خانه نمای ساختمان نمای ویلای دوبلکس مدرن با طراحی متفاوت

نمای ویلای دوبلکس مدرن با طراحی متفاوت

طراحی نمای ویلای دوبلکس مدرن

نمای ساختمان اولین جزء ساختمان است که توجه افراد را به سوی خود جلب می کند بنابراین بهتر است نمای بیرونی ساختمانی های ویلایی و آپارتمانی به دقت طراحی شوند تا ظاهر ساختمان زیبا و شیک به نظر برسد و علاوه بر این ارزش مادی ساختمان نیز بیشتر شود. در ادامه طراحی نمای ویلای دوبلکس مدرن و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

طراحی نمای ساختمان دوبلکس و نمای ویلای دوبلکس مدرن تا حدودی دشوار است و بهتر است شما در این زمینه از معماران با تجربه و طرح هایی که به مرحله اجراء رسیده اند استفاده کنید تا بتوانید نمای شیک و در عین حال کاربردی را برای ساختمان دوبلکس خود طراحی کنید.

نمای خارجی زیبا و شیک ویلای دوبلکس

نمای ویلای دوبلکس مدرن و شیک

این خانه دوبلکس در سوئیس واقع شده است و طراحی نمای خارجی آن توسط معماران مجرب و با تجربه صورت گرفته است. نمای بیرونی این ساختمان دوبلکس از بتن ساخته شده است از این رو ساختار و ظاهری متفاوت و مدرن دارد. در نمای خارجی این ساختمان همچنین پنجره های زیاد و نورپردازی مدرن و کاربردی مشاهده می شود. پنجره های این خانه دوبلکس در اندازه های بزرگ طراحی شده اند و دیوار بیرونی خانه را برش داده اند و از طریق این پنجره ها مناظر زیبا به راحتی قابل مشاهده هستند همچنین پنجره ها به صورت تقریبا بدون قاب طراحی شده اند.
پنجره های بزرگ طراحی شده در نمای خارجی این ساختمان باعث شده اند تا این خانه زیبا در طول روز از گرما و نور طبیعی برخوردار باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برای محوطه سازی این ویلای دوبلکس از گیاهان گلدانی بزرگ و سرسبزی استفاده شده است.
راه پله های بیرونی بتنی ظاهر فوق العاده ای را به نمای ویلای دوبلکس مدرن بخشیده اند و علاوه بر این راه پله ها دارای معماری شیک و خاصی هستند.

انواع ساعت دیواری

نمای زیبا و شیک ویلا نما ویلای دوبلکس و مدرن نما ویلای دوبلکس شیک و زیبا نما ویلای دوبلکس نمای خانه ویلایی دوبلکس نمای خارجی ویلا نمای ویلا طراحی زیبا و شیک نما ویلا نمای بیرونی ویلای دوبلکس

در قسمتی از فضای ساختمان بین دیوارهای بتنی آتشی روشن شده است که نور آن باعث گرم شدن دیوارهای خاکستری می شود و علاوه بر این نور آتش و سایه های تشکیل شده از آن مجموعه ای بی نظیر و هیجان انگیزی را خلق می کنند کرده اند. در قسمتی از فضای خارجی ساختمانی مکانی برای استراحت در نظر گرفته شده است که به راحتی می توان در این فضا از تماشای مناظر اطراف ساختمان و دریاچه که مانند یک تابلوی نقاشی در گالری هنری به نظر می رسد نهایت لذت را برد.
معماری داخلی این خانه دوبلکس مانند نمای بیرونی آن مدرن و متفاوت است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این خانه دوبلکس از لحاظ نمای بیرونی و معماری داخلی بی نظیر است. دکوراسیون داخلی این خانه ساده و مینیمالیستی است و  از هیچ وسیله اضافی در فضای آشپزخانه و سایر قسمت های داخلی خانه وجود ندارد.
بالکن این خانه دوبلکس شیک و بی نظیر توسط ماسه پوشیده شده است و همچنین دارای پوشش گیاهی خاص و متفاوتی می باشد.

طراحی نمای خارجی ساختمان دوبلکس نمای بیرونی ویلای دوبلکس

مبل و میز

دیزاین نمای خارجی ویلا نمای ویلای دوبلکس مدرن و جدید طراحی زیبا و کاربردی خانه دوبلکس نمای شیک ویلا طراحی نمای برای ساختمان دوبلکس طراحی زیبا و شیک خانه دوبلکس طراحی داخلی نمای شیک و زیبا دوبلکس طراحی داخلی ساختمان دوبلکس طراحی زیبا و کاربردی ویلا دوبلکس نمای زیبا و شیک خانه دوبلکس

در این مطلب با طراحی نمای ویلای دوبلکس مدرن و شیک آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این نمای خارجی خانه ویلایی نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده نمای خارجی ویلاهای مدرن و زیبا به بخش نمای ویلا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *