خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده های جدید و شیک مخصوص اتاق پذیرایی خانه های لوکس

مدل پرده های جدید و شیک مخصوص اتاق پذیرایی خانه های لوکس

مدل پردهای جدید برای پذیرایی

پذیرایی قسمتی از منزل است که طراحی دکوراسیون داخلی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از وسایلی که در جذابیت دکوراسیون داخلی پذیرایی نقش مهمی دارد پرده است که در این مطلب تصاویر مدل پرده های جدید و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

یکی از بهترین ایده ها برای ایجاد دکوراسیونی متفاوت در درون پذیرایی انتخاب پرده ای مناسب با چیدمان پذیرایی است که در ادامه این مطلب انواع مدل پرده جدید را مشاهده خواهید کرد.

مدل پرده زیبا و شیک

تصاویر انواع مدل پرده های جدید و شیک

قبل از خرید پرده برای پذیرایی سبک دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب کنید. پرده ها به دو دسته سنگین یا رسمی و سبک دسته بندی می شوند. پرده های سنگین را معمولا با والان استفاده می کنند این نوع پرده ها مانع ورود نور خورشید به درون فضای پذیرایی می شوند و در زمستان فضای منزل شما را گرم می کنند ارتفاع پرده های سنگین را معمولا از سقف تا کف پذیرایی در نظر می گیرند و این نوع پرده ها از نظر هزینه گران تر از سایر پرده ها می باشند.

انواع ساعت دیواری

پرده پذیرایی شیک پرده پذیرایی زیبا و جدید پرده پذیرایی زیبا
پرده های سبک معمولی هستند و جنس آن ها نخی و یا کتان است در نصب این پرده ها می توانید از چوب پرده های معمولی استفاده کنید و قیمت این پرده ها ارزان است. پارچه پرده را باید متناسب با دکوراسیون پذیرایی خود انتخاب کنید و رنگ و مدل پرده باید با دکوراسیون داخلی منزل شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. اگر می خواهید برای پرده خود والان انتخاب کنید یکی از پارچه ها را ساده انتخاب کنید. در ادامه بخشی دیگری از مدل پردهای جدید و زیبا را مشاهده می نمایید.

مدل پرده برای پذیرایی پرده زیبا برای پذیرایی مذل پردهای پذیرایی شیک و مدرن پرده پذیرایی
اگر فضای دکوراسیون پذیرایی شما مدرن است هرگز پرده ای کلاسیک و همراه با ریشه را برای خرید انتخاب نکنید و اگر فضای منزل شما کلاسیک است از پرده های مدرن که برای دکوراسیون های مدرن طراحی شده اند استفاده نکنید. برای رنگ پرده نیز توجه به ترکیب رنگ های درون پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدل پرده زیبا برای پذیرایی مدل های شیک پرده پذیرایی مدل پرده زیبا برای پذیرایی پرده پذیرایی
اگر فضای پذیرایی شما دو پنجره با فاصله از یکدیگر دارد می توانید از دو پرده متفاوت برای فضای پذیرایی خود استفاده کنید و در فضای دو پنجره تابلو و شمعدانی و یا هر چیزی که قابلت نصب را دارد قرار دهید.

مبل و میز

مدل پردهای پذیرایی شیک پرده پذیرایی شیک و زیبا
اندازه پرده پذیرایی باید تا کف پذیرایی امتداد داشته باشد پرده های با ارتفاع کم برای آشپزخانه و اتاق مطالعه مناسب می باشند.

پرده زیبا پذیرایی مدل پردهای جدید پذیرایی پرده پذیرایی با طرح های زیبا و متنوع
در هنگام خرید پرده پارچه آن را با نورهای مختلف امتحان کنید و از فروشنده بخواهید تا نور های متمرکز را خاموش کند تا بتوانید در نور غیر مستقیم رنگ اصلی پارچه پرده را تشخیص دهید و به طور کلی بهترین زمان برای خرید پرده روز است.

مدل شیک و زیبا پرده پذیرایی
اکر پنجره پذیرایی نیمه است بهتر است که پرده ای قدی را برای پذیرایی خود خریداری کنید پرده های قدی ارتفاع سقف و دیوار را بلندتر نشان می دهند و هم چنین فضای پذیرایی را رسمی تر می کنند.
می توانید قد پرده را یک متر از حد معمول بلند تر بگیرید و سپس مقداری از پرده را بر روی زمین پهن کنید با این کار فضای پذیرایی شما کلاسیک و زیباتر می شود.

مدل پردهای پذیرایی زیبا و شیک پردهای پذیرایی با طرح های زیبا و جدید مدل های زیبا و متنوع پرده پذیرایی

در این مطلب انواع نمونه های مدل پرده های جدید و شیک را ملاحظه کردید که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با الگوبرداری از این مدل پرده ها زیباترین طرح پرده را برای پذیرایی خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *