خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره برای دو سبک مدرن و کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره برای دو سبک مدرن و کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره

مدل جزیره ای آشپزخانه از طراحی متفاوت و مدرن آشپزخانه های امروزی هستند. سبک دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره در آشپزخانه هایی که با کمبود بودجه و فضا مواجه هستند، سبک فوق العاده و کارکردی است.

ایده های متفاوت دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره

در زندگی امروز همه ما به دنبال استفاده های کارکردی از حداقل فضا هستیم و هر تغییر و دگرگونی در محیط منزل را نیز باید با مسئله فضا بسنجیم.

همان طور که می دانید آشپزخانه قلب خانه محسوب می شود. کلیه فعالیت های مربوط به پخت و پز، سرو صبحانه و… در همین مکان انجام می شود.

سبک سنتی آشپزخانه جزیره ای

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون آشپزخانه برای فردی که مدتی از شبانه روز را در آن می گذاراند و مشغول پخت و پز است، امری مهم و ضروری می باشد. به این ترتیب باید چیدمان ظروف و سایر وسایل به صورت حرفه ای و کار آمد انجام شده باشد. این فضا در آشپزخانه باید طوری طراحی شده باشد که همه چیز به شکل مرتب و منظم در اطراف ما قرار گرفته باشد تا موقع آشپزی دچار زحمت نشویم.

چیدمان زیبای آشپزخانه طرح جزیره

دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای مفهوم قلب خانه را بیشتر نمایان می سازد. این طرح کمک می کند فاصله وسایل کاربردی در آشپزخانه به حداقل برسد. به عنوان مثال امکان قرار گرفتن اجاق گاز و سینک را در کنار یکدیگر فراهم می کند.

مبل و میز

از طرفی امروزه نیز اصطلاح قلب خانه بیشتر با دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره مطرح می شود. چون این سبک طراحی امکان فضای نگه داری وسایل، پخت و پز و … را با هم به وجود می آورد. این دید کارکردی باعث شده تا از این سبک طراحی به عنوان قلب خانه یاد کنند.

چیدمان لاکچری آشپزخانه طرح جزیره

چیدمان مدرن آشپزخانه جزیره ای

چیدمان مدرن آشپزخانه جزیره ای

چیدمان عالی آشپزخانه طرح جزیره

چیدمان فوق العاده آشپزخانه جزیره ای

طراحی جذاب آشپزخانه جزیره

طراحی ایده آل آشپزخانه جزیره ای

جزیره های امروزی بیشتر در طرح های منحنی خاص، دایره و بیضی طراحی می شوند. برای رنگ جزیره می توانید رنگ هماهنگ با کابینت جزیره ای را انتخاب کنید یا به شکل زیبایی از یک رنگ متضاد با چیدمان آشپزخانه استفاده کنید تا جلوه جزیره بیشتر هویدا شود. در نهایت برای رنگ آشپزخانه جزیره ای می توانید از رنگ های مکمل بهره ببرید. فقط مراقب باشید تا هماهنگی رنگ ها را در محیط داخلی آشپزخانه مدرن به هم نریزید.

این فضا و میز جزیره مختص خوردن صبحانه نیست. بلکه می توانید از آن برای بسیاری از موارد دیگر مانند سرو یک عصرانه فوق العاده در کنار خانواده بهره ببرید.

چیدمان سنتی آشپزخانه طرح جزیره

طراحی متفاوت آشپزخانه طرح جزیره

طراحی مدرن آشپزخانه طرح جزیره

طراحی لاکچری آشپزخانه طرح جزیره

طراحی شیک آشپزخانه طرح جزیره

دیزاین زیبا آشپزخانه طرح جزیره

این جزیره در محیط آشپزخانه محیطی کاملاً لاکچری و فوق العاده را برای سرو صبحانه و دور هم جمع شدن اعضای خانواده فراهم می کند. همه این ها مزایا آشپزخانه جزیره ای هستند و به استفاده بیشتر از این سبک در طراحی بسیار کمک کرده اند.

این دکوراسیون کمبود فضا را نیز تا حدی در آشپزخانه جبران کرده و باعث شده که هیچ وسیله به شکل ناهنجار در محیط آشپزخانه پدیدار نشود.

دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره در شکل های متنوعی ایجاد می شود. در فضای پایین آشپزخانه جزیره می تواند کابینت داشته باشد.

دیزاین عالی آشپزخانه طرح جزیره

دیزاین فوق العاده آشپزخانه طرح جزیره

دیزاین جذاب آشپزخانه طرح جزیره

دیزاین ایده آل آشپزخانه طرح جزیره

دیزاین متفاوت آشپزخانه طرح جزیره

طراحی سنتی آشپزخانه طرح جزیره

دیزاین سنتی آشپزخانه طرح جزیره

معمولا در قسمت جزیره آشپزخانه اجاق گاز و هود تعبیه می شود. البته این مورد کاملاً اختیاری است اما شواهد نشان می دهد قرار گرفتن اجاق گاز در این محیط، محیط آشپزخانه شما را زیباتر نشان می دهد.

دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره محیط آشپزخانه شما را بسیار شیک و متفاوت می سازد و فضای کافی برای رفت و آمد خواهید داشت. قطعاً این دکوراسیون در خانه و آشپزخانه های کوچک طرفداران بسیاری خواهد داشت. در آشپزخانه های بزرگ نیز چنین سبکی به محیط و فضای داخلی آشپزخانه نظم می بخشد و آشپزخانه ای مدرن و لاکچری در منزل ایجاد خواهد کرد.

دیزاین لاکچری آشپزخانه طرح جزیره

دیزاین شیک آشپزخانه طرح جزیره

دکوراسیون عالی آشپزخانه

دکوراسیون زیبا آشپزخانه طرح جزیره

دکوراسیون جذاب آشپزخانه طرح جزیره

دکوراسیون ایده آل آشپزخانه طرح جزیره

دکوراسیون منفاوت آشپزخانه طرح جزیره

دکوراسیون مدرن آشپزخانه طرح جزیره

آشپزخانه جزیره

دکوراسیون شیک آشپزخانه طرح جزیره

دکوراسیون لاکچری آشپزخانه طرح جزیره

دکوراسیون آشپزخانه طرح جزیره

امیدواریم سبک طراحی آشپزخانه جزیره ای مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید ایده های لازم برای یک طراحی عالی و فوق العاده را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *