خانه نمای ساختمان نمای آپارتمان تصاویر مدل نمای کامپوزیت با طراحی مدرن و لوکس

تصاویر مدل نمای کامپوزیت با طراحی مدرن و لوکس

نمای کامپوزیت

ایرانیان دارای سابقه ای دیرینه در امر نماسازی برای ساختمان ها هستند و در طول تاریخ از گچ بری و آهک بری گرفته تا انواع کاشی و آجر و… برای نماسازی استفاده کرده اند. اما امروزه ایجاد نماهایی با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع به صورتی جدی تر دنبال می شود. در این مطلب با تصاویر مدل نمای کامپوزیت با طراحی مدرن و لوکس آن آشنا می شویم.

مدل های مدرن و لوکس نمای کامپوزیت

از زمانی که زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش، ایمنی و صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمان ها مد نظر قرار گرفت، هر نوع نمایی با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینه ای که ساخته شود، باید به طور کاملا صحیح و اصولی نگهداری شده و در صورت آسیب دیدگی نما، باید قسمت های آسیب دیده کاملا مرمت و تعمیر شوند.

امروزه از ورق های کامپوزیت به عنوان نمای خارجی ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری, بازسازی نمای ساختمان های قدیمی, دکوراسیون داخلی, نمای خارجی و دکوراسیون فروشگاه ها و پوشش ستون ها استفاده می شود. این ورق ها دارای مزایای زیادی از جمله سبکی وزن، شکل پذیری آسان، ماندگاری بسیار بالا، تنوع رنگ و طرح فراوان، نصب سریع، مقاومت و دوام در برابر شرایط جوی، نگهداری و نظافت آسان، پایداری در برابر حریق، قابلیت بازیافت، تعویض پانل معیوب و … می باشند.

انواع ساعت دیواری

از آن جایی که ورق های کامپوزیت دارای رنگ های متنوع هستند و به صورت مات و نانو، طرح چوب، استیل، آینه، طرح گرانیت و هفت رنگ می باشند, امروزه استفاده از نمای کامپوزیت برای ساختمان ها بسیار رواج یافته است.

جدیدترین تصاویر طراحی نمای کامپوزیت

در این قسمت, نمونه هایی از نمای خارجی ساختمان ها که با نمای کامپوزیت ساخته شده اند, به تصویر کشیده شده است.

معایب ورق های کامپوزیت

مبل و میز

نمای کامپوزیت

کامپوزیت و استفاده از آن در نما

مزایای ورق های کامپوزیت

نمای کامپوزیت با طرح چوب

تصاویر زیر نمونه هایی از طراحی نمای ساختمان ها با طرح چوب کامپوزیت می باشند. همان گونه که مشاهده می کنید این نماها بسیار زیبا و شیک و جذاب می باشند.

کامپوزیت مات و نانو

نمای کامپوزیت

طراحی نمای خارجی با کامپوزیت طرح استیل

یکی دیگر از انواع مدل های کامپوزیت مورد استفاده در نماهای خارجی, کامپوزیت با طرح استیل می باشد که در رنگ های مختلفی یافت می شوند. تصاویر زیر نمونه هایی از این نماهای خارجی می باشند.

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

ایده های نمای کامپوزیت رنگی

کامپوزیت های رنگی علاوه بر مدرن بودن, جذابیت بیشتری به نمای ساختمان ها می بخشند و آن ها را متفاوت تر از سایر نماهای خارجی می کنند. تصاویر زیر نمونه ی از ساختمان هایی که با نمای کامپوزیت رنگی ساخته شده اند را نشان می دهد.

کامپوزیت هفت رنگ

کامپوزیت با رنگ قرمز

نمای کامپوزیت

کامپوزیت استیل

نمای کامپوزیت

کامپوزیت و نمای خارجی

نمای کامپوزیت

با توجه به مدل های مختلف نمای کامپوزیت و مزایای آن ها, امروزه از این مدل ها در نماهای خارجی بسیاری از ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده می شود.

نظرات بسته شده است.