خانه مبلمان مدل مبلمان پذیرایی با انواع طرح های کلاسیک و مدرن

مدل مبلمان پذیرایی با انواع طرح های کلاسیک و مدرن

مدل مبلمان پذیرایی سلطنتی با طرح های مدرن و کلاسیک مورد پسند خانواده های ایرانی است. بهتر است طرح و رنگ مبلمان با اکسسورها و وسایل سالن پذیرایی ست باشد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تصاویر مدل های زیبای این نوع مبلمان را مشاهده کنید.

مدل مبلمان پذیرایی سلطنتی مدرن و کلاسیک

امروزه استفاده از مبلمان جزء وسایل ضروری در دکوراسیون داخلی منازل شده است. زیرا هم برای زیبایی فضای سالن پذیرایی شده و هم برای استراحت و راحتی ساکنین و میهمانان استفاده می شود.

مبلمان کلاسیک جزء مدل های مبلمان قدیمی است که از دیرباز تا به امروز طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این مدل مبل به دلیل داشتن تاج سالن پذیرایی را از حالت سادگی درآورده و موجب باشکوه و مجلل به نظر رسیدن فضای آن می شوند. زیبایی و ظاهر این مدل مبلمان پذیرایی نسبت به راحتی آن ها بیشتر اهمیت دارد زیرا بیشتر جنبه دکوراتیو دارند. این نوع مبلمان به نرمی مبل های راحتی نیستند و رسمی تر هستند و فقط برای دیزاین داخلی پذیرایی مناسب می باشند.

مدل مبلمان با پارچه ساده پذیرایی

انواع ساعت دیواری

امروزه این نوع مبلمان در طرح های کلاسیک و مدرن تولید و وارد بازار می شود. بیشتر از چوب گردو و راش که منبت کاری و کنده کاری شده هستند برای این مبلمان استفاده می شود. همین امر باعث تفاوت و جذابیت مدل مبل سلطنتی با سایر مبلمان شده است. این نقوش زیبا بر روی چوب هم با دست و هم با دستگاه ایجاد می شوند.

برای این مدل مبلمان جذاب پذیرایی از رنگ های روشن مثل سفید، طلایی، کرم و… استفاده می شود. همچنین استفاده از پارچه های طرح دار و ساده نیز برای این مبلمان بسیار مناسب است چرا که زیبایی و جلوه مبلمان را بیشتر می کنند. بهتر است که کیفیت پارچه و چوب مدل مبل پذیرایی, بسیار بالا باشد. در ادامه نمونه هایی از زیباترین و لوکس ترین مدل مبلمان سلطنتی پذیرایی را مشاهده می کنید.

مدل مبلمان با رنگ خنثی برای پذیرایی

مبل و میز

مدل مبلمان با پارچه طرح دار پذیرایی

مدل مبلمان رنگ روشن پذیرایی عروس

مدل مبلمان بی نظیر پذیرایی

مدل مبلمان ویژه اتاق پذیرایی

مدل مبلمان نقره ای خاکستری پذیرایی

مدل مبلمان کرم طلایی پذیرایی

مدل مبلمان منحصر به فرد پذیرایی

مدل مبلمان خاص پذیرایی

مدل مبلمان استیل سفید پذیرایی

تصاویر مدل مبلمان جدید پذیرایی

طرح های مبلمان باشکوه پذیرایی

مدل مبلمان مجلل پذیرایی

مدل مبلمان جذاب پذیرایی ایرانی

مدل مبلمان دکوراسیون داخلی پذیرایی

بهترین مدل مبلمان سالن پذیرایی

مدل مبلمان قرمز طلایی پذیرایی

مدل مبلمان شیک پذیرایی

مدل مبلمان سلطنتی پذیرایی

انواع مدل مبلمان کلاسیک پذیرایی

مدرن ترین مدل مبلمان پذیرایی

لوکس ترین مدل مبلمان پذیرایی

مدل مبلمان زیبای پذیرایی

امیدواریم طرح هایی که از مدل مبلمان پذیرایی در این مطلب مشاهده کردید، الگوهای مناسبی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *