خانه هتل و رستوران طراحی داخلی فست فود های مدرن و لاکچری

طراحی داخلی فست فود های مدرن و لاکچری

طراحی داخلی فست فود

هنگامی که به یک رستوران یا فست فود وارد می شوید، اولین چیزی که با آن روبرو می شوید، نمای بیرونی و بعد از آن ورودی فست فود است. با وجود اینکه به طراحی داخلی فست فود اهمیت چندانی داده نمی شود اما این مسئله در جذب مشتری و بازگشت مجدد آن ها بسیار تاثیر دارد.

طراحی داخلی فست فود با ایده های خلاقانه و جذاب

همان طور که کیفیت یک فست فود از نظر بهداشتی و ارائه خدمات و غذاهای عالی اهمیت دارد، دکوراسیون فست فود نیز در جذب مشتری و ایجاد رغبت برای ماندن در فست فود و مراجعه های بعدی به آن بی تاثیر نیست.

دکوراسیون لاکچری فست فود

حتی این طراحی و چیدمان تمایل به سرو غذا در داخل فست فود را بیشتر می کند. در حال حاضر کلیه جنبه های روان شناختی نیز برای نحوه رنگ آمیزی و چیدمان عالی در نظر گرفته می شود.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون مدرن فست فود

طراحی شیک فست فود

دکوراسیون شیک فست فود

مبل و میز

چیدمان عالی فضای داخلی فست فود

دکوراسیون شیک فضای داخلی فست فود   طراحی ایده آل فضای داخلی فست فود   چیدمان ساده فضای داخلی فست فود           طراحی داخلی فست فود

رستوران ها و فست فودهای زیادی هستند که با وجود تبلیغات زیادی که دارند، مشتری کمی دارند. دلیل این کمبود مشتری را  باید در دلگیر بودن فضای فست فود یا رستوران کوچک، رنگ و چیدمان نامطلوب جست و جو کرد.

طراحی داخلی فست فود

از نورپردازی ملایم در طراحی داخلی فست فود استفاده کنید.

دکوراسیون شیک فضای داخلی فست فود

استفاده از نور ملایم در طراحی فست فود

در دکوراسیون داخلی فست فود باید میز و صندلی ها را طوری در کنار یکدیگر قرار دهید تا فضای لازم برای رفت و آمد باقی بماند. از دکورهای زیبا برای یک چیدمان عالی استفاده کنید. نقاشی های زیبا و تزیین های جالبی را برای دیوارها استفاده کنید.

طراحی لاکچری فضای داخلی فست فود

فست فود و رستوران های بی شماری در فضای شهر قرار گرفته اند. بنابراین باید راه کارهای لازم را برای ایجاد یک محیط دنج و جذاب به وجود آورد.

چیدمان شیک فضای داخلی فست فود

طراحی فست فود باید به گونه ای باشد که جمع و جور به نظر برسد و محیط دلچسبی را ایجاد کند.

طراحی فضای داخلی فست فود

بسیاری از طراحی های فست فود و رستوران ها با انتخاب یک پالت رنگی آغاز می شوند.  رنگ هایی که بدین منظور انتخاب می شوند، رنگ هایی هستند که با آرم و لوگو مواد بازاریابی مطابقت دارند. این رنگ ها چنان به دقت انتخاب می شوند که اقدامات و احساسات خاصی را برای مشتریان به وجود آورند.

دکوراسیون شیک فست فود با تم صورتی

دکوراسیون لاکچری فست فود

به عنوان مثال قرمز و زرد دو رنگی هستند که ناخود آگاه باعث تحریک هیجانات و احساس گرسنگی می شود. این رنگ های ابتدایی و پر رنگ اگر با روشنایی نسبتا تندی همراه شوند باعث اقدامات سریع مثل تند غذا خوردن می شوند.

دکوراسیون عالی فست فود

دکوراسیون فست فود با تم قرمز

در حالی که فضاهای با تن خاموش، محیط آرامی را به وجود می آورند. افراد در این تن ها، حتی بعد از خوردن غذا نیز بر سر میزها باقی می مانند.

دکوراسیون شیک فست فود

نور هم یکی از مسائل مهم در دکوراسیون داخلی فست فود است. نور کم به مهمانان می گوید مدت زمان بیشتری را می توانند در رستوران بمانند.

طراحی شیک فضای داخلی فست فود

خطوط دید نیز برای مشتریان اهمیت دارد. اجازه دهید زمانی که مشتریان به سمت پیش خوان برای ثبت سفارش می آیند، منظره ای از شما و نحوه کارتان را ببینند تا اعتماد لازم برای آن ها نیز فراهم شود. بنابراین بهتر است که مقداری از این فضا همیشه در معرض دید باشد.

چیدمان فضای داخلی فست فود

رنگ نارنجی پرتقالی نیز اشتها را تحریک می کند و می تواند در انتخاب های با قیمت بالا موثر باشد.

دکوراسیون شیک فست فود

دکوراسیون فست فود مدرن

چیدمان فضای داخلی فست فود

طراحی متفاوت فضای داخلی فست فود

از توجه شما همراهان عزیز در ارائه مطالب طراحی داخلی فست فود متشکریم و امیدواریم مطالب ما دراین زمینه موجبات رضایت شما را فراهم کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *