خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه و ارتباط آن با محیط اطراف + تصاویر

دکوراسیون داخلی آشپزخانه و ارتباط آن با محیط اطراف + تصاویر

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدون توجه به محیط اطراف آشپزخانه یک اشتباه بزرگ در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. مخصوصا اگر آشپزخانه شما اوپن (open) باشد. اصولا این ارتباط برای بزرگتر به نظر رسیدن خانه و ایجاد نورپردازی مناسب تر در محیط منزل بسیار ضروری به نظر می رسد. ارتباط دکوراسیون داخلی آشپزخانه با محیط اطراف آشپزخانه موضوع کم اهمیتی نیست و در هر طراحی موفق باید به آن اهمیت داد. در ادامه با بررسی بیشتر درباره  دکوراسیون داخلی آشپزخانه و ارتباط آن با محیط اطراف همراه ما باشید.

 

 

انواع ساعت دیواری

نحوه برقراری ارتباط با دکوراسیون داخلی آشپزخانه :

یافتن ارتباط بین محیط پیرامون آشپزخانه و آشپزخانه کار چندان دشواری نیست. شما به راحتی با قرار دادن چند صندلی مقابل میز بار آشپزخانه می توانید این ارتباط را برقرار نمایید اما نکته حائز اهمیت پیوستگی این ارتباط با محیط اطراف آشپزخانه است رنگ آشپزخانه، نوع چیدمان کابینت ها، محل قرار گیری سینک ظرف شویی و مکان میز نهارخوری از جمله موارد پر اهمیت در ایجاد این ارتباط است. انتخاب رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه باید به گونه ای صورت گیرد که دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما را از طیف رنگی دکوراسیون داخلی منزل جدا نکند. هرچند این بدان معنا نیست که شما رنگ یکنواختی را برای تمام نقاط منزل خود برگزینید. مثلا می توان با استفاده از رنگ های شاد در کنار رنگ های خنثی و متناسب با طیف رنگ دکوراسیون منزل، جذابیتی برای برقراری ارتباط با محیط پیرامون یافت. در بسیاری از موارد برای برقراری ارتباطی موفق با محیط اطراف آشپزخانه از چیدمان میز نهارخوری با اشکال متفاوت بهره گرفته می شود این ترفند می تواند موفقیت زیادی را برای شما به همراه داشته باشد زیرا تمام آشپزخانه ها با اتاق و یا مکان غذاخوری شما ارتباطات قوی برقرار می کند. در ادامه چند طراحی زیبای دکوراسیون داخلی آشپزخانه با ارتباطات مناسب با محیط اطراف را مشاهده می کنیم.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

مبل و میز

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

برای ارتباط ایده آل دکوراسیون داخلی آشپزخانه با محیط پیرامون به کف پوش ها نیز بسیار اهمیت دهید زیرا انرژی های بسیاری بر روی زمین شناور هستند  و قطع این ارتباط می تواند رفت و آمد انرژی ها را نیز قطع کند.

یک دیدگاه

  1. منیژه

    فوریه 12, 2014 در 6:49 ب.ظ

    خیلی جذابه

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *