امروزه برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون های مختلف از کاغذ دیواری های متفاوت با طرح ها و کیفیت های گوناگونی استفاده می شود. مزیت های استفاده از کاغذ دیواری و همچنین زیبایی آن ها باعث محبوبیت روز افزون آن ها و افزایش استفاده از کاغذ دیواری در انواع دکوراسیون های مدرن و لوکس منازل, مکان های تجاری و اداری شده است. در ادامه شما را با جدیدترین مدل های کاغذ دیواری مدرن با طرح های پرطرفدار و محبوب آشنا می سازیم تا پایان همراه ما باشید.

تصاویر کاغذ دیواری مدرن و لوکس

با افزایش استفاده از کاغذ دیواری ها در دکوراسیون های مختلف، شرکت های معتبر بسیاری که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت های هدفمند و موفقی داشته اند اقدام به واردات کاغذ دیواری های مدرن با طراحی های متفاوت و روز نموده اند. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت دکوراسیون داخلی رها که در زمینه ارائه انواع کاغذ دیواری های جدید و با کیفیت و لمینت ها فعالیت موفقی داشته است، اشاره کرد. از آن جا که دکوراسیون داخلی رها نماینده کاغذ دیواری پالاز و ارائه دهنده جدیدترین طرح های انواع کاغذ دیواری مدرن و لوکس است تصمیم گرفتیم در این مطلب تعدادی از کاغذ دیورای های مدرن این شرکت را جهت انتخاب ساده تر شما همراهان سایت زیبایی خانه قرار دهیم.

کاغذ دیواری کابانا CABANA

کاغذ دیواری های کابانا با طراحی های شیک و منحصر بفرد دارای محبوبیت فراوانی در میان انواع خانواده های ایرانی است. از جمله دلایل محبوبیت مدل های این کاغذ دیواری مدرن استفاده از طرح های جذاب و لوکس به همراه کیفیت بالا و جنس عالی در کنار قیمت مناسب است. در ادامه چند طرح پرطرفدار و جذاب کاغذ دیواری کابانا را مشاهده می فرمایید.

کاغذ دیواری کابانا کاغذ دیواری کابانا مدرن طرح زیبای کاغذ دیواری کابانا کاغذ دیواری کابانا کاغذ دیواری کابانا کاغذ دیواری جدید و زیبا

برای مشاهده طرح های بیشتر و اطلاع از لیست قیمت کاغذ دیواری کابانا کلیک کنید.

کاغذ دیواری ایمپرس IMPRESS

کاغذ دیواری ایمپرس با استفاده از طرح های ساده و راه راه توانسته محبوبیت فراوانی برای اماکن عمومی، تجاری و اداری بدست آورد از جمله ویژگی های مهم دیگر کاغذ دیواری ایمپرس می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد که از جمله ارزان ترین کاغذ دیواری های با کیفیت بازار محسوب می شود.

کاغذ دیواری ایمپرس طرح مدرن کاغذ دیواری ایمپرس مدل کاغذ دیواری ایمپرس نمونه کاغذ دیواری ایمپرس کاغذ دیواری مدرن ایمپرس کاغذ دیواری جذاب و جدید ایمپرس

برای مشاهده طرح های بیشتر و اطلاع از لیست قیمت انواع کاغذ دیواری ایمپرس کلیک کنید.

کاغذ دیواری لاو هوس Love House

کاغذ دیواری لاو هوس با ارائه طرح های جدید و مدرن که عمدتا با نقش گل و رنگ ملایم طراحی شده اند توانسته به محبوب ترین کاغذ دیواری برای منازل مسکونی تبدیل شود. قیمت مناسب کاغذ دیواری لاو هوس باعث شده است علاوه بر منازل مسکونی، مکان های تجاری و اداری نیز استقبال خوبی از طرح های این کاغذ دیواری مدرن و با کیفیت داشته باشند.

کاغذ دیواری لاو هوس طرح کاغذ دیواری لاو هوس کاغذ دیواری مدرن لاو هوس مدل کاغذ دیواری مدرن کاغذ دیواری لاو هوس طرح ساده و زیبا کاغذ دیواری لاو هوس

برای مشاهده طرح های بیشتر و اطلاع از لیست قیمت انواع کاغذ دیواری لاوهوس کلیک کنید.

کاغذ دیواری های پوستری

کاغذ دیواری های پوستری پنجره ای رو به زیبایی ها در منزل و یا محل کار شما به وجود می آورد. طرح های زیبا از منظره های جذاب می توانند دکوراسیون هر فضایی را تحت تاثیر زیبایی خود قرار دهند. در ادامه چند طرح پرطرفدار کاغذ دیواری پوستری که در فروشگاه کاغذ دیواری رها ارائه می شوند را مشاهده می نمایید.

کاغذ دیواری پوستری کاغذ دیواری پوستری کاغذ دیواری مدرن برای پوستر پوستر جدید اتاق خواب کاغذ دیواری پوستری با طرح طبیعت کاغذ دیواری پوستری درختان زیبا کاغذ دیواری پوستری شیک و مدرن طرح کاغذ دیواری پوستری

برای مشاهده طرح های بیشتر و اطلاع از لیست قیمت انواع کاغذ دیواری پوستری کلیک کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی رها مفتخر است جدیدترین و با کیفیت ترین مدل های کاغذ دیواری مدرن را با مناسب ترین قیمت های بازار ارائه دهد. برای مشاهده لیست قیمت کاغذ دیواری و جدیدترین طرح های انواع کاغذ دیواری کلیک کنید.

شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید انواع کاغذ دیواری: ۰۲۱۲۲۰۴۱۶۱۴

۵ دیدگاه ها

  1. فرید

    فوریه 7, 2016 در 12:27 ق.ظ

    خوب بودند

    پاسخ دادن

  2. ناشناس

    فوریه 7, 2016 در 3:02 ب.ظ

    عالیه عالی از ممنون طرحهای زیبای شما

    پاسخ دادن

  3. لیلا باقری

    فوریه 8, 2016 در 9:26 ب.ظ

    سلام
    خیلی جالب بودند اما کاش قیمت هر کدوم رو هم می نوشتید…

    پاسخ دادن

    • Mr PM

      فوریه 9, 2016 در 1:01 ب.ظ

      سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت کاغذ دیواری ها با شماره ۰۲۱۲۲۰۴۱۶۱۴ تماس بگیرید
      در خدمت هستیم

      پاسخ دادن

  4. سیما

    فوریه 17, 2016 در 6:13 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *