خانه لوازم ترئین منزل پرده جدیدترین مدل های پرده سالن پذیرایی لوکس و شیک

جدیدترین مدل های پرده سالن پذیرایی لوکس و شیک

سالن پذیرایی بزرگ

سالن پذیرایی خانه ها, یکی از مهمترین قسمت های خانه است که باید جلوه بسیاری داشته باشد. دکوراسیون سالن پذیرایی باید شیک و مدرن طراحی شود. یکی از موثرترین امور در طراحی دکوراسیون پذیرایی, انتخاب پرده سالن زیبا و شیک است. در این مطلب با جدیدترین مدل های پرده سالن پذیرایی لوکس و شیک آشنا خواهیم شد.

بروزترین و جدیدترین طرح های شیک و لوکس

نصب پرده یکی از با اهمیت ترین امور در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. از آن جایی که طراحی شیک سالن پذیرایی یکی از مهمترین مسائلی است که باید در نظر گرفته شود, انتخاب پرده برای پنجره های آن اهمیت ویژه ایی دارد. امروزه پرده سالن پذیرایی در رنگ ها و طرح ها و مدل های جدیدی تولید می شود. برخی از جدیدترین مدل های زیبا و شیک در ادامه به تصویر کشیده شده اند.

پرده های سفید سالن پذیرایی

انواع ساعت دیواری

پرده سالن پذیرایی  پرده سالن پذیرایی   طراح مدل برای پرده های سالن

    زیباترین پرده های سالنی

مدل های سلطنتی پرده سالن

مبل و میز

پرده سالن پذیرایی

جدیدترین پرده های سالنی   پرده سالن پذیرایی  پرده های چند رنگ پذیرایی

مدل های پرده سالن پذیرایی

پرده سالن پذیرایی

پرده سالن با کتیبه

پرده سالن شیک و مدرن

شیک ترین پرده های پذیرایی

زیباترین پرده سالن پذیرایی با کتیبه

یکی از انواع مدل های پرده سالن پذیرایی, مدل های کتیبه دار می باشند. این مدل ها را می توان با چند رنگ ترکیب کرد و به دلیل مدرن و شیک بودن این مدل ها, گزینه مناسبی برای سالن های پذیرایی می باشند. در زیر چند نمونه از پرده سالن پذیرایی کتیبه دار را مشاهده می کنید.

پرده سبز رنگ سالن پذیرایی

پرده سالن پذیرایی

پرده سالن پذیرایی

پرده کتیبه دار پذیرایی

شیک ترین پرده سالن پذیرایی طرح دار

علاوه بر انتخاب رنگ پرده, نوع جنس و طرح پرده نیز در زیبایی پرده تاثیر زیادی دارد. برخی از پرده ها, طرح دار هستند و برای منازلی که دکوراسیون داخلی ساده ایی دارند, گزینه مناسبی می باشند. در ادامه چند نمونه پرده سالن پذیرایی طرح دار را مشاهده می کنید.

اهمیت رنگ در پرده پذیرایی

پرده های طرح دار پذیرایی

پرده صورتی مخصوص سالن پذیرایی

جدیدترین پرده های پذیرایی برای سالن های با ارتفاع زیاد

امروزه یکی از ملاک های انتخاب مدل های پرده پذیرایی مناسب و شیک, علاوه بر دکوراسیون داخلی منزل, در نظر گرفتن ارتفاع سقف سالن پذیرایی است. برخی سالن های پذیرایی دارای ارتفاع زیادی می باشند که توصیه می شود از مدل های مناسب پرده برای این سالن های استفاده شود. چند نمونه از مدرن ترین و جدیدترین پرده پذیرایی برای این سالن ها در ادامه آمده است.

پرده سالن پذیرایی

پرده سالن پذیرایی

پرده سالن پذیرایی

پرده سالن پذیرایی

با توجه به اهمیت پرده سالن پذیرایی, به افراد توصیه می شود قبل از خرید هر نوع پرده, مدل های مختلف پرده را مشاهده نموده و پرده ای که متناسب با فضای داخلی است را انتخاب نمایند.

نظرات بسته شده است.