خانه لوازم ترئین منزل کاغذ دیواری مدل کاغذ دیواری راه راه جدید و شیک برای نقاط مختلف منزل

مدل کاغذ دیواری راه راه جدید و شیک برای نقاط مختلف منزل

مدل کاغذ دیواری راه راه در دو نوع مدرن و کلاسیک به کار گرفته می شود. این موارد باعث شده تا افرادی که علاقه به بافت کلاسیک و مدرن دارند، به این مدل کاغذ دیواری روی آورند.

مدل کاغذ دیواری راه راه با ایده های جذاب

کاغذ دیواری راه راه هارمونی زیبایی را بر روی دیوار اتاق های منزل به وجود می آورد. ضمن اینکه در کاغذ دیواری بسیاری از طرح های تزیینی گلدار و مدرن را می توان با هم به کار برد.

کاغذ دیواری با تم جذاب بنفش

مدل زیبای کاغذ دیواری

انواع ساعت دیواری

کاغذ دیواری راه راه با تم بنفش

کاغذ دیواری راه راه با تم قرمز

کاغذ دیواری جذاب با تم راه راه

مبل و میز

مدل کاغذ دیواری راه راه

اتاق لاکچری با کاغذ دیواری راه راه

دیزاین اتاق نشیمن با تم جذاب

اتاق پذیرایی با تم راه راه

مدل کاغذ دیواری راه راه

طراحی زیبای کاغذ دیواری راه راه با نقش گل

اتاق خواب شیک با کاغذ دیواری راه راه

مدل کاغذ دیواری راه راه شرایطی فراهم می کند که شما بتوانید دکوراسیون منزل را به شکل عالی تغییر دهید. این طرح های راه راه هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل طراحی می باشند. طرح راه راه در کاغذ دیواری بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

خطاهای بصری در کاغذ دیواری ساده با طرح راه راه بسیار اتفاق می افتند. از این رو می توان از طرح کاغذ دیواری راه راه در محیط هایی با عرض کم و سقف کوتاه استفاده کرد تا این کمبود فضا جبران شود.

چیدمان عالی اتاق کار با تم راه راه

چیدمان زیبای اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری لاکچری

دیزاین جذاب اتاق پذیرایی

استفاده از طرح راه راه برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون نیز می تواند ایده مناسبی باشد به شرط آنگه طرح کاغذ دیواری شما ساده نباشد.

کاغذ دیواری ایده آل برای اتاق خواب

چیدمان متفاوت اتاق خواب با تم راه راه

اتاق پذیرایی با تم راه راه

چیدمان اتاق خواب کاغذ دیواری راه راه

طراحی عالی اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری با تم سفید

کاغذ دیواری با طراحی متفاوت

دیزاین جذاب کاغذ دیواری

فراموش نکنید می توانید در چنین دیزاینی از ترکیب چند رنگ متفاوت کنار هم استفاده کنید تا فضای اتاق شما خسته کننده و یک نواخت به نظر نرسد.

 کاغذ دیواری راه راه در نوع عمودی به فضای منزل شما ارتفاع لازم را می بخشد و برای جبران عرض کم منزل، می توانید این طرح را به شکل افقی نصب کنید.

ریتم تکرار شونده این الگو، خطای بصری لازم برای جبران کمبود فضا را فراهم می سازد. معمولاً برای ترکیب رنگ های مختلف در کاغذ دیواری های راه راه از رنگ های نقره ای، یاسی، کرم، سبز و قهوه ای استفاده می شود. این پالت های رنگی فضای شاد و مناسبی را با رعایت هارمونی لازم در منزل شما به وجود می آورند.

مدل کاغذ دیواری راه راه

مدل کاغذ دیواری شیک

کاغذ دیواری راه راه

طراحی اتاق پذیرایی با تم جذاب

مدل کاغذ دیواری راه راه

طراحی اتاق نشیمن با تم خاکستری

کاغذ دیواری براق

دیزاین جذاب اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی با تم متفاوت

مدل لاکچری کاغذ دیواری راه راه

مدل کاغذ دیواری راه راه

می توانید این مدل زیبای کاغذ دیواری را در محدوده راه پله و یا راهرو به کار ببرید. خط های راه راه کاغذ دیواری و حاشیه مربوط به آن را با وسایل منزل ست کنید.

در طراحی اتاق پذیرایی بیش از سایر نقاط به شکل استفاده از مدل کاغذ دیواری راه راه دقت کنید. به عنوان مثال اگر شما در این ناحیه دچار کمبود پهنا و عرض هستید، این کاغذ دیواری را به شکل افقی و در راستای عرض به کار ببرید تا کمبود عرض شما با خطای بصری برطرف شود. در این حالت سقف اتاق پذیرایی از حد معمول کوتاه دیده می شود. زمانی که سقف شما کوتاه است و به دنبال بلند دیده شدن ارتفاع دیوار هستید، بهتر است این خطوط  را در حالت عمودی نمایان سازید تا کمبود ارتفاع به شکل خطای دید برطرف شود.

مدل کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری با تم سیاه

طراحی زیبای کاغذ دیواری

اتاق خواب با دیزاین کاغذ دیواری راه راه

با انتخاب پس زمینه های مناسب برای کاغذ دیواری می توانید جلوه مبلمان، چراغ های ایستاده، تخت خواب، چیدمان وسایل و دکوری ها را بیشتر کنید. بهتر است در این موضوع از رنگ های مخالف استفاده کنید. همچنین اگر در فضای شما نور کافی وارد نمی گردد، کاغذ دیواری را در تن روشن انتخاب کنید تا دکوراسیون منزل شما نورانی و زیباتر به نطر برسد.

طراحی جذاب اتاق خواب با تم کاغذ دیواری راه راه

دکوراسیون اتاق نشیمن با تم کاغذ دیواری راه راه

مدل کاغذ دیواری راه راه

مدل زیبا کاغذ دیواری راه راه

طراحی جذاب اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری راه راه

نگران نباشید و تصور نکنید در مدل کاغذ دیواری راه راه تنها خطوط سیاه و سفید در شکل بسیار ساده به کار گرفته می شود. شما می توانید طرح های از گل، منحنی و… را به شکل زیبا در این خطوط جای دهید. این کار زیبایی خانه را دو چندان خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *