خانه نمای ساختمان نمای آپارتمان طرح های سقف شیب دار و نماهای متفاوت سقف های شیب دار

طرح های سقف شیب دار و نماهای متفاوت سقف های شیب دار

نماهای مختلف سقف شیب دار

جزء اساسی و جداشدنی در هر بنایی سقف ها می باشند که طرح ساخت آن ها برای هر منطقه و آب و هوایی مختلف است. سقف های گنبدی و صاف و سقف شیب دار از جمله سقف هایی هستند که در منطقه های مختلف کشور مورد استفاده طراحان ساختمان قرار می گیرند.

سقف شیب دار یکی از انواع طرح های سقف است که در مناطق سرد و پر بارش از آن برای سقف ساختمان ها و ویلاها و … استفاده می شود و این مدل سقف از نفوذ آب به داخل ساختمان ممانعت می کند. در ادامه این مطلب انواع نمونه های سقف های شیب دار را مشاهده خواهید کرد.

طراحی سقف زیبا شیب دار

طرح های زیبا و متنوع سقف شیب دار

به سقف هایی که حداقل شیب آن ها ۱۵ درجه و حداکثر شیب آن ها نیز ۷۰ درجه است سقف شیب دار گفته می شود. در طراحی این نوع سقف ها برای سازه های آن ها از آهن کشی و یا فلزات دیگر استفاده می شود و هم چنین پوشش های مورد استفاده برای این نوع سقف ها تایل های آردواز و سفال و یا چوب و … است.

انواع ساعت دیواری

سقف های مدرن شیب دار ایده آل ترین نمونه های سقف های شیب دار طرح های سقف شیب دار
درصد شیب این مدل سقف ها در زیبایی نمای خارجی ساختمان بسیار موثر هستند. نمای ساختمان شیروانی نسبت به سایر سقف ها از مزایای سهولت در اجراء و مطابقت با اقلیم های پر بارش و وزن کم برخوردار هستند.

سقف های جذاب و شیک شیب دار
در ادامه این مطلب طرح های زیبایی از سقف های  شیب دار را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم از دیدن این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

سقف های بی نظیر شیب دار

مبل و میز

سقف های شیب دار زیبا و متفاوت سقف شیب دار با طراحی بی نظیر سقف شیب دار زیبا سقف های شیب دار برای ویلاها سقف های شیب دار با طراحی های مختلف سقف شیب دار با طراحی بی نظیر انواع نمونه های سقف های شیب دار مدرن و زیبا سقف های شیب دار زیبا سقف شیب دار زیبا زیباترین نمونه های سقف های شیب دار طراحی سقف های شیب دار برای ویلاهای مختلف سقف ها با طرح شیب دار سقف های زیبا و متفاوت شیب دار برای نماهای مختلف سقف های زیبا و ایده آل شیب دار

زیباترین و جذاب ترین طرح های سقف های شیب دار در این مطلب مشاهده کردید که همه این طرح ها توسط طراحان مجرب ساختمان طراحی شده اند و به مرحله اجراء در آمده اند شما می توانید با الگو برداری از این طراحی سقف شیب دار متفاوت و ایده آلی را برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *