خانه مبلمان ۶۵ مدل میز اداری جدید و کاربردی برای ادارات و شرکت های ایرانی

۶۵ مدل میز اداری جدید و کاربردی برای ادارات و شرکت های ایرانی

میز اداری

میز اداری یکی از مهم ترین تجهیزات در هر مکان اداری محسوب می شود که تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی اداری دارد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ میزهای اداری حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل میز اداری با جدیدترین طرح های مد سال

اگر میزهای اداری بدرستی انتخاب شوند طرح و مدل آن ها به نوعی تضمین آرامش و زیبایی و کارآیی دکوراسیون اداری شرکت است. در ادامه توجه شما را به چند مدل میز اداری جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها میز شیک و جذابی را برای فضای اداری و شرکت ها انتخاب نمایید.

میز ام دی اف اداری

مدل میزهای اداری شیک و کاربردی

با توجه به اینکه کارمندان بیشتر وقت خود را پشت میز می گذارنند به همین دلیل فراهم آوردن میز و صندلی اداری مناسب برای آن ها از اهمیت زیادی برخودار است.
در ساخت میزهای اداری از جنس های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و شیشه و … استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به طرح سایر وسایل موجود در دکوراسیون اداری طرح و رنگ و جنس میزهای اداری را انتخاب نمایید. میزهای اداری همچنین در انواع طرح های مختلف نظیر میز کنفرانس، میز پیشخوان و میز مدیریت و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به نیاز شما بستگی دارد.
میزهای اداری همچنین در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی می شوند که امروزه مدل میزهای اداری مدرن توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و اگر دکوراسیون داخلی اداری به صورت کلاسیک طراحی شده است بهتر است میزهای اداری کلاسیک را برای فضای اداری و شرکت ها انتخاب کنید.
میزهای اداری باید به گونه ای انتخاب شوند که کاربردی تر باشند و با توجه به اینکه در طراحی دکوراسیون های اداری قرار نیست به صورت مداوم تغییر دکوراسیون دهید بنابراین بهتر است میز اداری را از بین جنس های بادوام و مرغوب انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

مدل میز زیبا و خاص اداری

مدل میز سفید اداری

میز ساده و بزرگ اداری

مبل و میز

مدل میز شیک اداری

میز طرح دار اداری

مدل میز ساده و جذاب اداری میز شیک و دو رنگ اداری میز بزرگ اداری میز اداری ساده و کلاسیک میز طرح دار اداری

مدل میز مدیریت

میز اداری سفید و قهوه ای

مدل میز اداری

مدل میز شیک و رنگ تیره اداری

مدل میز کرم و قهوه ای اداری

مدل میز شیک اداری

مدل میز مدرن و زیبا اداری

مدل میز ساده و زیبا اداری

مدل میز ساده اداری

مدل میز شیک و ساده اداری میز اداری زیبا و مدرن

میز دو رنگ اداری

مدل میز قهوه ای اداری

مدل میز زیبا و جذاب اداری

مدل میز ام دی اف اداری

مدل مبلمان اداری شیک و جذاب مدل میز جدید اداری

مدل میز شیک و کاربردی اداری

مدل میز ام دی اف شیک

میز اداری مدرن

میز شیک و مدرن اداری

سایز میز اداری یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد در صورتی که فضای اداری کوچک است بهتر است مدل میز را از بین طرح های کشودار انتخاب نمایید تا بتوانید فضایی مناسب را برای نگهداری وسایل و اسناد فراهم آورید. برای فضای اداری بزرگ می توانید از مدل های متنوع میزهای اداری با طراحی کاربردی استفاده کنید.
چیدمان میز و مبلمان اداری یکی دیگر از عواملی هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی اداری تاثیر قابل توجهی دارند. میزهای اداری را بهتر است در مکانی قرار دهید که از میزان نور مناسبی برخودار است.
ارتفاع میز برای مکان های اداری نیز باید گونه ای باشد که به راحتی بتوانید صندلی را در پشت آن تعبیه کنید و علاوه بر این در هنگام انجام فعالیت های روزانه کارمندان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.
رنگ میز و مبلمان اداری از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه ای ویژه ای داشت. در هنگام انتخاب رنگ میزهای اداری بهتر است به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون اداری توجه کنید همچنین رنگ میزهای اداری باید به گونه ای انتخاب شود که افراد از نشستن طولانی مدت در پشت این میزها خسته و کسل نشوند.

                                مدل میز زیبا و کاربردی اداری مدل میز خاص اداری مدل میز شیک و جذاب اداری میز کارمندی مدل میز مدیریت زیبا میز مدرن و زیبا اداری میز شیک اداری میز کارمندی میز شیک اداری مدل میز مدرن و شیک اداری میز سفید و مشکی اداری میز کاربردی و شیک اداری میز چوبی اداری مدل میز سفید اداری میز ام دی اف اداری میز شیک و جذاب اداری میز شیک و جذاب اداری میز قهوه ای و سفید اداری میز شیک اداری مبلمان اداری میز کرم و سفید اداری میز مدیریت میز ام دی اف اداری مدل میز کارمندی شیک مدل میز مدیریت شیک مدل میز شیک اداری میز شیک و زیبا اداری میز اداری زیبا و جدید مدل میز شیک اداری   مدل میز اداری مدل میز مدیریت

در این مطلب تصاویری از انواع مدل میز اداری با طراحی شیک و زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل مبلمان و میزهای اداری به بخش مبلمان سایت زیبایی خانه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *