خانه راهرو و راه پله راه پله ۲۰ مدل راه پله جدید با طراحی لوکس و خلاقانه

۲۰ مدل راه پله جدید با طراحی لوکس و خلاقانه

مدل راه پله

در طراحی و دکوراسیون خانه های فوق العاده مدرن, از راه پله استفاده می شود. ایده های بسیاری برای طراحی مدل راه پله برای این منازل وجود دارند. در این مطلب با طراحی لوکس و خلاقانه ۲۰ مدل از راه پله های جدید آشنا می شویم.

طراحی خلاقانه مدل راه پله منازل

امروزه داخل بسیاری از خانه ها, راه پله وجود دارد. به منظور زیبایی هرچه تمام تر این خانه ها, از مدل های راه پله لوکس و خلاقانه استفاده می شود. در واقع این راه پله ها می توانند جذابیت منزل را دو چندان کنند. در ساخت راه پله ها می توان از انواع مختلفی از مصالح استفاده نمود. در اغلب خانه های دوبلکس مدل راه پله های مدرن طراحی می شود. راه پله خانه های دوبلکس می توانند بدون حفاظ یا با حفاظ باشند. همچنین در ساخت آن ها می توان از انواع چوب ها یا فلزات استفاده نمود. در برخی از خانه های دوبلکس نیز مدل راه پله شیشه ایی طراحی می شود. هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. با توجه به دکوراسیون داخلی خانه های  دوبلکس و مدرن, هر یک از این نمونه راه پله ها را می توان انتخاب نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از این راه پله ها را نشان می دهد.

تصاویر زیر مربوط به مدل های راه پله حفاظ دار می باشد. همانطور که مشاهده می کنید اجرای متفاوت این راه پله ها موجب زیبایی بسیار زیاد این راه پله ها شده است. استفاده از حفاظ های چوبی, شیشه ایی, فلزی در این راه پله ها به چشم می خورد. اندازه این راه پله ها متفاوت بوده و با توجه به فضای خانه انتخاب شده است. برخی از این راه پله ها به صورت معلق طراحی شده اند.

انواع ساعت دیواری

مدل راه پله

مدل راه پله

طراحی راه پله های کوچک

مبل و میز

مدل راه پله

مدل راه پله

مدل راه پله

نمونه راه پله های چوبی مدرن

نمونه راه پله های حفاظ دار

راه پله های معلق

مدل راه پله

طراحی خلاقانه راه پله

علاوه بر راه پله های حفاظ دار, برخی از راه پله ها بدون حفاظ طراحی می شوند. این راه پله ها در عین سادگی بسیار جذاب می باشند. در ساخت این راه پله ها نیز از انواع فلزات سخت و انواع چوب استفاده می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از این راه پله ها را نشان می دهد.

ایده های طراحی راه پله های شیک طراحی راه پله برای داخل خانه مدل راه پله نورپردازی در زیبایی راه پله انواع راه پله های چوبی مدرن مدل راه پله نمونه راه پله های بدون حفاظ مدل راه پله مدل راه پله

با توجه به مطالب بیان شده و تصاویری که مشاهده نمودید می توان طراحی منحصر به فردی برای خانه های دوبلکس انجام داد. الهام از این مدل راه پله ها موجب جذابیت بیشتر فضای داخلی خانه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *