خانه لوازم ترئین منزل پرده پرده اتاق کودک جدید با مدل های زیبا و فانتزی

پرده اتاق کودک جدید با مدل های زیبا و فانتزی

تزیین اتاق کودک با پرده

یکی از راه های تزیین اتاق خواب کودکان, نصب پرده می باشد. امروزه مدل پرده های متنوع و زیبایی در رنگ ها و طرح های مختلف برای اتاق کودکان طراحی شده است. نصب پرده اتاق کودک, علاوه بر زیبایی موجب جذابیت بیشتر اتاق کودک می شود. در ادامه با مدل های زیبا و فانتزی پرده مخصوص اتاق کودکان دختر و پسر آشنا می شویم.

جدیدترین مدل های زیبا و فانتزی پرده اتاق کودک

پرده یکی از لوازم تزیین منازل به شمار می رود که در بخش های مختلفی از منزل نصب می شود. اتاق کودکان علاوه بر زیبایی باید برای کودک جذابیت داشته باشد. یکی از روش های ایجاد جذابیت در اتاق کودکان نصب پرده می باشد. در انتخاب پرده اتاق کودک, علاوه بر جنس باید فاکتورهای دیگری نیز مدنظر قرار گیرد. اول اینکه پرده اتاق کودک دختر و پسر باید با سلیقه و علایق کودک هم خوانی داشته باشد. دوم اینکه مدل و رنگ و طرح پرده باید با دیگر وسایل موجود در اتاق کودک تناسب داشته باشد تا زیبایی و جذابیت این اتاق را دو چندان کند. در ادامه به مدل های زیبا و فانتزی پرده اتاق کودکان می پردازیم.

زیباترین پرده های فانتزی اتاق کودک دختر

کودکان دختر به رنگ های ملایم و شاد علاقه بیشتری دارند. یکی از پرطرفدارترین این رنگ ها صورتی می باشد. مدل های متنوعی از پرده اتاق خواب کودک دختر با رنگ صورتی وجود دارد که می تواند گزینه مناسبی برای تزیین اتاق کودک باشد. تصاویر زیر مدل های فانتزی و زیبا از پرده های رنگارنگ کودکانه را نشان می دهد.

انواع ساعت دیواری

پرده اتاق کودک

پرده اتاق کودک

پرده اتاق کودک

مبل و میز

پرده اتاق خواب مدرن کودکانه

پرده اتاق کودک

جدیدترین نمونه پرده اتاق کودک

پرده اتاق خواب شیک کودکانه

مدل پرده طرح دار اتاق کودک

پرده اتاق کودک

پرده اتاق خواب کودک دختر

پرده اتاق کودک

جدیدترین پرده اتاق کودک پسر

با توجه به روحیات کودکان پسر, انتخاب پرده مناسب روحیات آن ها اهمیت دارد. کودکان پسر به رنگ های گرم و جذاب مانند قرمز و آبی علاقه بیشتری دارند. انواع مدل پرده اتاق کودک با این رنگ ها وجود دارد که می توان برای تزیین اتاق کودکان پسر انتخاب نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل ها را نشان می دهد. همچنین استفاده از پرده های طرح دار با طرح مورد علاقه کودکان برای تزیین اتاق کودک گزینه مناسبی است.

پرده های مخصوص اتاق پسران

پرده اتاق کودک

مدل پرده ساده اتاق کودک

پرده اتاق کودک

پرده اتاق کودک

پرده اتاق خواب کودک پسر

پرده اتاق خواب فانتزی

پرده اتاق کودک

شیک ترین مدل پرده اتاق خواب

پرده اتاق کودک

با توجه به مطالب بیان شده و تصاویری که مشاهده نمودید, انواع مدل های زیبا و فانتزی پرده اتاق کودک وجود دارد که می توان هر یک از این مدل ها را بسته به سلیقه و دکوراسیون داخلی اتاق کودک انتخاب نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *