خانه دکوراسیون هال راهنمای فنگ شویی اتاق نشیمن و اصولی که باید رعایت کنید

راهنمای فنگ شویی اتاق نشیمن و اصولی که باید رعایت کنید

اصول فنگ شویی اتاق نشیمن

فنگ شویی هنر باستانی شرق برای ترویج دادن شادی و سلامت و انرژی و شور و اشتیاق از طریق چیدمان صحیح وسایل و اشیاء و ایجاد دکوراسیونی مناسب در قسمت های مختف منزل است٬ امروزه فنگ شویی به عنوان هنر چیدمان نیز شناخته می شود. در ادامه اصولی برای فنگ شویی اتاق نشیمن را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

از فنگ شویی در قسمت های مختلف منزل برای چیدمانی صحیح و افزایش انرژی مثبت در سراسر منزل استفاده می شود. برای فنگ شویی اتاق خواب و فنگ شویی اتاق نشمین و فنگ شویی آشپزخانه اصولی وجود دارد که باید رعایت شود و شما می توانید با رعایت این اصول چیدمانی کاربردی را در سراسر منزل خود داشته باشید.

طراحی زیبا و شیک اتاق نشیمن

اصول فنگ شویی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن قلب هر خانه ای است و علاوه بر این قسمتی از منزل محسوب می شود که افراد خانواده بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می کنند بنابراین چیدمان اتاق نشیمن باید به گونه ای باشد که دکوراسیون این بخش از منزل راحت و پر از آرامش به نظر برسد. بهتر است برای ایجاد چیدمانی موفق و اصولی در اتاق نشیمن از فنگ شویی اتاق نشیمن استفاده کنید که در ادامه به بررسی اصول و نکاتی برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن بر اساس فنگ شویی خواهیم پرداخت.

انواع ساعت دیواری

طراحی دکوراسیون شیک و کاربردی اتاق نشیمن

فنگ شویی نشیمن

۱٫ سعی کنید تلویزیون را در اتاق نشیمن در مکانی قرار دهید که کمتر مورد توجه شما و یا مهمان هایتان قرار بگیرد و در هنگام نشستن در اتاق نشیمن بیش از اندازه سرگرم تلویزیون نشوید. برای مشخص کردن محل قرارگیری تلویزیون در اتاق نشیمن بهتر است در آستانه درب ورودی اتاق نشیمن بایستید سپس دورترین گوشه سمت راست در اتاق نشیمن را برای قرار دادن تلویزیون انتخاب کنید زیرا این بخش از اتاق نشیمن منطقه ارتباطات محسوب می شود و به گوشه قدرت نیز معروف است همچنین می توانید در این قسمت از اتاق نشیمن ضبط صوت و یا یادگارهای با ارزش خود را قرار دهید.

فنگ شویی اتاق نشیمن چیدمان زیبا و شیک اتاق نشیمن قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن بر اساس فنگ شویی
۲٫ اتاق نشیمن مکانی است که می توانید مجموعه ای از عتیقه ها و آثار هنری خود را در آنجا قرار دهید و بهتر است بدانید آثار هنری و عتیقه هایی که در اتاق نشیمن قرار می دهید می توانند نشانه هایی از شخصیت شما را به مهمان ها بدهند.

مبل و میز

فنگ شویی اتاق نشیمن برای چیدمان شیک و کاربردی اصول فنگ شویی اتاق نشیمن
۳٫ چیدمان وسایل در اتاق نشیمن باید به گونه ای انجام شود که انرژی مثبت در این اتاق به آسانی در جریان باشد٬ بر اساس فنگ شویی اتاق نشیمن باید از انباشتگی وسایل و قرار دادن میزهای زیاد در دکوراسیون اتاق نشیمن خودداری کنید.

طراحی دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن طراحی اتاق نشیمن تزیین زیبا اتاق نشیمن با گیاهان سبز و زیبا
۴٫ اگر تمایل دارید در فضای اتاق نشیمن محیطی دلنشین و پر از آرامش را ایجاد کنید بهتر است تعدادی کوسن و گیاهان پربرگ و شاداب و یا یک تنگ ماهی را در محیط اتاق نشیمن قرار دهید. تصاویری از مکان هایی که تمایل دارید در آینده به آنجا بروید را روی دیوار اتاق نشیمن نصب کنید همچنین برای تازه کردن انرژی در فضای اتاق نشیمن بهتر است از گل های تازه و زیبا استفاده کنید.

اصول فنگ شویی اتاق نشیمن طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن طراحی زیبا و کاربردی اتاق نشیمن
۵٫ اتاق نشیمن باعث بهبود رابطه ها می شود بنابراین گفت و گو در این دارای نقش مهمی است برای تشویق به تبادل نظرها در اتاق نشیمن دو صندلی زیبا و دو عدد مبل را در زوایای کمی نسبت به یکدیگر قرار دهید. توجه داشته باشید که قرار دادن مبل ها روبروی یکدیگر در فضای اتاق نشیمن بر اساس اصول فنگ شویی اتاق نشیمن ستیزه جویانه است. چیدمان مبلمان به صورت نعل اسبی شکل یکی از مناسب ترین و بهترین روش ها برای چیدمان مبلمان در فضای اتاق نشیمن است به شرط اینکه پشت مبلمان رو به روی در ورودی نباشد. توجه داشته باشید که بهتر است مبلمان در فضای اتاق نشیمن مقابل دیوار قرار بگیرند و اگر امکان قرار دادن مبل ها به این شکل وجود ندارد بهتر است مبلمان را به صورت موازی با دیوار قرار دهید. از قرار دادن صندلی و یا کاناپه در جلوی در و یا پنجره اتاق نشیمن خودداری کنید زیرا این کار باعث می شود که افراد خانه آسیب پذیر و حساس شوند و احساس ضعف کنند. بر اساس اصول فنگ شویی نشیمن بهتر است صندلی و یا کاناپه مورد علاقه خود را در مکانی قرار دهید که پشت آن به جهتی باشد که بیشترین شانس را برای شما به ارمغان آورد در این صورت انرژی مفید برای ورود به جسم تان تحریک می شود.

طراحی دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن چیدمان شیک اتاق نشیمن طراحی زیبا و شیک اتاق نشیمن
۶٫ بر اساس اصول فنگ شویی اتاق نشیمنی که رو به جنوب است برای افرادی که تمایل دارند صبح زود از خواب بیدار شوند و عاشق زندگی سالم و پرانرژی هستند مناسب است همچنین اتاق نشیمنی که رو به غرب است برای افرادی که تمایل دارند تا دیر وقت شب ها به گفتگو و خنده مشغول شوند مناسب است.

طراحی دکوراسیون قهوه ای اتاق نشیمن دکوراسیون زیبا و جذاب اتاق نشیمن
۷٫ یکی از عوامل منفی که در اتاق نشیمن باید مراقب مکان قرارگیری آن بود شومینه است بنابراین بهتر است برای خنثی کردن این عامل منفی آینه ای را بالای شومینه آویزان کنید.
تزیین شومینه با آینه      تزیین شومینه در اتاق نشیمن   تزیین زیبا و شیک شومینه در اتاق نشیمن

در این مطلب با ۷ اصل فنگ شویی اتاق نشیمن آشنا شدید که امیدواریم با کمک این اصول بتوانید چیدمان و طراحی مناسبی را در فضای اتاق نشیمن خود ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده اصول فنگ شویی در قسمت های مختلف منزل خود به بخش فنگ شویی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *