کاغذ دیواری از دیرباز جزء دکوراسیون داخلی محسوب می شود به همین دلیل با پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی این متریال اصلی در دکوراسیون نیز رو به پیشرفت است. این نوع دیوار پوش به دلیل داشتن مزیت هایی مثل تنوع بالا در سبک، طرح، رنگ، مدل و کیفیت، تنوع در قیمت و همچنین قابل شستشو بودن آن در دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار و محبوب شده است.

کاغذ دیواری علاوه بر اینکه به دکوراسیون داخلی جلوه ای خاص می بخشد، بستری مناسب برای یکپارچه شدن عناصر و اجزای داخلی دکوراسیون هم به شمار می رود. می توان از این دیوار پوش در دکوراسیون داخلی مدرن و لوکس بخش های مختلف منازل و همچنین در مکان های تجاری و اداری نیز استفاده کرد. در ادامه تصاویر انواع کاغذ دیواری های جدید و لوکس فروشگاه بزرگ شهر کاغذدیواری که از جمله شرکت های معتبر در این زمینه است را مشاهده خواهید کرد.

کاغذ دیواری های جدید و منحصر به فرد

با استفاده روز افزون از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی، شرکت های معتبر بسیاری در این زمینه فعالیت کرده و موفق هم هستند. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت شهر کاغذ دیواری، بزرگترین مجموعه کاغذ دیواری در ایران اشاره کرد. این شرکت بزرگ و موفق ارائه دهنده انواع کاغذ دیواری های جدید و مدرن در سبک، طرح، رنگ، جنس و مدل های متفاوت با کیفیت های بسیار بالا در برندهای آلمانی، ایتالیایی، کره ای، بلژیکی و چینی، با قیمتی ایده آل و مناسب می باشد.

کاغذ دیواری جدید پشت تی وی

همچنین این شرکت دارای بزرگترین کلکسیون آلبوم های کاغذ دیواری و همچنین ارائه دهنده برترین خدمات نصب و فروش کاغذ دیواری با ضمانت، می باشد. مرحله نصب مهم و حساس می باشد زیرا در صورت عدم نصب صحیح، کار خراب خواهد شد. دیزاینر ها، آرشیتکت ها و لاکچری پسندها مى توانند انواع کاغذ دیواری های جدید در سبک های مدرن، کلاسیک و پست مدرن را در مجموعه زیبا و خاص زیر ببینند.

کاغذ دیواری خاص و جدید منازل مدرن

کاغذ دیواری های لوکس و جدید

مدل های کاغذ دیواری جدید شهر کاغذ دیواری

کاغذ دیواری های برجسته و جدید

کاغذ دیواری های شیک و جدید

کاغذ دیواری های 3بعدی مدرن و جدید

کاغذ دیواری جدید با طرح سنگ

کاغذ دیواری جدید مکان تجاری و اداری

کاغذ دیواری های کلاسیک و جدید

کاغذ دیواری های لاکچری و جدید

کاغذ دیواری متفاوت و لوکس با طرح برجسته

کاغذ دیواری های پوستری جدید

انواع کاغذ دیواری های جدید اتاق خواب

انواع کاغذ دیواری های جدید

کاغذ دیواری مخملی جدید

کاغذ دیواری جدید برند های خارجی

کاغذ دیواری طرح گل و طبیعت جدید

آلبوم های منحصر به فرد کاغذ دیواری، پوستر دیواری و پوستر سه بعدی

شهر کاغذ دیواری، بزرگترین مرکز کاغذ دیواری های جدید پوستری و سه بعدی در ایران، برای نشان دادن نمونه کارهای جدید و به روز خود، از آلبوم های کاغذ دیواری با طرح های زیبا و متفاوت استفاده می کند. آلبوم های کاپریس، FW ( طرح گل های هلندی) و روژانو که طرح های این آلبوم ها شامل منظره، چهره، گل، شهر، اشکال هندسی، بناهای تاریخی، هنری، سنتی، مجسمه، سنگ و… می باشند و مناسب برای کاغذ دیواری اتاق خواب نوزاد، کودک، نوجوان و بزرگسال، کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری پشت میز تلویزیون یا TV و کاغذ دیواری مکان های های تجاری و ادرای می باشند.

کاغذ دیواری جدید برند های معروف

کاغذ دیواری شیک و مدرن سه بعدی

یکی از انواع کاغذ دیواری های جدید و مدرن، که در سال های اخیر جای خود را در بازار به خوبی باز کرده است، کاغذ دیواری با طرح سه بعدی می باشد. تصاویر این نوع کاغذ دیواری رزولوشن بالایی داشته و فضاهای خاص و یونیکی را ایجاد می کند.

کاغذ دیواری های هلندی جدید

کاغذ دیواری جدید مخملی

کاغذ دیواری خاص با طرحی زیبا و نفیس و دارای قیمتی بالا که پیشنهاد ما به دیزاینر ها و لاکچری پسند ها می باشد.

کاغذ دیواری های مدرن و جدید

کاغذ دیواری بلژیکی

این کاغذ دیواری های جدید نیز دارای قیمتی بالا و لاکچری پسند می باشد. طرح های فاخر و جذاب گل داماسک و همچنین طرح هایی ساده و در عین حال لوکس و مدرنی را دارد و یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع کاغذ دیواری ها به شمار می رود.

 کاغذ دیواری جدید اتاق نشیمن

کاغذ دیواری پوستری

این نوع کاغذ دیواری های جدید نیز شبیه پوستر ولی با کیفیت بهتر و در ابعاد بزرگتر می باشند. جنس این نوع کاغذ دیواری پاستل، فیبرو، کتان و یا چرم می باشد و برای هر نوع سلیقه و مکانی نیز مناسب است.

کاغذ دیواری جدید بناهای قدیمی

میتوانید تصاویر برترین و پرطرفدارترین مدل ها و طرح های کاغذ دیواری از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۱۷  را در سایت شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.

با ورود به سایت http://shahrekaghazdivari.com/ می توانید انواع مدل های کاغذ دیواری های جدید و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت بازار، مشاهده و مطابق با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی خود، طرحی را انتخاب کنید و سفارش بدهید.  همچنین شما عزیزان مى توانید برای مشاهده نمونه ها و یا خرید حضوری به شوروم این شرکت واقع در غرب تهران تشریف ببرید.

آدرس شرکت شهر کاغذ دیواری:

  • سعادت آباد _ بلوار دریا _ چهار راه مسجد _ نرسیده به صراف ها _ روبروی داروخانه دریا _ جنب کافه ژوان

شبکه های اجتماعی:

شماره های تماس با شرکت:

تلفن ثابت: ٨٨۵۶٧٢٠٣ _ ۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷ _ ۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *