خانه نمای ساختمان نمای آپارتمان نمای سنگی ساختمان با طراحی های زیبا و کابردی در ایران

نمای سنگی ساختمان با طراحی های زیبا و کابردی در ایران

نمای سنگی ساختمان

ساختمان مانند هر شی دیگری دارای ظاهری مشخص و پوسته خارجی است و در واقع می توان نمای یک ساختمان را پوسته ای در نظر گرفت که تا حدی می توان از روی آن هویت و ساختار کلی ساختمان و سبک نما را حدس زد. در ادامه نمای سنگی ساختمان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این نماهای خارجی نهایت لذت را ببرید.

نمای ساختمان به عنوان ارتباط دهنده بین فضای داخلی و فضای خارجی ساختمان محسوب می شود و علاوه بر این نمای یک ساختمان بر ارزش مادی آن می افزاید بنابراین بهتر است شما در انتخاب نمای ساختمان ها حساسیت لازم را به خرج دهید.

نمای سنگی ساختمان شیک و زیبا

برای طراحی نمای ساختمان از متریال های مختلف نظیر سنگ و آجر و کامپوزیت و شیشه و … استفاده می شود که هر کدام از این نماهای خارجی زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به معماری داخلی منزل و سلیقه شخصی تان نمای شیک و خاصی را برای نمای خارجی ساختمان خود انتخاب کنید.

انواع ساعت دیواری

نمای ساده و شیک ساختمان

نما سنگی ساختمان با طراحی زیبا و کاربردی

یکی از انواع پوشش های مناسب برای نمای ساختمان، سنگ است و در طراحی نمای سنگی ساختمان از یک یا چند نوع سنگ مختلف استفاده می شود. توجه داشته باشید سنگی که در نمای ساختمان به کار برده می شود باید در برابر گرما و سرما و رطوبت و اشعه UV از مقاومت بالایی برخودار باشد و برای طراحی نما سنگی ساختمان از سنگ هایی نظیر تراورتن و گرانیت و چینی و سنداستون استفاده می شود که این نوع سنگ ها به لحاظ فنی به ترتیب جزء بهترین انواع سنگ های مخصوص نمای ساختمان محسوب می شوند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه تان و سلیقه و در دسترس بودن سنگ های ذکر شده از بین آن ها سنگی مناسب را برای طراحی نما ساختمان چند طبقه و نمای خانه ویلایی انتخاب کنید.

نمای ساختمان سنگی زیبا نمای سنگ و زیبا ساختمان نما خارجی ساختمان نمای زیبا و شیک ساختمان نمای شیک ساختمان نمای ساختمان ویلایی نما سنگ ساختمان چند طیقه نما سنگ ساختمان طراحی نمای کلاسیک ساختمان نمای ساختمان زیبا و لوکس نمای زیبا و خاص ساختمان
نمای ساختمان سنگ در برابر نور آفتاب و شرایط جوی تغییر رنگ نمی دهد و این مدل نما در برابر رطوبت مقاوم است و عایق خوبی در برابر سرما و گرما است. سنگ هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ هستند که انتخاب رنگ و طرح نمای سنگی به سایر اجزای نمای ساختمان نظیر درب حیاط و پنجره ها و … بستگی دارد. نمای سنگی یک ساختمان از استقامت و دوام بالایی برخوردار است و اگر این مدل نما به صورت درست نصب شود عمر طولانی دارد و هزینه نگهداری آن کم است.

مبل و میز

             نمای خارجی و شیک ساختمان   نمای سنگی ساختمان شیک و زیبا نمای ساختمان چند طبقه نمای زیبا و شیک ساختمان نمای سنگی ساختمان شیک و زیبا نمای ساختمان سنگی زیبا و شیک نما زیبا و شیک ساختمان نما سنگی ساختمان نما ساختمان نمای شیک ساختمان نمای سنگی ساختمان

در این مطلب با انواع طراحی نمای سنگی ساختمان آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل نماها نهایت لذت را ببرید و بتوانید از بین آن ها نمای خارجی شیک و بی نظیری را برای ساختمان های تجاری و مسکونی انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *