خانه نمای ساختمان نمای آپارتمان نمای ساختمان سنگ با چند طراحی مدرن و کاربردی

نمای ساختمان سنگ با چند طراحی مدرن و کاربردی

نمای ساختمان سنگ با طراحی شیک و کاربردی

نمای ساختمان جلوه ای زیبا و جذاب به ساختمان و سیمای شهر می بخشد و علاوه بر این نمای خارجی ساختمان می تواند در افزایش عمر ساختمان تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در انتخاب مصالح و رنگ و طرح نمای خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری دقت لازم را داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع نمای ساختمان سنگ برای ساختمان های چند طبقه و ویلایی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این نماها مورد توجه تان قرار بگیرند.

نمای ساختمان می تواند با ایجاد کردن پوششی مناسب سایر مصالح و اجزای ساختمان را از آسیب های محیطی نظیر یخبندان و رطوبت و … حفظ کند. در طراحی نما ساختمان چند طبقه و ویلایی از مصالح مختلفی استفاده می شود که هر یک از این مصالح می توانند ظاهری متفاوت را به ساختمان های مسکونی و تجاری ببخشند.

نماس کلاسیک سنگی ساختمان

نمای ساختمان سنگ با طراحی شیک و کاربردی

نمای سنگی ساختمان و نمای آجری ساختمان از انواع نماهای بیرونی پرطرفدار و محبوب هستند که از این نماها اغلب برای نمای ساختمان های دوبلکس و چند طبقه و ویلایی استفاده می شود. نمای آجری و سنگی زیبایی و جذابیت خاصی را به نمای خارجی ساختمان ها می بخشند همچنین این نماها از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه اغلب افراد و معماران ساختمان قرار گرفته اند و امروزه در اغلب ساختمان ها با کمک این مصالح نمای مدرنی برای ساختمان های مسکونی و تجاری طراحی می شود.

انواع ساعت دیواری

نمای ساختمان سنگ نمای ساختمان مدرن

نمای کرم و قهوه ای سنگ ساختمان نمای زیبا و جدید ساختمان نمای خانه دوبلکس نمای زیبا و شیک ساختمان نمای سنگ کرم و قهوه ای
توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید از نمای سنگی برای ساختمان استفاده کنید بهتر است سنگ هایی را در طراحی نما به کار ببرید که در برابر گرما و سرما و رطوبت و اشعه های نور خورشید مقاوم تر هستند. اغلب در طراحی نمای خارجی ساختمان از سنگ های گرانیت و تراورتن و سنداستون استفاده می شود که در میان این سنگ ها تراورتن به دلیل مقاومت بالا و قیمت ارزان تر از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
در نمای ساختمان سنگ می توان از یک نوع سنگ و یا چند نوع سنگ استفاده کرد که در صورت استفاده از چند نوع سنگ باید به هماهنگی بین سنگ ها توجه داشته باشید تا بتوانید نمایی شیک و زیبا را برای ساختمان خود خلق کنید.

نمای سنگ ساختمان چند طبقه   نمای رومی و کلاسیک ساختمان نمای شیک و ساده ساختمان مدرن   طراحی زیبا و شیک ساختمان نمای رومی و سنگی ساختمان نمای شیک ساختمان نمای ساختمان دو طبقه سنگی طراحی نمای خارجی ساختمان نمای سنگی و مدرن ساختمان چند طبقه   نمای شیک ساختمان نما ساختمان دو طبقه نمای ساختمان سنگ با طراحی جدید نمای ساختمان دو طبقه

مبل و میز

در این مطلب انواع نمای ساختمان سنگ را مشاهده کردید شما می توانید با ایده گرفتن از این نماهای بیرونی نمایی شیک و جذاب را برای ساختمان های مسکونی و یا تجاری طراحی کنید و جلوه ای متفاوت را به نما خارجی ساختمان خود ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *