خانه دکوراسیون آشپزخانه تصاویر انواع مدل کابینت های گلاس با طرح های جدید و کاربردی

تصاویر انواع مدل کابینت های گلاس با طرح های جدید و کاربردی

مدل کابینت آشپزخانه مدرن

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه,  طراحی مناسب کابینت ها است. امروزه کابینت ها در مدل ها و رنگ های متنوعی طراحی و ساخته می شوند. یکی از جدیدترین این مدل ها, کابینت های گلاس است. در این مطلب با طرح های جدید و کاربردی انواع مدل کابینت گلاس آشنا می شویم.

طرح های جدید و زیبا از کابینت های گلاس سفید

امروزه در بیشتر خانه های مدرن, از کابینت هایگلاس که نمونه ای از کابینت های ام دی اف با روکش براق هستند، استفاده می شود. مهمترین دلیل این مسئله زیبایی این کابینت ها می باشد. کابینت گلاس براق و صاف و صیقلی است و از این رو نمای زیبایی به آشپزخانه می دهد. به علاوه این کابینت ها از آن جایی که براق می باشند, خود می توانند منبعی از نور به شمار روند. از طرح های جدید و کاربردی کابینت های گلاس می توان به نمونه های سفید آن اشاره کرد. تصاویر زیر نمونه هایی از این کابینت ها را نشان می دهد. این کابینت ها به خصوص برای آشپزخانه هایی که نور کمتری دارد, مناسب تر بوده و موجب روشنایی آشپزخانه می شود.

کابینت های گلاس سفید مشکی

انواع ساعت دیواری

زیباترین کابینت گلاس سفید

کابینت های گلاس

جدیدترین کابینت های ام دی اف

مبل و میز

مدرن ترین کابینت گلاس سفید

کابینت های گلاس

جدیدترین مدل های کابینت با متریال های گلاس

کابینت گلاس از جنس کابینت های ام دی اف می باشند, با این تفاوت که سطح آن ها با روکش پلاستیکی و براق و شیشه ایی مانند پوشانده شده است. از آن جایی که این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود, کابینت از جنس هایگلاس را می توان در طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی نمود. با توجه به دکوراسیون آشپزخانه می توان از این کابینت ها استفاده نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از مدرن ترین طراحی کابینت گلاس به رنگ های قرمز و نارنجی و بنفش و … را نشان می دهد.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت گلاس طرح دار

کابینت های گلاس

جدیدترین نمونه های کابینت

کابینت های گلاس

کابینت های قهوه ایی گلاس

کابینت های گلاس سفید مشکی

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت گلاس جدید و مدرن

مدل کابینت های گلاس سفید مشکی

یکی از شیک ترین مدل های کابینت کلاسیک, کابینت های سیاه سفید های گلاس است. این مدل کابینت ها علاوه بر اینکه آشپزخانه را بسیار زیبا می کنند, نمای لوکسی به آن می دهند. به همین دلیل گزینه مناسبی برای آشپزخانه های مدرن به شمار می آیند. تصاویر زیر نمونه هایی از این کابینت ها را نشان می دهد.

کابینت گلاس سفید

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

با مشاهده تصاویر انواع مدل های کابینت های گلاس, در می یابیم که این کابینت ها همچون کابینت های ام دی اف جدید در دو مدل دستگیره دار و بدون دستگیره طراحی می شوند و زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کنند. برای مشاهده و آشنایی بیشتر با انواع مدل های کابینت به بخش مدل کابینت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *