خانه هتل و رستوران دکوراسیون رستوران با طراحی شیک و جدید به همراه تصاویر

دکوراسیون رستوران با طراحی شیک و جدید به همراه تصاویر

دکوراسیون رستوران

طراحی شیک و منحصر بفرد دکوراسیون رستوران می تواند یکی از عوامل موفقیت رستوران ها در کنار کیفیت غذا در جذب اراد مختلف جامعه باشد ما در این مطلب قصد داریم شما را با دکوراسیون رستوران جدید و شیک در آلمان آشنا سازیم که با الگوبرداری از طراحی فرانسوی توانسته است مکانی دنج و به یادماندنی برای بازدیدکنندگان ایجاد نماید. از آنجا که طراحی دکوراسیون رستوران نیاز به الگوبرداری از طرح ها و ایده های جدید و متفاوت دارد پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب و تماشای تصاویر این رستوران زیبا را از دست ندهید.

 

 

انواع ساعت دیواری

عکس های دکوراسیون رستوران جدید و شیک:

در طراحی این رستوران زیبا در کشور آلمان از طراح های فرانسوی الگوبرداری شده است. سالن و نوارهای مختلف میزهای رستوران دارای مساحت ۳۳۴ متر مربع می باشد که با قرار گرفتن ۲۰۰ صندلی در آن ظرفیتی به همین اندازه برای پذیرایی از میهمانان دارد اگرچه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران به گونه ای صورت گرفته تا با وجود میهمانی های کوچکتر نیز بتوان میهمانی ویژه با حفط حریم خصوصی برگزار کرد. یکی از مهمترین عوامل موفقیت در طراحی دکوراسیون رستوران ها حفط حریم خصوصی مشتریان و ایجاد فضایی آرام در رستوران است. در این رستوران زیبا ایده های بسیار کاربردی و طرح های بهینه برای ایجاد فضاهای خصوصی و دنج مورد استفاده قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های بارز در طراحی دکوراسیون این رستوران صورت گرفته استفاده از آشپزخانه باز یا همان آشپزخانه اوپن در رستوران است که به گونه ای حس اعتماد را در میان مشتریان تقویت می نماید. در ادامه تصاویر زیبا و مدرن دکوراسیون رستوران را با هم مشاهده می نماییم تا با این طراحی دوست داشتنی بهتر آشنا شوید.

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

مبل و میز

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

طراحی دکوراسیون رستوران ها همواره مهم و کاربردیست افراد مختلف حق دارند در مکانی آرام و متفاوت غذای خود را صرف کنند تا از اعمال روزمره فاصله بگیرند و بهانه ای برای تکرار خاطره خود در رستوران داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *