خانه مبلمان مدل مبل کلاسیک جدید و شیک برای خانه های ایرانی

مدل مبل کلاسیک جدید و شیک برای خانه های ایرانی

جدیدترین نمونه مبلمان برای خانه های سلطنتی

امروزه در دکوراسیون داخلی منازل ایرانی, مبلمان ها نیز به چشم می خورند. مبلمان ها به دو مدل کلی مبل راحتی و سلطنتی تقسیم می شوند. هر یک از این مدل ها با پارچه ها و چوب های مختلفی ساخته می شوند. در این مطلب با مدل مبل کلاسیک جدید و شیک برای خانه های ایرانی آشنا می شویم.

جدیدترین و شیک ترین مدل مبل کلاسیک

مدل مبل کلاسیک و یا سلطنتی یکی از قدیمی ترین مبلمان ها است که امروزه نیز طرفداران بسیاری دارد. این مدل مبلمان ها بیشتر برای خانه های بزرگ و مجلل مناسب هستند و برای منازل کوچک بهتر است از نمونه های ظریف تر و کوچک تر آن ها استفاده نمود. برای ساخت مدل مبل کلاسیک انواع چوب های طبیعی و مصنوعی به کار می رود. در ایران چوب راش یکی از شناخته شده ترین چوب ها در ساخت این مدل مبلمان ها است. رنگ چوب مدل مبل کلاسیک غالبا گردویی, طلایی و یا سفید است. منبت کاری هایی که با دست روی این چوب ها انجام می شود, زیبایی این مدل مبلمان ها را دو چندان می کند. امروزه این منبت کاری ها با دستگاهی به نام CNC نیز انجام می شود که ساخت این نمونه مبلمان ها را راحت تر کرده است.

یکی دیگر از مهمترین اجزای مبلمان سلطنتی, پارچه های به کار رفته در ساخت آن ها است. پارچه های مختلفی برای این منظور وجود دارند که برخی از آن ها ساده و برخی دیگر طرح دار هستند. هماهنگی رنگ پارچه این مبلمان ها با دیگر وسایل اتاق پذیرایی مانند پرده , دکوراسیون اتاق پذیرایی را زیبا تر می سازد. این مدل مبلمان ها نسبت به سایر مدل های مبل, هزینه بالاتری دارند به خصوص اگر منبت کاری آن با دست انجام شود. مبلمان سلطنتی غالبا ۹ نفره است اما می توان ۷ نفره آن را تهیه نمود. این مبل ها نسبت به مدل مبلمان راحتی کیفیت بالاتری دار. به همین دلیل با خرید آن ها می توان سالیان سال از آن ها استفاده نمود. امروزه قسمت نشیمن این مبلمان ها به صورت بالشتی طراحی می شود تا تمیز کردن آن راحت تر صورت گیرد. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل مبل کلاسیک برای خانه های شیک ایرانی است.

انواع ساعت دیواری

نمونه مبلمان سلطنتی با منبت کاری ماشین سی ان اسی مدل مبل کلاسیک شیک ترین منبت کاری ها روی مبلمان سلطنتی جدیدترین طرح های مبلمان کلاسیک شیک نمونه مبلمان کلاسیک با منبت کاری دست جدیدترین مبل های سلطنتی با منبت کاری های زیبا نمونه منبت کاری های متنوع و زیبا در طراحی مبل سلطنتی مدل مبل کلاسیک ایده های طراحی مبلمان کلاسیک با روکش ساده نمونه مبلمان سلطنتی با چوب راش نحوه چیدمان مبلمان سلطنتی مدل های مبل سلطنتی برای خانه های بزرگ مدل مبل کلاسیک نمونه مبلمان سلطنتی با روکش های طرح دار ایده های طراحی مبل سلطنتی برای خانه های ایرانی نمونه مبلمان سلطنتی برای خانه های سلطنتی مدرن ترین مدل مبلمان کلاسیک شیک ترین نمونه مبلمان سلطنتی برای خانه های مدرن مدل مبل کلاسیک

با توجه به مطالب بیان شده و تصاویری که مشاهده نمودید, مدل مبل کلاسیک در طرح های مختلفی ساخته می شود. این مبلمان ها بسیار زیبا و جذاب هستند و زیبایی ویژه ایی به فضای داخلی خانه می بخشند.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *