خانه دکوراسیون آشپزخانه  مدل کشو کابینت با طرح های زیبا و مدرن

 مدل کشو کابینت با طرح های زیبا و مدرن

مدل کشو کابینت

کابینت یکی از مهم ترین اجزای آشپزخانه است بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و اندازه و رنگ کابینت های آشپزخانه دقت کافی را داشته باشید. در ادامه این مطلب انواع مدل کشو کابینت آشپزخانه با جدیدترین و کاربردی ترین طرح ها را مشاهده خواهید کرد. 

کشو و دستگیره اصلی ترین اجزای کابینت ها را تشکیل می دهند و اگر شما تمایل دارید کابینت های آشپزخانه تان کاربردی و شیک باشند بهتر است مدل کشو و دستگیره کابینت آشپزخانه را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

مدل کشوی کابینت

مدل کشو کابینت آشپزخانه شیک و جدید

اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه منزل تان منظم و مرتب تر به نظر برسد بهتر است اندازه کشو کابینت های آشپزخانه را بزرگ و جادار انتخاب کنید تا بتوانید ظروف و سایر وسایل آشپزخانه را با نظم خاصی درون کشوهای کابینت بچینید. در این مطلب قصد داریم انواع مدل کشو کابینت کلاسیک و مدرن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

انواع ساعت دیواری

کشو کابینت آشپزخانه

مدل کشو زیبا و شیک کابینت

ظروف آشپزخانه از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل در فضای آشپزخانه محسوب می شوند که برای نگهداری ظروفی نظیر فنجان و بشقاب و قابلمه و قاشق و لیوان و … بهتر است کشوها با اندازه مناسبی را انتخاب کنید سپس ظروف را به شیوه ای کاربردی و منظم درون کشوها بچینید تا در صورت لزوم بتوانید به سادگی به ظروف پرکاربرد در فضای آشپزخانه دسترسی داشته باشید.
توجه داشته باشید که بهتر هر کدام از ظروف مربوط به پخت و پز و سرویس غذاخوری و سرویس پلاستیکی و لیوان و فنجان ها و قاشق و چاقو را در کشوهای جداگانه ای بچینید.

مدل کشو کابینت زیبا و کاربردی مدل کشو کابینت برای نگهداری ظروف آشپزخانه مدل کشو شیک و زیبا کابینت مدل کشو برای نگهداری قاشق و چاقو مدل کشو ساده کابینت مدل کشوی بزرگ و جادار کابینت مدل کشوی کابینت برای نگهداری ظروف مدل کشو شیک برای کابینت های آشپزخانه مدل کشوی شیک و جادار کابینت مدل کشوی ساده و زیبا کابینت مدل کشو کابینت کاربردی برای نگهداری ظروف انواع مدل کشوی کابینت مدل کابینت مدرن برای آشپزخانه
مواد غذایی و ادویه ها نیز از انواع خوراکی های لازم در فضای آشپزخانه هستند و بهتر است شما مواد غذایی و سبزیجاتی که دارای عطر و طعم هستند را نظیر سیر و پیاز و … در کشوهای پایین کابینت قرار دهید و علاوه بر این باید فضایی برای تبادل هوا در بین کشوهای نگهدارنده مواد غذایی در نظر گرفته شود.
بهتر است برای قرار دادن ادویه ها از کشوهای طراحی شده مخصوص به نگهداری ادویه استفاده کنید تا در هنگام پخت غذا بتوانید به راحتی به ادویه های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد.
مواد شوینده از وسایل پرکاربرد در فضای آشپزخانه محسوب می شوند که بهتر است برای این وسایل کابینت مجزایی را در نظر بگیرید همچنین می توانید این وسایل را در کابیت زیر سینک نیز قرار دهید.

مبل و میز

مدل کشو زیبا و شیک کابینت مدل کشو برای کابینت مدل کشوی شیک و جادار کابینت مدل کشو کابینت برای نگهداری مواد غذایی مدل کابینت مدرن آشپزخانه مدل کابینت سفید و شیک آشپزخانه مدل کشوی ساده و زیبا کابینت مدل کشو ساده و کلاسیک کابینت کشو کابینت مدل کشو برای کابینت های کلاسیک

علاوه بر طرح و رنگ کابینت ها باید در هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه به اندازه کشو و طرح و رنگ دستگیره های کابینت نیز توجه داشته باشید تا بتوانید کابینت های کاربردی و شیکی را برای فضای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید. در این مطلب انواع مدل کشو کابینت را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل کابینت کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *