خانه مبلمان ۳۰ مدل صندلی فضای باز با طراحی مدرن و متفاوت برای بالکن و حیاط

۳۰ مدل صندلی فضای باز با طراحی مدرن و متفاوت برای بالکن و حیاط

مدل صندلی شیک فضای باز

برای به وجود آوردن یک دکوراسیون عالی در محوطه و فضای باز کارهایی زیادی می توانید انجام دهید. اغلب ما زمانی که می خواهیم یک دکوراسیون شیک و عالی داشته باشیم، به نظم و جمع و جور بودن آن اهمیت می دهیم. برای یک چیدمان عالی انواعی از مدل صندلی فضای باز را به شما پیشنهاد می کنیم.

ایده های مدرن و متفاوت طراحی مدل صندلی فضای باز

در حال حاضر مدل صندلی فضای باز متناسب با فضایی که شما در اختیار دارید، متنوع است. این صندلی در سبک های چوبی، فلزی و.. تهیه شده اند. اگر قرار است برای یک محوطه ای شبیه به ویلا از این صندلی استفاده کنید، بهتر است مدل تک نفره آویزان را مورد بررسی قرار دهید. اگر این مدل صندلی را در محوطه باز مانند بالکن استفاده می کنید، طبیعی است که باید یک سرویس کامل از آن را بعنوان مبلمان فضای باز داشته باشید. چون احتمالا بالکن شما هم محل مناسبی برای کتاب خوانی و حتی دور هم نشینی است.

مدل صندلی لاکچری فضای باز

مدل صندلی فضای باز شیک

انواع ساعت دیواری

مدل صندلی ناهارخوری فضای باز

مدل صندلی پایه دار فضای باز

مدل صندلی مدرن فضای باز

مبل و میز

دیزاین هایی که برای این صندلی به کار می رود، خبر از تفاوت زیاد بین آن ها و دیگر صندلی ها می دهد. برای فضاها و محوطه های بزرگ طراحی و دکوراسیون فضای باز اهمیت دارد. زمانی می شود از محیط بیرون یا فضای باز به نحو رضایت بخشی استفاده نمود، نباید این فرصت را از دست داد.مدل تک نفره صندلی فضای باز تنوع زیادی در طرح دارد و شما می توانید بسته به اینکه چه نوعی از آن را می پسندید، یک مدل زیبا تهیه بفرمایید. اغلب مدل صندلی فضای باز این سبک شیک و لاکچری هستند و فضای محوطه باغ یا خانه ویلایی شما را زیبا خواهند کرد.

مدل صندلی مینیمالیستی فضای باز

طرح صندلی لاکچری فضای باز

صندلی فضای باز شیک و مدرن

مدل صندلی لاکچری فضای باز

بهتر است برای مدل صندلی فضای بیرون از فلزاتی که دچار هوازدگی یا زنگ زدگی می شوند، استفاده نکنید. چون این مدل صندلی در فضای باز قرار می گیرد و پس از مدتی استحکام اولیه خود را نخواهد داشت.

مدل صندلی سبک الماسی فضای باز

مدل صندلی ناهارخوری فضای باز

مدل صندلی روکش دار فضای باز

مدل صندلی لاکچری فضای باز

مدل صندلی مقرون به صرفه فضای باز

مدل صندلی شیک فضای باز مدل صندلی لاکچری فضای باز

مدل صندلی بدون پایه فضای باز

مدل صندلی صدفی فضای باز

می توانید از مدل صندلی آلومینیوم برای فضای باز استفاده کنید. هم بسیار ظریف است و هم در مقابل هوازدگی مقاوم است و البته با توجه به کیفیت بالایی که دارد، کم هزینه است. از طرفی پیشرفت های زیادی در آلومینیوم انجام شده و استحکام آن را بالا برده است.

مدل صندلی پروانه ای فضای باز

افراد زیادی سبک چوبی را برای مدل صندلی فضای بیرون انتخاب می کنند. البته این مطلب باید در نظر گرفته شود، چوب در عین زیبایی مقاومت چندانی در مقابل باران ندارد. اگر این محوطه باز سرپوش مناسب نداشته باشد، بهتر است از مدل صندلی چوبی فضای باز استفاده نکنید.

مدل صندلی چوبی و شیک فضای باز

مدل صندلی ناهار خوری فضای باز

مدل صندلی گنبد بیرونی فضای باز

مدل صندلی چوبی فضای باز

مدل صندلی جدید فضای باز

مدل صندلی شبدری فضای باز

مدل صندلی لاکچری فضای باز

مدل صندلی پانتون فضای باز

مدل صندلی فضای باز شیک

مدل صندلی لاکچری فضای باز

مدل صندلی سبک فضای باز

از اینکه در ارائه انواع مدل صندلی محوطه باز با ما همراه بودید، سپاس گذاریم و امیدواریم مطالب بالا مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *