خانه مبلمان تصاویر مدل صندلی اپن آشپزخانه جدید و شیک

تصاویر مدل صندلی اپن آشپزخانه جدید و شیک

صندلی های جک دار اپن

این روزها صندلی های اپن جایگزین صندلی های میزناهار خوری در آشپزخانه ها شده اند. با توجه به فضای داخلی خانه ها, اپن های مختلفی طراحی می شود که برای هر یک می توان از صندلی های شیکی استفاده نمود. در این مطلب عکس هایی از صندلی اپن آشپزخانه که جدید و شیک می باشد, بررسی شده است.

جدیدترین عکس های شیک و زیبا از صندلی اپن آشپزخانه

در حال حاضر, اپن های مختلفی طراحی می شود که هر یک از آن ها را با صندلی های منحصر به فردی می توان تبدیل به میز ناهارخوری کرد. صندلی های مختلفی اهم از پشتی دار, بدون پشتی, چوبی, فلزی, پایه بلند, پایه کوتاه, چهارپایه و … وجود دارند که انتخاب هر یک از آن ها بستگی به اپن, اندازه اپن و طرح اپن آشپزخانه دارد و هر یک این صندلی ها دارای استقامت و کیفیت متفاوتی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشت.

صندلی اپن فلزی

در تصاویر زیر مدل های شیک و مدرن مختلفی از صندلی اپن دیده می شود که بیشتر آن ها تمام فلز یا پایه فلزی می باشند.

انواع ساعت دیواری

با دوام ترین صندلی های اپن

فضای در بر گرفته صندلی اپن   صندلی های سفید اپن   جدیدترین صندلی اپن  جدیدترین صندلی های فلزی اپن     صندلی اپن مدرن        صندلی اپن

صندلی اپن چهار پایه

صندلی های چهارپایه یکی از گزینه های انتخاب صندلی برای اپن هایی هستند که دارای ارتفاع زیادی می باشند. صندلی های چهارپایه شیک و منحصر به فردی در انواع مختلف چوبی و فلزی وجود دارد که در تصاویر زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید.

مبل و میز

صندلی چهارپایه فانتزی اپن

زیباترین صندلی اپن
صندلی های چهار پایه ساده

صندلی های چوبی اپن

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید صندلی برای اپن, راحتی است. صندلی اپن باید علاوه بر کیفیت و زیبایی, احساس راحتی را برای فرد در هنگام سرو غذا داشته باشد. صندلی های پشتی دار چوبی و فلزی یکی از انواع صندلی های راحت برای این منظور می باشند.

جنس روکش صندلی های اپن

صندلی های پایه کوتاه اپن

صندلی های کوچک اپن

صندلی های ظریف اپن

ساده ترین صندلی اپن

صندلی های چوبی اپن

صندلی های ثابت اپن

صندلی اپن

انواع مختلف صندلی

صندلی های پایه بلند اپن

صندلی های جک دار اپن

از آن جایی که در طراحی اپن ها, ارتفاع های مختلفی در نظر گرفته می شود. یکی از مسائلی که در هنگام خرید صندلی اپن باید به آن توجه داشت, ارتفاع صندلی است. ارتفاع صندلی باید طوری باشد که در هنگام سرو غذا, فرد احساس ناراحتی نکند. صندلی های جک دار نمونه هایی از صندلی اپن می باشند که در انواع اپن ها با ارتفاع های مختلف, می توان از آن ها استفاده کرد. عکس های زیر مدل های جدید و شیک از صندلی های جک دار برای اپن و میز بار آشپزخانه را به تصویر کشیده است.

صندلی اپن کلاسیک

اهمیت ارتفاع صندلی های اپن

طراحی صندلی اپن کوچک

فاکتورهای مهم در صندلی اپن

صندلی های جک دار اپن

با توجه به تنوع ایده در صندلی های مخصوص اپن, برای انتخاب این صندلی ها باید فاکتورهای مهمی نظیر جنس چوب و فلز, راحتی آن, تناسب با اپن و … را در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *