خانه مبلمان مدل های میز ناهار خوری جدید و لوکس

مدل های میز ناهار خوری جدید و لوکس

میز ناهار خوری جدید

یکی از وسایل مورد نیاز آشپزخانه های امروزی, میز ناهار خوری است. میزهای ناهار خوری امروزی در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند. برخی از این مدل ها چوبی و برخی دیگر فلزی هستند. در این مطلب با مدل های میز ناهار خوری جدید و لوکس  آشنا می شویم.

لوکس ترین مدل های میز ناهار خوری جدید و مدرن

امروزه با توجه به فضاهای منزل, میزهای ناهار خوری با اندازه متفاوت ساخته می شوند. میز ناهار خوری چوبی و میز ناهار خوری فلزی از جمله پرطرفدارترین مدل میز ناهار خوری جدید به شمار می روند که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. صندلی های میز ناهار خوری به شکل مبله و راحتی و یا سلطنتی و چوبی وجود دارد. میز ناهار خوری نیز به شکل های مختلفی با استفاده از چوب و یا شیشه ساخته می شود. در ادامه با ایده های جدید طراحی میز ناهار خوری آشنا می شویم.

مدل میز ناهار خوری چوبی مدرن

از جمله مدرن ترین مدل میز ناهار خوری جدید, نمونه های استیل هستند. میز ناهار خوری استیل را می توان در سایزهای دو نفره, چهار نفره و یا بیشتر تولید کرد. این مدل میز ناهار خوری برای منازل شیک و مدرن گزینه بسیار مناسبی می باشند و در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر فوق العاده ایی دارند. در انتخاب پارچه این مدل میز ناهار خوری ها باید دقت زیادی شود, چرا که در ساخت آن ها از پارچه استفاده زیادی می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از مدل میز ناهار خوری جدید استیل را نشان می دهد.

انواع ساعت دیواری

میز ناهار خوری چهار نفره

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری جدید

مبل و میز

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری سلطنتی

برخی دیگر از مدل میز ناهار خوری جدید, تمام چوب هستند. این مدل میز ناهار خوری ها برای خانه هایی با دکوراسیون چوبی بسیار مناسب هستند و تناسب بسیاری با دیگر اجزای داخلی این گونه خانه ها دارند. در ساخت این نمونه میز ناهار خوری ها از انواع چوب با رنگ های مختلف استفاده می شود.عکس های زیر این مدل میز ناهار خوری ها را به تصویر کشیده است.

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری جدید

جدیدترین ترین میز ناهار خوری

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری فلزی جدید

میز ناهار خوری شش نفره

مدرن ترین میز ناهار خوری کلاسیک و فانتزی

علاوه بر مدل میز ناهار خوری جدید چوبی, طراح های بسیاری برای ساخت میز ناهار خوری وجود دارد. در برخی از این طرح ها به جای چوب, از فلز استفاده شده است. پارچه های مورد استفاده برای ساخت این نمونه میز ناهار خوری ها غالبا ساده و بدون طرح است. پارچه های چرم به عنوان روکش برخی از این میزناهار خوری ها استفاده می شوند. تصاویر زیر ایده های از طراحی این مدل میز ناهار خوری ها را نشان می دهد.

شیک ترین میز ناهار خوری

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری شیشه ایی

میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری مدرن

میز ناهار خوری چوبی

مدرن ترین میز ناهار خوری

با توجه به مطالب بیان شده با الهام از ایده های به تصویر کشیده شده می توانید میز ناهار خوری جدید و شیکی برای منزل خود طراحی کنید. میز ناهار خوری تاثیر زیادی در زیبایی پذیرایی و آشپزخانه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *