خانه هتل و رستوران طراحی داخلی هتل با یازده طرح مدرن و پیشرفته

طراحی داخلی هتل با یازده طرح مدرن و پیشرفته

طراحی داخلی هتل مدرن 2013

تا به حال به طراحی داخلی هتل های مدرن که با طرح های هوشمندانه و ایده های خلاقانه توانسته اند نیازهای اجتماعی کابران خود را بر طرف کنند توجه کرده اید؟  در این مطلب یازده طراحی زیبا و مدرن هتل های روز و پیشرفته را برای شما قرار داده ایم که در هر کدام از آن ها می توان به روز بودن را لمس نمود و همچنین ایده هایی نو برای طراحی داخلی هتل یافت که باعث برجسته شدن هتل می شود، با ما همراه باشید.

 

ایده های نو در طراحی داخلی هتل ها:

قصد داریم در این مطلب یازده ایده ی نو در طراحی داخلی هتل را با هم بررسی کنیم، همواره ایده های نو می توانند در جهت رفاه بیشتر و مهمان نوازی کامل تر، موفقیت را برای هر هتلی به ارمغان آورند.
در طراحی داخلی هر هتل، برداشت اول وارد شوندگان به هتل بسیار مهم است در نتیجه در اکثر هتل ها تمرکز خاصی بر روی لابی هتل وجود دارد. لابی هتل باید یک فضای چند منظوره باشد ممکن است در آن برخی از قرار های رسمی صورت گیرد و یا فردی وقت خود را در حال کار کردن با لپ تاپ در لابی هتل سپری کند در هتل های مدرن با ایجاد فضاهای متفاوت همچون استفاده از مبلمان های متفاوت راحتی و رسمی و لوسترهای بزرگ و دیوارهایی با ترکیب رنگ های مختلف، ورودی های خاص و عجیب و یا حتی استفاده از آبشارهای داخلی فضای اجتماعی و مدرنی را تدارک دیده اند.

انواع ساعت دیواری

طراحی داخلی هتل با لابی مدرن

استفاده از میز تحریر و مکانی برای پذیرایی و همچنین تلویزیون هایی با ابعاد مناسب در طراحی اتاق های هتل یکی از ضروری ترین امکانات در هتل های مدرن می باشد.

طراحی داخلی هتل مدرن و شیک 2013

مبل و میز

دوره استفاده از حمام ها با دوش و وان کوچک در هتل های مدرن به پایان رسیده است، میهمانان هتل برای سپری کردن زندگی روزمره خود اقدام به سفر نکرده اند، در طراحی داخلی هتل هایی با متد های روز اتاق با دوش آب گرم و وان حمام بزرگ و نیز محلی برای کاهش فشارهای روانی و ماساژ جسم قرار داده شده است

طراحی داخلی هتل مدرن و پیشرفته

استفاده از رستوران های معمولی هرچند شیک و مدرن جذابیت خود را در هتل ها از دست داده اند، برای داشتن رستورانی دوست داشتنی در هتل باید به خلاقیت و ابتکار برای ایجاد فضاهایی متفاوت روی آورد.

طراحی داخلی هتل مدرن و فضای بیرون هتل

در هتل های مدرن برای دور نگه داشتن میهمانان خود از تنش راهکارهای مناسبی را اتخاد کرده اند از جمله این راهکارها ایجاد فضاهایی مانند تراس با فضاهای آزاد بسیار بزرگ و استفاده از چوب و تزئینات سنگی در طراحی اتاق ها است

طراحی داخلی هتل مدرن و شیک

پایداری امری ضروری برای صاحبان هتل است، شاید استفاده از پنجره های بزرگ و فضاهای سبز بیرونی به تنهایی برای رسیدن به فضایی پایدار از زیبایی کافی نباشد.

طراحی داخلی هتل مدرن با فضای سبز

استفاده از هنر در طراحی داخلی هتل یک راه آسان و ارزان برای محبوبیت بیشتر هتل است.

طراحی داخلی هتل با اتاق خواب شیک

شاید در ظاهر استفاده از سیستم های  الکتریکی بسیار پیشرفته برای افراد در سفر که مشغول تفریح و استراحت هستند چندان دارای اهمیت نباشد اما در هتل های موفق مکانی برای آن دسته از افراد که به سفرهای کار ی آمده اند در نظر گرفته می شود استفاده از خدمات آنلاین برای رزروها و سیستم های الکتریکی برای تغییر وضعیت پرده ها و… بسیار مورد توجه است.

طراحی داخلی هتل مدرن الکتریکی

استفاده از مکانی متفاوت با طراحی رنگ های شاد می تواند برای افرادی که غمگین هستند و نیاز به فضای متفاوت دارند مکان بسیار مناسبی باشد

طراحی داخلی هتل مدرن و زیبا

طراحی داخلی هتل مدرن 2013 این یک واقعیت است که خاطرات مدت اقامت در هتل در ذهن تمام میهمانان باقی می ماند برای ایجاد خاطرات خوش و بازگرداندن میهمانان ایده های خاطره ساز در هتل های مدرن برای ایجاد خاطرات شیرین ایجاد می شود.

طراحی داخلی هتل مدرن و زیبا

بیش از هر چیز آسایش در هتل ها اهمیت دارد میهمانان باید احساس داشتن خانه ای آرام به دور از خانه ی خود را داشته باشند تا از مدت اقامت خود در هتل لذت ببرند.

طراحی داخلی هتل مدرن سلطنتی

در طراحی داخلی هتل های مدرن همواره فضاهایی وجود دارد که هر انسان در ذهن خود خواهان آن است حتی اگر حضور در این فضاها را رویایی بداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *