خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه ۵۰ دکوراسیون آشپزخانه کوچک با طراحی کاربردی

۵۰ دکوراسیون آشپزخانه کوچک با طراحی کاربردی

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی داخلی و چیدمان صحیح آشپزخانه در بهبود کیفیت زندگی روزانه نقش مهمی را ایفا می کند و علاوه بر این آشپزخانه گرمابخش و قلب تپنده هر خانه ای است بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک و یا بزرگ حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه ۵۰ ایده کاربردی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون های شیک و خاص نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک از دو دیدگاه کارکردی و زیبایی شناسی دارای اهمیت است بنابراین شما باید دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به گونه ای طراحی کنید که فضای آشپزخانه کاربردی و در عین حال شیک و لوکس به نظر برسد.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک و شیک

انواع ساعت دیواری

۵۰ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

با توجه به اینکه آشپزخانه های امروزی به صورت باز و یا اپن هستند طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار شده است و علاوه بر این فضای آشپزخانه های باز و یا اپن از قسمت های مختلف منزل قابل دید است بنابراین دکوراسیون آشپزخانه کوچک و یا بزرگ می تواند روی زیبایی و جذابیت بیشتر ظاهر منزل تاثیرگذار باشد.

دکوراسیون زیبا آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

اغلب افراد تصور می کنند برای آشپزخانه های کوچک نمی توان دکوراسیون قشنگ و متفاوتی را طراحی کرد و علاوه بر این باید در فضای آشپزخانه کوچک از وسایل محدودی استفاده کرد در صورتی که این تصور اشتباه است و شما می توانید با طراحی دقیق و کاربردی از فضای کوچک آشپزخانه نهایت استفاده را ببرید و دکوراسیون آشپزخانه های کوچک را به گونه ای طراحی کنید که فضای آشپزخانه بزرگ و جادارتر به نظر برسد.
توجه داشته باشید که سه عنصر اصلی در هر آشپزخانه ای یخچال و سینک ظرفشویی و گاز می باشند که قرار گرفتن این سه عنصر در فضای آشپزخانه کوچک از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است این وسایل ضروری با توجه به شکل ظاهری آشپزخانه در کنار یکدیگر و یا روبروی یکدیگر قرار بگیرند.
کابینت ها مهم ترین اجزاء در هر آشپزخانه ای محسوب می شوند و علاوه بر این کابینت ها فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال می کنند از این رو انتخاب طرح و رنگ کابینت آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. کابینت های بلند قد که شبیه کمد هستند برای فضای آشپزخانه های کوچک می توانند انتخابی مناسب و ایده آلی باشند زیرا این مدل کابینت ها فضای زیادی برای چیدن وسایل آشپزخانه را در اختیار شما قرار می دهند. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از شلوغ به نظر رسیدن دکوراسیون آشپزخانه کوچک بهتر است وسایل را تا جایی که می توانید درون کابینت ها قرار دهید و از چیدن وسایل اضافی روی سطح کابینت ها خودداری کنید تا فضای آشپزخانه مرتب و منظم تر به نظر برسد.

مبل و میز

طراحی دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه خاکستری دکوراسیون سفید آشپزخانه طراحی داخلی زیبا و بی نظیر آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک و زیبا دکوراسیون داخلی زیبا و بی نظیر آشپزخانه دکوراسیون زیبا و جدید آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک دکوراسیون زیبا و جذاب آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه سفید و مدرن دکوراسیون آشپزخانه سفید

اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه های کوچک، بزرگ تر به نظر برسد بهتر است درب کابینت ها را شیشه ای را انتخاب کنید تا فضای بیشتری از آشپزخانه قابل رویت باشد همچنین اگر رنگ کابینت ها و دیوارها مشابه یکدیگر باشند در این صورت مرز بین دیوار و کابینت از بین می رود و فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر می رسد.
برای بزرگ تر به نظر رسیدن دکوراسیون آشپزخانه همچنین می توانید رنگ کابینت ها را از بین رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و … انتخاب کنید.
اگر فضای کابینت ها برای چیدن وسایل آشپزخانه کم است می توانید به جای اینکه وسایل را روی کابینت ها و یا اپن و یا کانتر قرار دهید قفسه های دیواری را روی قسمتی از دیوار آشپزخانه نصب کنید و وسایل آشپزخانه نظیر تابه ها و قابلمه های براق و سرویس قاشق و چنگال و سروس ادویه جات و آثار هنری و گلدان های طبیعی و یا مصنوعی و ظروف تزیینی زیبا را روی این قفسه ها بچینید و از این طریق بر جلوه بصری آشپزخانه کوچک بیفزایید. توجه داشته باشید که ظرف ها و آثار تزیینی که دارای رنگ های شاد و نیروبخش هستند می توانند به دکوراسیون آشپزخانه کوچک احساس زندگی و نشاط ببخشند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک طراحی داخلی آشپزخانه طراحی زیبا و مدرن آشپزخانه دکوراسیون زیبا و شیک آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن
با توجه به اینکه امروزه میز ناهار خوری از انواع وسایل مهم در فضای آشپزخانه محسوب می شود بنابراین انتخاب میز ناهارخوری و صندلی برای آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. در آشپزخانه های کوچک فضای کمتری برای رفت و آمد وجود دارد بنابراین بهتر است شما از صندلی های اپن در فضای آشپزخانه استفاده کنید. همچنین می توانید برای صرفه جویی در فضای آشپزخانه صندلی های پایه بلند و ظریف را در کنار جزیره آشپزخانه و یا اپن قرار دهید. اگر تمایل دارید در فضای آشپزخانه از میز ناهارخوری استفاده کنید بهتر است در گوشه ای از فضای آشپزخانه یک میز نقلی زیبا و دو صندلی را قرار دهید. مدل میز ناهارخوری تاشو نیز می تواند برای آشپزخانه های کوچک انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.
انتخاب رنگ دیوارها و لوازم آشپزخانه و صندلی و سطوح پیشخوان و حوله های مخصوص خشک کردن ظروف و … تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه کوچک دارد بنابراین بهتر است رنگ وسایل و دیوارها را به گونه ای انتخاب کنید که فضای آشپزخانه با نشاط و دل باز تر به نظر برسد. رنگ های روشن و سفید برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک آپارتمانی انتخاب ایده آل و مناسبی هستند زیرا این رنگ ها نور را بازتاب می کنند و با هدایت چشم ها به سمت بالا باعث می شوند تا فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر برسد.
اگر تمایل دارید دکوراسیون آشپزخانه کوچک چشم نواز و لوکس تر به نظر برسد بهتر است از رنگ های جسورانه نظیر بنفش روشن و قرمز روشن و … در فضای آشپزخانه استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک و شیک دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کوچک طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه بنفش دکوراسیون داخلی زیبا و مدرن آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه قرمز دکوراسیون داخلی سفید برای آشپزخانه طراحی زیبا و کاربردی آشپزخانه کوچک دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کوچک دکوراسیون داخلی آشپزخانه سفید دکوراسیون داخلی زیبا و بی نظیر آشپزخانه

طراحی نورپردازی آشپزخانه کوچک

تنظیم نور در فضای آشپزخانه کوچک یکی از با اهمیت ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر آشپزخانه منزل شما دارای پنجره است بهتر است اجازه ورود نور طبیعی را به فضای آشپزخانه بدهید تا فضا نورانی تر و بزرگ تر به نظر برسد.
برای طراحی نورپردازی آشپزخانه های کوچک همچنین می توانید از نورهای مصنوعی نظیر لامپ و یا لوستر استفاده کنید.
بهتر است در زیر کابینت های بالایی آشپزخانه لامپ های رشته ای را قرار دهید تا سطح کار در قسمت کابینت های پایینی روشن شود و برای انجام فعالیت در فضای آشپزخانه فضایی مطبوع ایجاد شود. همچنین می توانید برای طراحی نورپردازی در فضای آشپزخانه از چراغ های سقف آویز و لوسترها نیز استفاده کنید.
در سال های اخیر نورپردازی در قسمت کف اتاق نیز رواج پیدا کرده است و شما می توانید در قسمت کفپوش آشپزخانه از نورهای ستاره گونی استفاده کنید تا در هنگام شب نور از کف اتاق به سمت بالا بدرخشد همچنین می توانید این لامپ ها را در زیر کابینت های زمینی نصب کنید تا به نوار پاخور کابینت ها بتابند.

        دکوراسیون زیبا و مدرن آشپزخانه         طراحی زیبا و جذاب آشپزخانه       طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه دکوراسیون داخلی شیک و بی نظیر برای آشپزخانه    طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون زیبا و جذاب آشپزخانه   دکوراسیون شیک و زیبا آشپزخانه   طراحی داخلی برای آشپزخانه کوچک   دکوراسیون آشپزخانه سفید    طراحی داخلی برای آشپزخانه کوچک   دکوراسیون خاص و زیبا آشپزخانه   دکوراسیون زیبا و کاربردی آشپزخانه دکوراسیون زیبا و خاص آشپزخانه دکوراسیون شیک و کاربردی برای آشپزخانه دکوراسیون داخلی زیبا و بی نظیر برای آشپزخانه دکوراسیون داخلی زیبا و مدرن آشپزخانه    دکوراسیون داخلی شیک و کوچک آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه مدرن طراحی داخلی زیبا و سفید برای آشپزخانه

در این مطلب با ۵۰ ایده کاربردی و مدرن برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این دکوراسیون های داخلی بتوانید فضایی متفاوت و کاربردی را در آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *