خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه های تیره و نکاتی که باید بدانید

دکوراسیون آشپزخانه های تیره و نکاتی که باید بدانید

مزیت دکوراسیون آشپزخانه های تیره

اخیرا بسیاری از افراد طرفدار استفاده از رنگ های تیره برای طراحی داخلی آشپزخانه منزل خود شده اند. در واقع به کار بردن رنگ های تیره مثل مشکی، سرمه ای، قهوه ای و خاکستری به محیط داخلی آشپزخانه رسمیت و وقار می بخشند. در ادامه جذاب ترین و جدیدترین تصاویر دکوراسیون آشپزخانه های تیره را مشاهده خواهید کرد.

مزیت دکوراسیون آشپزخانه های تیره

شاید در نگاه اول استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون آشپزخانه چشمگیر نباشد اما این نوع رنگ بندی در اینگونه دکوراسیون ها مزیت هایی دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید. مهم ترین مزیت به کار بردن رنگ تیره در طراحی داخلی آشپزخانه، چرک تاب بودن اینگونه رنگ هاست. در محیط آشپزخانه همیشه انواع لکه و چربی وجود دارد و با وجود تمیز کردن آن ها، با گذشت زمان موجب نازیبا شدن ظاهر آشپزخانه می شوند. بهترین راه برای پیشگیری و حل چنین مشکلاتی استفاده از دکوراسیونی با ترکیب رنگی تیره می باشد.

مدرن ترین دکوراسیون آشپزخانه های تیره

انواع ساعت دیواری

البته این بدین معنی نیست که از رنگ تیره به طور مطلق برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده شود. در واقع طراحی درست و صحیح برای دکوراسیون آشپزخانه های تیره, استفاده از رنگ های روشن مثل کرم، سفید، سبز و… در کنار رنگ های تیره است. این تضاد و کنتراست در رنگ ها موجب زیبا، مدرن و لوکس شدن  فضای داخلی آشپزخانه می شود. برای مثال می توان برای آشپزخانه سیاه رنگ,  مدل کابینت  آشپزخانه را مشکی در نظر گرفت و برای کفپوش و دیوارها از رنگ های روشن استفاده کرد.

دکوراسیون خاص آشپزخانه های تیره

می توان در طراحی آشپزخانه مدرن تیره می توان از وسایل دکوری با رنگ تیره استفاده کرد. البته این نکته بدین معنی نیست که با وسایل تزئینی محیط را شلوغ کنید. می توان با کمک وسایل تزئینی تیره تضاد رنگی زیبایی در چنین فضاهایی اجرا کرد.

مبل و میز

دیزاین داخلی آشپزخانه های تیره

امروزه برای دکوراسیون آشپزخانه از فرش استفاده نمی کنند اما فرشی زیبا و با اندازه ای کوچک نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه های تیره دارد. استفاده از فرش در آشپزخانه  با رنگ تیره جلوه ای خاص به طراحی داخلی آشپزخانه های تیره می بخشد.

دکوراسیون جذاب آشپزخانه های تیره

استفاده از نورپردازی در چنین فضاهایی به متعادل شدن آن نیز کمک می کند. بهتر است برای آشپزخانه ای با دکوراسیونی تیره از نورپردازی داخلی استفاده کرد. زیرا فضای چنین آشپزخانه هایی با نصب لوستر کوچکتر به نظر می رسد. استفاده از لامپ ها و نورهای مخفی ایده بسیار خوبی است.

دکوراسیون به روز آشپزخانه های تیره

در ادامه تصاویر جدیدترین و مدرن ترین دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه با تم رنگی تیره را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون خاکستری آشپزخانه های تیره

دکوراسیون قهوه ای آشپزخانه های تیره

دکوراسیون ویژه آشپزخانه تیره

نورپردازی دکوراسیون آشپزخانه با رنگ تیره

دکوراسیون آشپزخانه با ترکیب رنگی تیره

انواع طراحی آشپزخانه های تیره

دکوراسیون آشپزخانه با ترکیب رنگ روشن و تیره

دکوراسیون بی نظیر آشپزخانه های تیره

دکوراسیون زیبا آشپزخانه های تیره

دکوراسیون منحصر به فرد آشپزخانه های تیره

تصاویر دیزاین آشپزخانه های تیره

دکوراسیون متفاوت آشپزخانه های تیره

دکوراسیون داخلی آشپزخانه های تیره

چیدمان داخلی آشپزخانه با رنگ تیره

دکوراسیون لوکس آشپزخانه های تیره

دکوراسیون امروزی آشپزخانه های تیره

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه های تیره

طرح های دکوراسیون مشکی آشپزخانه های تیره

دکوراسیون شیک آشپزخانه های تیره

امیدواریم مدل های دکوراسیون آشپزخانه های تیره که در این مطلب برای شما دوستان عزیز سایت زیبایی خانه ارائه شد، مورد پسندتان واقع شده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *