خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پردهای ساده و زیبا برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه

مدل پردهای ساده و زیبا برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه

مدل پردهای ساده برای قسمت های مختلف منزل

پرده از مهم ترین وسایل برای تزیین قسمت های مختلف منزل است. پرده ها مدل های مختلفی دارند که انتخاب طرح و رنگ پرده اگر به شیوه ای اصولی انجام شود شما می توانید شاهد ایجاد دکوراسیونی شیک در قسمت های مختلف منزل خود باشید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پردهای ساده آشپزخانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

از پرده برای پوشاندن پنجره قسمت های مختلف منزل استفاده می شود امروزه پرده ها در انواع طرح های مدرن و سلطنتی و ساده دوخته می شوند که انتخاب طرح پرده بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون موجود در منزل شما انجام شود.

پرده مدرن با طرح ساده

مدل پردهای ساده با طراحی زیبا و متفاوت برای قسمت های مختلف منزل

از مدل پردهای ساده می توانید برای قسمت های مختلف منزل خود نظیر آشپزخانه و اتاق خواب و سالن پذیرایی و … استفاده کنید. انواع مدل پرده ساده می توانند با هزینه ای اندک، فضای منزل شما را متفاوت و جذاب تر از گذشته نشان دهند.

انواع ساعت دیواری

مدل پردهای ساده برای پذیرایی

مدل پرده ساده برای اتاق پذیرایی

پرده با طرح ساده را می توان از پرکاربردترین مدل های پرده سالن پذیرایی و قسمت های مختلف منزل محسوب کرد این مدل پرده ها در عین سادگی می توانند به دکوراسیون پذیرایی شما شور و نشاط خاصی را ببخشند. بهتر است رنگ پرده ساده را با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در سالن پذیرایی تان انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت دکوراسیون پذیرایی شما چند برابر شود.

مدل پرده اتاق پذیرایی مدل پردهای ساده با طراحی شیک مدل پرده سالن پذیرایی با رنگ تیره مدل پرده سبز سالن پذیرایی مدل پرده آشپزخانه با طرح شیک و جذاب مدل پرده اتاق پذیرایی با طراحی شیک مدل پرده با طرح ساده و متفاوت مدل پرده اتاق پذیرایی مدل پرده با طرح ساده و جذاب مدل پرده مشکی با طرح ساده مدل پرده ساده و زیبا مدل پرده سالن پذیرایی

مبل و میز

مدل های پرده ساده برای اتاق خواب

در اغلب اتاق خواب ها پرده ها با طرح ساده به چشم می خورند. رنگ پرده های ساده اگر به صورت صحیح انتخاب شود دکوراسیون اتاق خواب شما متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. بهتر است رنگ و طرح پرده اتاق خواب و روتختی را ست کنید تا دکوراسیون اتاق خواب شما متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

مدل پرده بنفش سالن پذیرایی مدل پرده شیک و زیبا مدل پرده خاکستری سالن پذیرایی مدل پرده صورتی و مشکی اتاق خواب مدل پرده و روتختی ست اتاق خواب مدل پرده شیک و زیبا برای اتاق خواب با طراحی متفاوت مدل پرده بنفش اتاق خواب مدل پرده آبی و سفید اتاق خواب

مدل پرده آشپزخانه با طرح ساده و شیک

کاربردی ترین مدل پرده ها در آشپزخانه پرده های ساده هستند. اگر آشپزخانه شما دارای پنجره است بهتر است برای ایجاد دکوراسیونی زیبا در آشپزخانه تان از پرده های ساده استفاده کنید. رنگ پرده آشپزخانه را بهتر است با توجه به سایر رنگ های موجود در آشپزخانه تان انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان بیشتر شود.

مدل پردهای ساده آشپزخانه مدل پردهای ساده و زیبا برای قسمت های مختلف منزل مدل پرده شیک و متفاوت   مدل پرده نارنجی آشپزخانه مدل پرده با طرح ساده برای آشپزخانه مدل پرده سفید با طرح ساده مدل پرده ساده برای آشپزخانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پردهای ساده برای آشپزخانه و اتاق خواب و سالن پذیرایی را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح های زیبا مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل پرده زیبایی را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *