گلدان و نورپردازی مناسبی طراحی شده است. استفاده از طرح چوب در بخش های از دیوار منزل و در کف خانه ایده مناسبی برای جذابیت بیشتر خانه می باشد.

دکوراسیون خانه های 30 متری

تصاویر زیر مربوط به سرویس بهداشتی این خانه می شود. همانطور که می بینید برای جلوگیری از یکنواختی این فضا از کاشی ها و سرامیک های قرمز استفاده شده است. با این که این فضا بسیار کوچک است اما به دلیل طراحی مناسب آن بسیار زیبا دیده می شود. همان طور که می بینید کاشی های حمام دارای طرح ظریفی از گل بوده که جذابیت آن را بیشتر کرده است. این سرویس بهداشتی با استفاده حداکثر از فضاها تعبیه شده است.

دکوراسیون خانه های 30 متری

ایده های طراحی حمام شیک

دکوراسیون داخلی خانه کوچک

آپارتمان کوچک دوم برای دو زوج طراحی شده است و تنها شامل یک اتاق اصلی می شود. این اتاق اصلی به عنوان اتاق خواب, اتاق مطالعه و اتاق ورزش کاربرد دارد. از تخت تاشو دو نفره به عنوان سرویس خواب این منزل استفاده شده است. برای پذیرایی از مهمان و استفاده بیشتر از فضای این اتاق, تخت به داخل دیوار جمع می شود.

دکوراسیون کامل اتاق خواب

دکوراسیون خانه های 30 متری

طراحی پنجره بزرگ در یک طرف آپارتمان باعث شده تا علاوه بر تامین نور خانه, فضا دلگیر نشود. تعبیه قفسه و طاق در فضاهای مختلف خانه باعث بهره وری بیشتر از فضای خانه شده است. حتی تلویزیون با قرار گرفتن درون دیوار, باعث صرفه جویی چند سانتی در فضای خانه می شود.

ایده های شیک طراحی اتاق نشیمن

استفاده از رنگ آبی روشن برای تم این خانه که خاکستری است, موجب روشنایی بیشتر آن می شود. توجه به این فاکتورها در دکوراسیون خانه های کوچک موجب بهبود محدودیت روشنایی این خانه ها می شود. همچنین از صندلی و میز شیک به عنوان صندلی کار, در این دکوراسیون استفاده شده است.

دکوراسیون خانه های 30 متری

دکوراسیون خانه های 30 متری

دکوراسیون خانه های 30 متری

طراحی آشپزخانه جمع و جور در خارج از درب شیشه ای دودی اتاق نشیمن در عین کارآمدی, فضای کوچکی را اشغال می کند. استفاده از سطوح سفید براق و چوبی در این آشپزخانه موجب ایجاد احساس راحتی افراد در آشپزخانه می شود.

دکوراسیون خانه های 30 متری

استفاده از شیشه در مقابل دیواری به رنگ مواج و کاشی های آبی رنگ موجب طراوت بیشتر حمام این خانه شده است. 

دکوراسیون خانه های 30 متری

دکوراسیون بعدی مربوط به آپارتمانی است که تنها ۱۷ متر مربع دارد و مناسب یک مرد مجرد می باشد. استفاده از کاناپه ایی که به تخت نیز تبدیل می شود, در این خانه به چشم می خورد. استفاده از فضاهای روی دیوار به منظور قفسه کتاب, کمد لباس و … باعث شده است از این خانه کاملا بهینه باشد. استفاده از تابلو و آثار هنری و وجود روشنایی کافی در این خانه باعث شده, فضای راحتی ایجاد شود. این آپارتمان بیشتر با رنگ سفید طراحی شده, تا نور کافی وجود داشته باشد.

نمونه آشپزخانه های کوچک و مدرن

دکوراسیون کامل خانه

دکوراسیون خانه های 30 متری

دکوراسیون خانه های 30 متری

تصاویر زیر آشپزخانه این منزل را نشان می دهد. به نظر می رسد این آشپزخانه باز و جادار است. گوشه های زاویه دار در این آشپزخانه به حفظ مسیر و اندازه کافی برای قدم زدن کمک می کند. استفاده از میز ناهار خوری تاشو, زیبایی و فضای این آشپزخانه را بیشتر کرده است.

دکوراسیون خانه های 30 متری

محدودیت خانه های 30 متری

آپارتمان چهارم ۲۸٫۷ مترمربع دارد. استفاده از پارچه های لایه لایه و به رنگ های روشن در دکوراسیون داخلی این خونه به چشم می خورد. یکی از ویژگی های مدرن این خانه, استفاده از چراغ های مثلثی شکل جذاب روی سرتاسر سقف این خانه است. این چراغ ها در عین زیبایی بسیار کارآمد هستند و موجب روشنایی بیشتر این خانه کوچک می شوند. استفاده از دو ریل دنده دار روی دیوار اشپزخانه به منظور نگه داری ظروف نقره ایی و مسی به چشم می خورد. پذیرایی این خانه با استفاده از میزی که به عنوان میز ناهار خوری نیز کاربرد دارد, از آشپزخانه جدا شده است. این سبک طراحی مشابه خانه های زیبای روستایی است.

جدیدترین نمونه خانه های 30 متری

دکوراسیون خانه های 30 متری

تصویر زیر ورودی کوچک این خانه را نشان می دهد. در اتاق پذیرایی با استفاده از طراحی قفسه بزرگی, بسیاری از وسایل در آن نگه داری شده اند. از جمله این وسایل تلویزیون می باشد. سمت چپ این قفسه ها, اتاق خواب طراحی شده با تخت خواب قرار دارد. این اتاق خواب در عین زیبایی بسیار, محیطی راحت برای استراحت می باشد.

دکوراسیون کامل خانه های اپارتمانی

ایده های طراحی خانه های کوچک

محدودیت خانه های کوچک

در کنار آشپزخانه و قسمت ورودی خانه, سرویس بهداشتی تعبیه شده است. سبک کاشی معرق متمایل به صورتی بر گرما از کف تاکید می کند و موجب آرام بخشی بیشتر فضای حمام می شود. استفاده از چراغ های آویز تزیینی موجب شیک تر شدن این فضا شده است.این نمونه طراحی یکی از بهینه ترین دکوراسیون خانه های ۳۰ متری می باشد.

دکوراسیون خانه های 30 متری

دکوراسیون خانه های 30 متری

با توجه به تصاویر دکوراسیون خانه های ۳۰ متری, این ایده های می توانند برای دکوراسیون های کوچک مفید باشند. این ایده ها علاوه بر زیبایی به بهینه بودن خانه نیز توجه ویژه ایی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *