خانه هتل و رستوران طراحی داخلی رستوران های کوچک و بزرگ با ایده های مدرن و روز

طراحی داخلی رستوران های کوچک و بزرگ با ایده های مدرن و روز

انواع طراحی داخلی رستوران ایرانی

ظاهر و نمای داخلی رستوران بر جذب مشتری بسیار اثر می گذارد. نوع مکان رستوران در تعیین سبک و طراحی آن بسیار اثرگذار است. در این مطلب اصول طراحی داخلی رستوران های کوچک و بزرگ به همراه تصاویری از دکوراسیون های رستوران های مدرن را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

طراحی داخلی رستوران ها با ایده های مدرن و نو

به طور کلی هر رستورانی علاوه بر داشتن غذایی با کیفیت بالا، بایستی فضایی جذاب و ایده آل هم برای سرو آن داشته باشد تا برای مشتری خاطره ای ماندگار ایجاد کند. نمای بیرونی و نمای داخلی رستوران نیز در جذب مشتریان بسیار تاثیرگذار است.

در طراحی داخلی رستوران, توجه کردن به اصولی که مختص چنین معماری می باشد، بسیار مهم است. قرار گرفتن فرم، بافت و رنگ هر کدام از عناصر در ساره منطقی خود در طراحی داخلی، یکی از موارد مهم این قواعد و اصول می باشد.

انواع ساعت دیواری

مدرن ترین طراحی داخلی رستوران  طراحی شیک داخلی رستوران در دکوراسیون داخلی تمامی نکات همچون قطعات پازل می باشند که اگر به درستی در کنار هم قرار نگیرند، پیکره اصلی شکل نمی گیرد. برای دکوراسیون و طراحی رستوران مدرن، شیک و امروزی بایستی به ۳ فاکتور اساسی و مهم فضا، ایده و طراحی توجه کرد. زیرا بهترین دیزاینرها برای طراحی دکوراسیون رستوران کوچک و یا بزرگ این ۳ فاکتور را اجرا و پیاده سازی می کنند.

معمولا در دنیا رستوران با سبک مورد پسند هر کشوری طراحی می شود. برای مثال در کشورهای آسیای مرکزی مثل چین بیشتر از چوب برای طراحی داخلی رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده می شود. اما در کشورهای آمریکایی و اروپایی به طراحی نورپردازی بسیار اهمیت داده می شود و جزء هایلایت های دیزاین داخلی به شمار می آید.

طراحی نورپردازی داخلی رستوران

مبل و میز

طراحی داخلی باشکوه رستوران

در رستوران هایی با سبک مدرن می توان از طرح ها با رنگ های آبی روشن و خاکستری، بافت و روشنایی بیشتری به محیط بخشید. برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مدرن، مجلل و گران قیمت می توان از بافت های قوی تری مثل آجر و اکسسورهای چوبی، سنگ های قیمتی و گران بها استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی لابی و رستوران هتل

چرا که با نورپردازی مناسب مدت زمانی که مشتری در رستوران می نشیند، مشخص می شود. در رستوران های فست فود از نورپردازی مستقیم که نورهای پرانرژی دارد، استفاده می شود تا مشتری غذای خود را سریع بخورد. بدین ترتیب مشتریان مدت زمان کمتری در رستوران می مانند و جا برای باقی مشتریان نیز فراهم می شود.

در رستوران های شیک و مجلل از جمله تمهیداتی که برای نگهداشتن مشتری در رستوران اندیشیده شده، استفاده از نورپردازی ملایم است. بدین ترتیب مشتری در حین استراحت و گفت و گو غذای خود را سرو می کند.

به طور کلی نورپردازی و ترکیب نورها در دکوراسیون رستوران با طراحی شیک و جدید بسیار حائز اهمیت است و بایستی با مکان، سبک دکوراسیون، منوی و رنگ غذاها هماهنگی داشته باشد.

طراحی و چیدمان داخلی رستوران

طراحی جدید داخلی رستوران

طراحی زیبای داخلی رستوران

بسته به محیط و مکان رستوران می توان از کفپوش های متنوعی مثل چوب های ترکیبی تیره و روشن، لمینت، سرامیک، سنگ فرش، سنگ و… بهره گرفت. نقاشی کردن دیوارها و اجرای طرحی خاص بر روی آن ها با رنگ های متقارن و هماهنگ، دیوارکوب ها و تابلوهای نقاشی سرتاسری که با سبک انتخابی برای دکوراسیون هماهنگ باشند، طراحی داخلی رستوران را مهیج و بی نظیر می کند.

در ادامه سایر تصاویر طراحی و معاری داخلی رستوران های مدرن بزرگ و کوچک را مشاهده می کنید.

طراحی لاکچری داخلی رستوران

لوکس ترین طراحی داخلی رستوران

طراحی خاص داخلی رستوران

طراحی و معماری داخلی رستوران کوچک

طرح های منحصر به فرد نمای داخلی رستوران

دکوراسیون قهوه ای داخلی رستوران

طراحی و فضای داخلی رستوران بزرگ

بهترین دکوراسیون داخلی رستوران

تصاویر دیزاین جذاب داخلی رستوران

دکوراسیون قرمز داخلی رستوران

طراحی نمای داخلی رستوران

طراحی داخلی بی نظیر کافی شاپ و رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران مکان های تجاری

دکوراسیون داخلی رستوران های اروپایی

در این مطلب تصاویر طراحی داخلی رستوران ها را مشاهده کردید. امیدواریم این طرح ها مورد پسند شما دوستان عزیز سایت زیبایی خانه قرار گرفته باشند و از آن ها برای طراحی دکوراسیون رستوران خود ایده گرفته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *