خانه نمای ساختمان نمای آپارتمان نمای آجری ساختمان با طرح های زیبا و کاربردی

نمای آجری ساختمان با طرح های زیبا و کاربردی

نمای آجری ساختمان با طرح های کاربردی و زیبا

نمای ساختمان اولین جاذبه از یک ساختمان است و تا حدودی بیانگر طراحی معماری داخلی ساختمان است. نمای خارجی ساختمان هر چقدر جذاب تر و با کیفیت تر باشد ارزش مادی ساختمان بیشتر می شود, در ادامه این مطلب تصاویری از انواع نمای آجری ساختمان با طرح های کاربردی و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

برای طراحی نمای ساختمان های مسکونی و تجاری از سنگ و آهن و سرامیک و آجر و کامپوزیت و … استفاده می شود که در میان انواع متنوع آن، نمای ساختمان آجری و نماهای ترکیب شده با آجر و سنگ را می توان جزء مقرون به صرفه ترین و زیباترین نماهای ساختمان دانست.

نما آجری ساختمان با طرح زیبا

نمای آجری ساختمان های متفاوت با طراحی زیبا

آجر عنصری زیبا است که در طراحی نمای خارجی ساختمان از زمان های گذشته تا به امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و باعث خلق نمایی متفاوت و ماندگار می شود.
ویژگی های مثبت شیمیایی و فیزیکی آجر و تولید آسان و قیمت مناسب و همخوانی آن با معماری ایرانی و  مقاومت زیاد آجر در برابر ضربه و آتش سوزی باعث شده است که امروزه در طراحی نمای خارجی بسیاری از ساختمان های مسکونی و تجاری از آجر استفاده شود.
نمای آجری ساختمان زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای طراحی نمای ساختمان های چند طبقه و ویلایی و آپارتمان ها می توان از آجر و یا ترکیب سنگ و آجر استفاده کرد.

انواع ساعت دیواری

نماس اجری ساختمان دو طبقه
در ادامه انواع نمای ساختمان طراحی شده با آجر را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این نماهای خارجی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

 نما آجری و زیبا ساختمان   طراحی نمای ساختمان با کمک آجر نمای ساختمان سه طبقه با آجر نما آجری ساختمان طراحی نمای خارجی ساختمان مدرن با آجر نمای آجری ساختمان های چند طبقه نما آجری شیک و زیبا ساختمان نمای آجری ساختمان مدرن نمای خارجی ساختمان مدرن نمای آجری شیک و زیبا ساختمان چند طبقه نما آجری ساختمان ویلایی نمای خارجی ساختمان ویلایی نمای آجری زیبا و شیک ساختمان ویلایی نمای ساختمان مسونی نمای زیبا و جدید ساختمان نمای آجری زیبا و جدید برای ساختمان مسکونی نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان با آجر و سنگ نمای خارجی ساختمان یک طبقه طراحی زیبا و کاربردی نمای ساختمان با سنگ و آجر نما آجری ساختمان جدید و زیبا نما ساده و زیبا ساختمان نمای خارجی ساختمان

تصاویری از انواع نمای ساختمان آجری با طرح های کاربردی و زیبا که به مرحله اجراء رسیده اند را در این مطلب مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها, نمای زیبا و متفاوتی را برای ساختمان خود خلق کنید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *