خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی با ۲۸ طراحی لاکچری

دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی با ۲۸ طراحی لاکچری

آشپزخانه سلطنتی

در دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی همیشه اجزاء و عناصر با یک ریتم عالی در کنار هم قرار می گیرند. افرادی که به دنبال طراحی لوکس و لاکچری در محیط منزل خود هستند، از این سبک چیدمان  استقبال می کنند.

دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی با ایده های متنوع

برای دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی به هیچ عنوان محدودیت فضا معنا ندارد و معماران فضای زیادی را برای دکوراسیون آشپزخانه در نظر می گیرند. طراحی سلطنتی در هر محیطی که انجام شود، آن محدوده را به یک ناحیه متفاوت و شاخص تبدیل می سازد. طوری که با ورود به منزل این ناحیه به یک منطقه چشمک زن تبدیل می شود.

برای چیدمان آشپزخانه سلطنتی از کابینت هایی با طراحی کلاسیک استفاده می شود. رنگ های جذاب و درخشان در این آشپزخانه به کار می رود. همه وسایل در بالاترین حد زیبایی و تزیین در محیط نمایان می شوند و سادگی وجود ندارد.

در سبک سلطنتی اشیاء و وسایل زینتی به وفور استفاده می شود و استفاده از این عناصر تبدیل به یک اصل اساسی شده است. از رنگ های تند استفاده می شود و تمایل به استفاده از رنگ های گرم دارد.

انواع ساعت دیواری

طراحی لاکچری آشپزخانه سلطنتی

دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی

طراحی آشپزخانه کلاسیک

مبل و میز

چیدمان فوق العاده آشپزخانه سلطنتی

چیدمان آشپزخانه سلطنتی

چیدمان شیک آشپزخانه سلطنتی

چیدمان ایده آل آشپزخانه سلطنتی

چیدمان لاکچری آشپزخانه سلطنتی

دیزاین مدرن آشپزخانه سلطنتی

آشپزخانه سلطنتی

دیزاین شیک آشپزخانه سلطنتی

دیزاین متفاوت آشپزخانه سلطنتی

دیزاین زیبای آشپزخانه سلطنتی

آشپزخانه های سلطنتی برای استفاده از رنگ هیچ محدودیتی ندارد و رنگ های غالب را در اولویت قرار می دهد. در چنین بافتی عملاً برجسته سازی انجام می گیرد. بنابراین دلیلی برای جلوه سادگی وجود ندارد. برای دسته کابینت ها نیز از دستگیره کابینت های سلطنتی زیبا استفاده می شود. این سبک علیرغم زرق و برق زیادی که دارد، سبکی منظم و عالی است. یعنی هیچ وسیله ای بدون جایگاه در آن رها نمی شود و هر عنصری در جای مناسب خود قرار گرفته است.

برای نورپردازی آشپزخانه کلاسیک نیز از لامپ های تزیینی استفاده می شود و معمولاً این ناحیه را پر نور و درخشان می سازند. در گذشته رنگ طلایی معرف این دکوراسیون بود اما امروزه رنگ های دیگری نیز در کنار رنگ طلایی یا حتی جایگزین آن به کار می روند.

یکی از جلوه های باشکوه نظم در آن استفاده از حالت تقارن در چیدمان آشپزخانه های سلطنتی است. این نظم نیز محیط آشپزخانه را بسیار متفاوت می سازد.

دکوراسیون آشپزخانه سنتی

دکوراسیون شیک آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی

دکوراسیون شیک آشپزخانه سلطنتی

دکوراسیون لاکچری آشپزخانه سلطنتی

دکوراسیون ایده آل آشپزخانه سلطنتی

دکوراسیون متفاوت آشپزخانه

اگر رنگ های شاد در دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی استفاده کنید، در نورپردازی محیط این ناحیه را بسیار روشن ساخته اید. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه های سلطنتی معمولا از رنگ های تیره استفاده نمی شود. علاوه بر نور مصنوعی، از نور طبیعی محیط نیز بهره گرفته می شود.

دکوراسیون فوق العاده آشپزخانه

دکوراسیون زیبای آشپزخانه سلطنتی

دکوراسیون عالی آشپزخانه

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی

دکوراسیون سلطنتی

برای طراحی کابینت آشپزخانه سلطنتی گاهی تم سفید با نوار و حاشیه طلایی را ترجیح می دهند. البته این سبک ریشه ای عمیق در چیدمان بیشتر کاخ های پادشاهان داشته و از آن زمان رواج پیدا کرده است. به همین خاطر رنگ سفید یا طلایی هنوز به عنوان یک تم اصلی در طراحی مد نظر قرار می گیرد. گاهی نیز از تم ترکیبی سفید و طلایی برای دیزاین آشپزخانه استفاده می شود.

مدل صندلی سلطنتی در چیدمان آشپزخانه وجود دارد و این صندلی ها با نظم خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. اگر قرار باشد از پرده در محیط آشپزخانه استفاده شود، پرده سلطنتی را ترجیح می دهند. این پرده ها دارای طراحی خاص و شیکی هستند و معمولاً رنگ های شاد را در بر می گیرند و جنس پارچه آن ها نیز سنگین و بیشتر مخملی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *