خانه هتل و رستوران تصاویر طراحی هتل و طرح های لابی هتل های لوکس و مجلل

تصاویر طراحی هتل و طرح های لابی هتل های لوکس و مجلل

طراحی هتل های لوکس و مجلل

یکی از مهم ترین مباحث در دیزاین هتل ها این است که چگونه می توان محیط هتل را به گونه ای طراحی کرد که با سلایق خاص افراد مختلف مطابقت پیدا کند ؟ در ادامه این مطلب نمونه هایی از تصاویر طراحی هتل را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم با الگوبرداری از این طراحی ها بتوانید محیطی متفاوت را در درون هتل خود بوجود آورید.

در طراحی داخلی هتل باید دقت و حساسیت زیادی را خرج دهید زیرا بیشتر افراد هتل هایی را برای اقامت انتخاب می کنند که دارای فضایی متفاوت و لوکسی هستند. در این بخش شما را با نکاتی درباره طراحی زیبا و مدرن هتل آشنا سازیم.

طراحی دکوراسیون لابی هتل

تصاویر طراحی هتل های لوکس و متفاوت

در طراحی هتل باید قبل از هر چیز راحتی و آسایش مسافرین را در نظر بگیرید. و هم چنین تقسیم بندی فضاهای مختلف و نورپردازی مناسب در درون هتل اهمیت زیادی برخوردار است.

انواع ساعت دیواری

دیزاین هتل با روش های زیبا و متفاوت طراحی های زیبا در درون هتل طراحی هتل با ایده های زیبا و جدید

طراحی های مدرن در درون هتل طراحی هتل های لوکس و مدرن

طراحی لابی هتل با سبک های مدرن و لوکس

در مبحث دیزاین طراحی دکوراسیون داخلی هتل به طراحی لابی هتل بسیار اهمیت داده می شود زیرا لابی هتل فضایی است که در تصمیم گیری بیشتر افراد برای اقامت در هتل تاثیر گذار است و هم چنین لابی هتل ها می توانند میزان مدرن و پیشرفته بودن هتل را به خوبی نشان دهند.

مبل و میز

دیزاین لابی هتل

طراحی لابی هتل

استفاده از مبلمان های شیک و لوسترهای مدرن و هم چنین ایجاد فضایی با دکوراسیون متقاوت و زیبا در لابی می تواند توجه همه افراد را به سوی هتل جلب کند.

طراحی هتل لابی هتل طراحی لابی هتل های لوکس دیزاین هتل با روش های مختلف
بهتر است در محیط لابی هتل بخشی را برای پذیرایی از مهمان های خود در نظر بگیرید و هم چنین قرار دادن تلویزیون با ابعاد مناسب و مبلمان های راحت و شیک در این قسمت از هتل می تواند ایده ی مناسبی برای آسایش و راحتی مهمان ها باشد.

طراحی های لابی هتل طراحی زیبا و جدید برای هتل طراحی های مدرن در درون هتل طراحی های مدرن در درون هتل دیزاین هتل های لوکس دیزاین لابی های هتل

دیزاین اتاق های هتل با زیباترین دکوراسیون های داخلی

علاوه بر لابی هتل باید به دکورسیون داخلی اتاق های هتل نیز اهمیت بدهید استفاده از تختخواب های راحت و میز تلویزیون مناسب و فضایی ایده آل برای استراحت مسافرین از مهم ترین عواملی هستند که در طراحی اتاق های هتل دارای اهمیت می باشند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب های هتل طراحی اتاق های هتل دیزاین هتل با ایده های جالب طراحی اتاق های هتل طراحی هتل های لوکس دیزاین اتاق های هتل با روش های جدید طراحی اتاق های هتل       دیزاین هتل با ایده های جالب

می توانید در درون فضای هتل خود تراس هایی با فضاهای آزاد بزرگ طراحی کنید و برای زیباسازی محیط این تراس ها می توانید از چوب و تزئینات سنگی و گیاهان زیبا و گل کاری های رنگارنگ استفاده کنید. رضایت مسافرین از طراحی هتل بسیار پر اهمیت است و اگر فضای هتل شما مدرن و زیبا باشد می توانید مطمئن باشید که مسافرین در دفعات بعد نیز هتل شما را برای اقامت انتخاب می کنند. برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون هتل های مختلف به بخش هتل و رستوران مراجعه نمایید.

یک دیدگاه

  1. hamed

    جولای 15, 2016 در 8:14 ب.ظ

    مثل همیشه عالی بود. بست۷ یکی از بهترین سایت هایی که دیدم. دمتون گرم

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *