خانه مبلمان جدیدترین انواع مبلمان منزل با طراحی های شیک و زیبا

جدیدترین انواع مبلمان منزل با طراحی های شیک و زیبا

شیک ترین مبل خانه

یکی از لوازم سرویس چوب در منزل, مبلمان ها می باشد. امروزه مبل ها متنوع و در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. در این مطلب جدیدترین انواع مبلمان منزل با طراحی های شیک و زیبا را معرفی می کنیم.

تصاویر طرح های شیک و زیبا مبلمان منزل

امروزه از مبل های متنوعی برای منزل استفاده می شود. بسته به سلیقه افراد و کیفیت مبل و اندازه و دکوراسیون داخلی منزل, مبلمان منزل انتخاب می شود. به منظور طراحی شیک و زیبا دکوراسیون پذیرایی, باید در انتخاب مبل منزل دقت شود. در زیر نمونه هایی از طرح های مبلمان راحتی منزل به تصویر کشیده شده است.

مبلمان منزل

انواع ساعت دیواری

مبلمان منزل

مبلمان منزل

مبلمان منزل

مبل و میز

مبلمان منزل

مبلمان منزل    مدل های کلاسیک مبلمان

مبلمان منزل

مبلمان راحتی منزل

شیک ترین مبلمان منزل با پارچه های براق و چرم

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب مبلمان منازل مسکونی, نوع پارچه می باشد. پارچه های مختلفی جهت طراحی مبل ها استفاده می شود. پارچه های کتان, چرم و … جزء این پارچه ها هستند. بسته به طراحی داخلی خانه و هماهنگی و تناسب فضا با یکدیگر, پارچه های مبل را انتخاب کنید. در ادامه چند نمونه از مبلمان منزل با پارچه های چرم و براق را مشاهده می کنید.

مبل کرم و قهوه ای برای خانه

جدیدترین مبل منزل

مبلمان منزل

مبلمان های چرم  علاوه بر منازل مسکونی محبوبیت بالایی در شرکت های تجاری و ادارات دارند. این گونه مبلمان ها را می توان به عنوان مبلمان اداری نیز شناخت.مبلمان منزل

مبلمان منزل

زیباترین مدل های مبل

مدرن ترین و زیباترین مبلمان یو و ال شکل منزل

اخیرا طراحی های جدیدی برای ساخت مبلمان ها, صورت می گیرد. مبلمان های یو شکل و ال شکل, جزء این طراحی ها می باشند. در ادامه برخی از انواع مدل های این طراحی ها را مشاهده می کنید.

مبلمان منزل

مبل سفید و قرمز

مبلمان منزل

مبلمان منزل

مبلمان دو رنگ منزل

مبلمان منزل

مبلمان سلطنتی منزل

یکی از قدیمی ترین مدل های مبلمان منزل, مدل مبل سلطنتی می باشد. این مبل ها برای طراحی رسمی دکوراسیون پذیرایی مناسب می باشند. در زیر چند نمونه از این مدل مبلمان ها آمده است.

شیک ترین مبل استیل

مبل سلطنتی

مبلمان سلطنتی منزل

با توجه به فضای خانه و طراحی دکوراسیون پذیرایی, مبلمان منزل انتخاب می شود. نحوه چیدمان مبل ها تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی پذیرایی می گذارد. برای انتخاب مدل مبلمان مناسب برای منزلتان پیشنهاد می کنیم از سایر مدل های مبلمان نیز در سایت زیبایی خانه دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *