خانه لوازم ترئین منزل پرده تصاویر مدل پرده اتاق خواب جدید و مدرن

تصاویر مدل پرده اتاق خواب جدید و مدرن

پرده اتاق خواب

یکی از لوازم تزیین اتاق خواب, پرده می باشد. در انتخاب پرده اتاق خواب, سلیقه ی افراد بسیار اهمیت دارد. مدل های متنوعی از پرده اتاق خواب موجود است که با توجه به سلیقه افراد و تناسب آن با دیگر وسایل اتاق خواب می توانند انتخاب شوند. در این مطلب تصاویری از مدل های پرده اتاق خواب را مشاهده می کنیم.

جدیدترین و مدرن ترین مدل های پرده اتاق خواب

در دکوراسیون داخلی خانه و به ویژه در طراحی دکوراسیون اتاق خواب, پرده ها جلوه ای خاصی به زیبایی طرح می بخشند. علاوه بر این, پرده ها مزیت های دیگری از جمله تنظیم روشنایی و خصوصی کردن اتاق خواب دارند. به همین دلیل در انتخاب پرده انتخاب خواب باید به این فاکتورها نیز توجه داشت.

جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب توری و حریری

برخی از اتاق خواب ها, به اندازه کافی روشنایی نداشته و استفاده از پرده های با جنس ضخیم و تیره موجب تاریک شدن بیشتر این اتاق خواب ها می شود. به منظور  رفع این مسئله, باید از پرده های حریر و توری برای این اتاق خواب ها استفاده نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از پرده اتاق خواب حریر و توری می باشد.

انواع ساعت دیواری

پرده اتاق خواب

پرده توری اتاق خواب

مدل های مختلف نصب پرده

مبل و میز

پرده اتاق خواب شیک

ساده ترین پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

جدیدترین مدل های پرده والن دار برای اتاق خواب

یکی از ایده های مدرن و جدید برای پرده اتاق خواب, استفاده از مدل های پرده والن دار می باشد. این مدل پرده یکی از جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب به شمار می رود. در ادامه چند نمونه مدل پرده والن دار برای اتاق خواب را مشاهده می کنید.

زیباترین پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

شیک ترین مدل پرده های ساده و طرح دار برای اتاق خواب

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب پرده برای اتاق خواب, هماهنگی جنس و رنگ پرده با سرویس اتاق خواب می باشد. پرده هایی که با سرویس رو تختی هماهنگی داشته و رنگ آن با دیگر وسایل اتاق خواب تناسب داشته باشد, زیبایی اتاق خواب را دو چندان می کنند. در زیر نمونه هایی از این مدل پرده ها, به تصویر کشیده شده است.

پرده اتاق خواب

جذاب ترین پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب دو رنگ

پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب فانتزی

مدرن ترین مدل های پرده با کتیبه برای اتاق خواب

یکی از جدیدترین نمونه های مدل پرده اتاق خواب, پرده های همراه با کتیبه می باشند. این پرده ها اتاق خواب را شیک تر نموده و موجب جذابیت بیشتر آن می شوند. مدل های پرده با کتیبه می تواند طرح دار و یا ساده باشد و بسته به سلیقه افراد انتخاب می شود. نمونه هایی از مدل پرده اتاق خواب با کتیبه را در زیر مشاهده می کنید.

پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب با کتیبه

پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب آبی

پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب حریری

با توجه به مطالب بیان شده, انتخاب پرده اتاق خواب باید براساس فاکتورهایی صورت گیرد که این فاکتورها علاوه بر زیبا نمودن اتاق خواب موجب آرامش شده و روشنایی متناسبی برای آن فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *