خانه مبلمان تصاویر مدل مبل استیل جدید و شیک برای خانواده های با سلیقه

تصاویر مدل مبل استیل جدید و شیک برای خانواده های با سلیقه

شیک ترین مبلمان سلطنتی

مبل استیل یکی از جدیدترین مدل مبلمان امروزی است که برای دکوراسیون منازل مدرن و سلطنتی گزینه مناسبی می باشد. در طراحی مدل مبل استیل از منبت کاری استفاده می شود. همین مسئله باعث زیبایی بیشتر این مدل مبلمان ها شده است. در این مطلب با این مدل مبلمان ها بیشتر آشنا می شویم.

جدیدترین مدل مبل استیل شیک برای خانواده های با سلیقه

مبلمان سلطنتی یکی از قدیمی ترین مدل مبلمان است که از گذشته تا به امروز طرفداران بسیاری داشته است. امروزه این مبلمان ها با نام مبل استیل شناخته می شود. یکی از تفاوت های بارز این مدل مبلمان ها با دیگر مدل مبل ها استفاده از چوب منبت کاری شده در ساخت آن ها می باشد. در گذشته این منبت کاری ها بوسیله دست انجام می شد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی منبت کاری روی چوب با استفاده از دستگاه های CNC انجام می شود.

مدل مبلمان استیل در طرح ها و با منبت کاری های بسیار متنوعی وجود دارد که با توجه به دکوراسیون داخلی منزل می توان هر یک از این مدل ها را انتخاب نمود. هماهنگی این مبلمان ها با دیگر وسایل مدرن و سلطنتی منزل مانند مدل پرده های مدرن و شیک, می تواند جذابیت و زیبایی اتاق پذیرایی را دوچندان کند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های مبلمان استیل را نشان می دهد.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون و تزیین اتاق پذیرایی

جدیدترین مبلمان های استیل

نحوه چیدمان اتاق پذیرایی

مبل و میز

مدل مبل استیل

مدل مبل استیل

مدل مبل استیل

مدل مبل استیل

امروزه در طراحی مدل مبل استیل بیشتر از رنگ های روشن و به خصوص رنگ سفید استفاده می شود. دلیل این مسئله هماهنگی مناسب این رنگ با رنگ طلایی است. همچنین امروزه در ساخت مبل های سلطنتی از دو نوع پارچه ساده و طرح دار استفاده می شود. این ترکیب باعث زیبایی بیشتر مبلمان می شود و جلوه ی زیبایی به آن می بخشد. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل مبلمان استیل را نشان می دهد.

مدل مبل استیل

مدل مبل استیل

مدل مبل استیل

فاکتورهای مهم در انتخاب مبلمان

جدیدترین مبل استیل طلایینمونه مدل های مبل سلطنتی

مدل مبل استیل

نمونه مدل های مبل استیل

مدل مبل استیل

مدل مبل استیل

جدیدترین مبلمان سلطنی

با توجه به مطالب بیان شده و تصاویری که مشاهده نمودید, مدل مبل استیل برای خانه های مدرن و شیک که با دکوراسیونی متفاوت از سایر خانه ها طراحی شده اند, گزینه مناسبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *