خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده ۲۰۱۶ مدرن و زیبا برای اتاق پذیرایی

مدل پرده ۲۰۱۶ مدرن و زیبا برای اتاق پذیرایی

مدل پرده 2016

یکی از لوازم تزیین منزل در طراحی دکوراسیون داخلی پرده می باشد. از آن جایی که زیبایی و جذابیت اتاق پذیرایی اهمیت دارد, در انتخاب پرده ای مناسب برای آن باید دقت بسیاری شود. پرده ها در رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. در این مطلب با مدل پرده ۲۰۱۶ آشنا می شویم.

جدیدترین مدل پرده ۲۰۱۶ شیک و مدرن برای اتاق پذیرایی

امروزه برای تزیین اتاق پذیرایی بیشتر از مدل های کتیبه و والان پرده ها استفاده می کنند. این مدل ها می توانند با پارچه ها و در رنگ های مختلفی طراحی شوند. این مدل پرده سال ۲۰۱۶ به خصوص برای خانه های لوکس و بزرگ بسیار مناسب است و زیبایی اتاق پذیرایی را دو چندان می کند. در ادامه نمونه هایی از این طراحی ها به تصویر کشیده شده است.

مدرن ترین و زیباترین مدل پرده کتیبه

مدل پرده کتیبه یکی از کاربردی ترین مدل پرده های مورد استفاده در اتاق پذیرایی می باشد. کتیبه ها در مدل ها و قالب های مختلف با پارچه های طرح دار و ساده طراحی می شوند و نسب آن ها در بالای پرده ها موجب زیبایی بیشتر پرده می شود. این مدل پرده ۲۰۱۶ به ویژه برای پرده سالن پذیرایی های شیک و لوکس بسیار مناسب بوده و آن را برای پنجره های وسط و کناره می توان اجرا نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل پرده ها را نشان می دهد.

انواع ساعت دیواری

طراحی پرده ساده و شیک

مدل پرده 2016

مدرن ترین مدل های پرده والان

مبل و میز

تزیین پذیرایی با پرده های شیک

جدیدترین مدل های پرده کتیبه

مدل پرده 2016

شیک ترین مدل پرده والان برای اتاق پذیرایی

از دیگر مدل پرده های استفاده شده در اتاق پذیرایی می توان به مدل پرده های والان دار یا شال دار اشاره کرد. غالبا برای طراحی این مدل پرده ها از تورهای سفید ساده و طرح دار استفاده شده, سپس برای زیبایی بیشتر پرده, از پارچه های دیگر به شکل شال دار و تزیینی بر روی تور سفید استفاده می شود و جلوی زیبایی به تور می بخشد. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل پرده را نشان می دهد.

مدل پرده 2016

مدل پرده 2016

مدل پرده 2016

شیک ترین مدل های پرده والان

جدیدترین ایده های طراحی پرده

طراحی جدیدترین پرده پذیرایی

مدرن ترین مدل های پرده کتیبه

طراحی پرده پذیرایی با مدل های کتیبه و والان

از دیگر مدل های پرده مناسب اتاق پذیرایی می توان به ترکیبی از دو مدل قبل اشاره کرد. در واقع در این مدل ها, با استفاده از کتیبه ها و شکل دادن شال ها به صورت های مختلف, پرده ها را طراحی می کنند. نمونه پرده ممکن است برای کناره ها اجرا نشود. تصاویر زیر نمونه هایی از این پرده ها را نشان می دهد.

زیباترین مدل های پرده کتیبه

مدل پرده 2016

مدل پرده 2016

مدل پرده 2016

مدل پرده 2016

مدل پرده 2016

زیباترین مدل های پرده والان

با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه افراد می توان هر یک از مدل پرده ۲۰۱۶ را برای تزیین اتاق پذیرایی انتخاب نمود. با الهام از این مدل پرده ها می توان اتاق پذیرایی شیک و مدرنی طراحی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *