خانه دکوراسیون آشپزخانه راهنمای انتخاب بهترین رنگ کابینت در آشپزخانه های مختلف

راهنمای انتخاب بهترین رنگ کابینت در آشپزخانه های مختلف

رنگ کابینت

یکی از مهم ترین وسایل در درون هر آشپزخانه کابینت است که طرح و رنگ کابینت بر روی دکوراسیون آشپزخانه شما تاثیر گذار است. در ادامه این مطلب چند نوع رنگ پرطرفدار برای کابینت ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

کابینت ها اولین وسیله ای هستند که در بدو ورود هر کس به درون آشپزخانه جلب توجه می کنند. کابینت ها ممکن است همه فضای دیوار و یا بخشی از فضای دیوار آشپزخانه شما را اشغال کنند از این رو باید در هنگام انتخاب رنگ و طرح کابینت دقت لازم را داشته باشید. در این بخش شما را با پرطرفدارترین رنگ های کابینت آشنا می سازیم.

راهنمای خرید کابینت با رنگ مناسب و زیبا

راهنمای انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه های ایرانی و مدرن

رنگی را که برای کابینت آشپزخانه انتخاب می کنید در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار تاثیر گذار است استفاده از رنگ های مکمل و زیبا می تواند زیبایی مدل کابینت های انتخابی شما را بیشتر کند.
راهنمای انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه های لوکس و ایرانی مدل های زیبا و مدرن کابینت آشپزخانه

انواع ساعت دیواری

 مدل کابینت آشپزخانه

کابینت با رنگ قرمز

رنگ قرمز فضای یک آشپزخانه سرد را به فضایی گرم و زیبا تبدیل می کند و به فضای خسته کننده آشپزخانه دلگیر انرژی می بخشد. این رنگ طرفدارن خاص خودش را دارد اگر می خواهید کابینت های آشپزخانه خود را با رنگ قرمز انتخاب کنید باید فضای آشپزخانه تان بزرگ باشد زیرا رنگ قرمز فضای آشپزخانه های کوچک را دلگیر و خسته کننده می کند.

راهنمای رنگ مناسب برای کابینت

مبل و میز

می توانید برای ایجاد احساس ملایم در درون فضای آشپزخانه خود برای رنگ کابینت ها از ترکیب رنگ قرمز و سفید استفاده نمایید.

مدل کابینت ها با رنگ های ترکیبی بهترین انتخاب برای رنگ کابینت

کابینت با رنگ آبی

برای کابینت ها با سبک کلاسیک رنگ آبی می تواند بهترین انتخاب باشد. رنگ آبی روشن می تواند نور را جذب کند بنابراین برای آشپزخانه هایی که همیشه گرم و پرنور هستند این رنگ کابینت آبی می تواند ایده مناسبی باشد.

معرفی رنگ های زیبا برای کابینت آشپزخانه رنک زیبا کابینت برای آشپزخانه معرفی رنگ کابینت برای آشپزخانه

کابینت با رنگ زرد

رنگ زرد نور را به خوبی منعکس می کند و در آشپزخانه کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد نماید و هم چنین این رنگ به فضای آشپزخانه شما گرما می بخشد. ترکیب رنگ زرد با قهوه ای می تواند گرمای بیشتری را به محیط آشپزخانه شما ببخشد.

کابینت آشپزخانه با رنگ زرد مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

کابینت ها با رنگ سفید

رنگ سفید نمادی از تمیزی و بهداشت است و کسانی که علاقه مند به ظاهری تمیز و مدرن هستند بهتر است که از کابینت ها با رنگ سفید در درون آشپزخانه خود استفاده نمایند.

مدل کابینت با رنگ سفید مدل کابینت و نورپردازی در آشپزخانه مدل های کابینت با رنگ های مکمل
رنگ سفید به سبب ماهیت خنثی که دارد به خوبی با هر رنگی هماهنگ می شود و نور را به خوبی منعکس می کند و فضای آشپزخانه شما را نورانی تر می کند. اگر می خواهید کابینت با طرح مدرنی داشته باشید بهتر است کابینت هایی را انتخاب نمایید که از ترکیب رنگ سفید با رنگ چوبی تولید شده اند.

رنگ سفید برای کابینت
می توایند در فضای آشپزخانه خود فضایی دو گانه و جذاب را به کمک رنگ کابینت ها ایجاد کنید به این ترتیب که می توانید که رنگ کابینت های بالا و پایین موجود در آشپزخانه را متفاوت با یکدیگر انتخاب نمایید که مناسب ترین رنگ ها برای ایجاد فضایی دو گانه می توانند رنگ های سفید و مشکی باشند.

ترکیب رنگ های مکمل برای کابینت آشپزخانه رنگ کابینت برای آشپزخانه

کابینت با رنگ سیاه

یکی از مدرن تری رنگ های کابینت سیاه است که به صورت براق و گلاس و گاهی اوقات با رنگ های روشن ترکیب می شود و به عنوان رنگ زیبایی برای کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما می خواهید که برای کابینت های آشپزخانه از رنگ سیاه استفاده کنید باید سایر رنگ های دکوراسیون داخلی منزل شما روشن باشد تا تعادل نسبی در فضای منزل تان بوجود آید. معمولا استفاده از رنگ مشکی در کابینت های گلاس و کابینت کلاسیک محبوبیت بیشتری دارد.

مدل کابینت با رنگ مدرن برای آشپزخانه کابینت آشپزخانه

کابینت ها با رنگ چوبی (کابینت قهوه ای)

رنگ چوبی یا همان قهوه ای از انواع رنگ های پرطرفدار برای کابینت است این رنگ زیبا می تواند فضای آشپزخانه شما را به محیطی مدرن و زیبا تبدیل کند. بهتر است که در انتخاب این رنگ تعادل را نگه دارید و از رنگ قهوه ای روشن و یا تیره برای فضای آشپزخانه خود استفاده نکنید.

مدل کابینت براق جدیدترین طرح های کابینت

بهترین رنگ های کابینت برای آشپزخانه

قرار دادن گیاهان خانگی بر روی این مدل کابینت ها زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت شما را بیشتر می کند.

مدل کابینت با رنگ چوبی

کابینت با رنگ بنفش

اگر می خواهید رنگ کابینت های خود را بنفش انتخاب کنید حتما باید المان هایی از این رنگ را در سایر نقاط آشپزخانه خود به کار ببرید تا دکوراسیونی هماهنگ و زیبا را در فضای آشپزخانه تان بوجود آورید. رنگ بنفش از جمله رنگ های اشرافی و لوکس است و می تواند فضای آشپزخانه بنفش شما را متفاوت و مدرن سازد.

مدل های شیک و مدرن کابینت

دکوراسیون بنفش آشپزخانه

کابینت با رنگ نارنجی

رنگ نارنجی برای کابینت هم طرفداران خاص خودش را دارد و این رنگ می تواند فضای آشپزخانه شما را به محیطی انرژی بخش تبدیل کند. رنگ نارنجی هم مانند رنگ قرمز فضای آشپزخانه را شلوغ نشان می دهد پس از قرار دادن وسایل اضافی در دکوراسیون آشپزخانه خود باید پرهیز کنید.

کابینت نارنجی و طوسی برای آشپزخانه

مدل رنگ کابینت طوسی

رنگ طوسی یکی دیگر از انواع رنگ های خنثی است که بهتر است با رنگ هایی از قیبل بنفش و زرد و سفید و نارنجی ترکیب شود.

رنگ های زیبا و پرطرفدار برای کابینت آشپزخانه کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگ های بنفش و طوسی مدل کابینت با ترکیب رنگ زرد و خاکستری

رنگ کابینت باید با کف پوش و سایر رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه مطابقت و همخوانی داشته باشد. در این مطلب رنگ های پرطرفدار و زیبایی را برای کابینت آشپزخانه در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم با الگو برداری از این رنگ های زیبا بتوانید برترین رنگ را برای کابینت آشپزخانه تان انتخاب نمایید.

۳ دیدگاه ها

  1. مجاهد پروین

    ژانویه 19, 2017 در 2:33 ق.ظ

    مطالب شما بسیار زیبا و کمک کننده در انتخاب کابینت هست مرسی از اینکه این اطلاعات را در اختیار ما گذاشتید

    پاسخ دادن

  2. عباسی .ص

    مارس 7, 2017 در 11:15 ق.ظ

    بسیارعالی ومفید .واقعا سپاسگزارم

    پاسخ دادن

  3. مهتاب

    فوریه 10, 2018 در 1:33 ب.ظ

    سلام میشه به منم کمک کنید؟به نظرتون ترکیب رنگ کاپوچینو باسفید برای کابینت اشپزخانه مناسب وقشنگ؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *