خانه لوازم ترئین منزل کفپوش مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها

مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها

سرامیک رنگ روشن طرح پارکت

در دکوراسیون داخلی منزل یکی از جدیدترین طراحی های صورت گرفته برای کف پوش ها, استفاده از سرامیک کاشی طرح پارکت می باشد. سرامیک طرح پارکت سرامیک هایی هستند که شباهت بسیار نزدیکی با کف پوش های چوبی دارند. در این مطلب با مدل های متنوع از این سرامیک ها آشنا می شویم.

جدیدترین مدل های طراحی کف پوش با سرامیک طرح پارکت

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی و اجرای کف پوش ها, کیفیت کف پوش می باشد. علاوه بر زیبایی, کف پوش باید محکم و با دوام و ضد آب باشد. سرامیک طرح پارکت علاوه بر زیبایی, بسیار با کیفیت و مقاوم است. از آن جایی که این سرامیک ها بسیار شبیه به چوب می باشند, گزینه ی مناسبی برای افرادی است که به طرح چوب علاقه دارند. همچنین این سرامیک ها نسبت به چوب کم هزینه تر می باشند, از این رو با استفاده از این سرامیک ها می توان با صرف هزینه کم, طراحی بسیار زیبایی برای کف پوش ها و حتی دیوارها در دکوراسیون داخلی منزل انجام داد. در ادامه به جدیدترین مدل های سرامیک طرح پارکت می پردازیم.

مدرن ترین سرامیک طرح پارکت با رنگ روشن

از آن جایی که چوب ها در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارند, سرامیک طرح پارکت نیز در طرح های مختلفی ساخته شده است. سرامیک رنگ روشن طرح پارکت نمونه هایی از جدیدترین طرح های کاشی سرامیک پارکت می باشد. این سرامیک ها برای افرادی که علاقه دارند از نمونه های روشن طرح های چوبی برای کف پوش و دیوارهای منزل خود استفاده کنند, گزینه مناسبی می باشد. تصاویر زیر نمونه هایی از این سرامیک ها است.

انواع ساعت دیواری

جدیدترین مدل های کف پوش

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

مبل و میز

سرامیک رنگ چوب طرح پارکت

طراحی کف پوش مشابه با چوب

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

جدیدترین سرامیک های کف پوش

جدیدترین مدل های تیره از سرامیک طرح پارکت

برخی از افراد به چوب های تیره رنگ علاقه دارند, از این رو سرامیک های تیره طرح پارکت را بیشتر می پسندند. این مدل های کاشی سرامیک طرح پارکت, زیبایی منزل را دو چندان می کنند. از آن جایی که این سرامیک ها بسیار با دوام می باشند, می توان از آن ها برای پوشش دیوار و سطوح در طراحی نمای خارجی منزل مانند حیاط نیز استفاده نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از این سرامیک ها می باشد.

جدیدترین ایده های طراحی کف پوش

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

لوازم تزیین کف پوش منزل

طراحی کف پوش و دیوارها با پارکت

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

سرامیک رنگ تیره طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

با توجه به زیبایی مدل های کاشی سرامیک طرح پارکت و استقامت آن ها, این مدل سرامیک ها برای تزیین منزل و کف پوش بسیار مناسب می باشند. برای آشنایی بیشتر با انواع سرامیک و پارکت های جدید به بخش کفپوش مراجعه کنید.

۴ دیدگاه ها

  1. پریسا

    آوریل 25, 2016 در 7:18 ب.ظ

    سلاممم واقعا خسته نباشید کارتون عالیه.ما یه واحد آپارتمان صد متری داریم.میخواستم راخنمایی کنید که برای کف از سرامیک های براق استفاده کنیم یا از سرامیک های طرح پارکت؟از طرفی جلوه ی سرامیک های براق رو دوست داریم و از طرف دیگه از اینکه اونها خیلی لیز هستند نگرانیم.اگه میشه راهنمایی کنید.ممنونم

    پاسخ دادن

    • Mr PM

      آوریل 27, 2016 در 12:05 ب.ظ

      سلام
      همینطور که اشاره کردید هر کدام دارای مزایایی هستند که بنا به سلیقه شما ممکنه انتخاب بهتری باشند اما در مورد سرامیک های براق علاوه بر لیز بودن (که میتوان با چسب های مخصوص از سر خوردن فرش و قالیچه جلوگیری کرد) به نمایش بیشتر لکه و چرک نیز توجه کنید چون ممکن است تمیز کردن این نوع سرامیک ها وقت زیادی از شما بگیرد.
      موفق باشید

      پاسخ دادن

  2. مریم

    می 13, 2018 در 9:16 ق.ظ

    سلام.میخواستم در مورد سرامیک طرح پارکت سوال کنم.کاشی کارها معتقدند که تمیز درنمیاد و تابدار هستند.نظر شما چیه

    پاسخ دادن

  3. نسترن

    جولای 4, 2018 در 11:43 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر خواستم بپرسم به نظر شما کف آشپزخونه و پذیرایی سرامیکش یک رنگ باشه بهتره یا اینکه کف آشپزخونه رنگ دیگه که به کابینت نزدیک باشه کابینتا قراره سفید شه…ممنونم

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *