خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه ایرانی زیبا و شیک با جدیدترین طرح ها

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی زیبا و شیک با جدیدترین طرح ها

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

در طراحی داخلی خانه های ایرانی, دکوراسیون شیک و زیبای آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد. در طراحی های جدید انجام شده برای این فضا, از انواع مدل کابینت ها استفاده می شود. در این مطلب با جدیدترین طرح های دکوراسیون آشپزخانه ایرانی زیبا و شیک آشنا می شویم.

جدیدترین طرح های دکوراسیون آشپزخانه ایرانی شیک

آشپزخانه های ایرانی از جذابیت خاصی برخوردار است. دلیل این مسئله ذوق و سلیقه ایرانی ها می باشد. نحوه چیدمان وسایل, تناسب و هماهنگی رنگ های موجود در آشپزخانه, استفاده از مدل کابینت های زیبا و … از جمله فاکتورهای مورد توجه در دکوراسیون داخلی آشپزخانه های ایرانی است. کابینت ها یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری برای آشپزخانه های ایرانی به شمار می رود. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین این دکوراسیون ها را نشان می دهد.

استفاده از کابینت های ام دی اف، چوبی و یا طرح چوب یکی از شیک ترین ایده های طراحی آشپزخانه های ایرانی به شمار می رود. به علاوه نحوه چیدمان وسایل در آشپزخانه های ایرانی با دقت بسیاری انجام می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از این ایده ها را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید نورپردازی در دکوراسیون آشپزخانه ها مورد توجه قرار گرفته است. زیرا علاوه بر زیبایی موجب روشنایی آشپزخانه می شود.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ تیره

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

مدل کابینت های چوبی شیک

مبل و میز

ایده های طراحی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

مدل کابینت های سفید شیک

جدیدترین مدل کابینت اشپزخانه

با وجود کابینت های طرح چوب, برخی افراد از مدل های جدید کابینت های گلاس استقبال می کنند. این مدل کابینت ها براق بوده و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند. استفاده از این کابینت ها فضای آشپزخانه را جذاب کرده و برای خانه های مدرن و شیک مناسب می باشند. عکس های زیر ایده های از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی طراحی شده با کابینت های گلاس را نشان می دهد.

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ روشن

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

شیک ترین مدل کابینت اشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

نحوه چیدمان وسایل آشپزخانه های ایرانی

نحوه چیدمان وسایل در آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

با توجه به ایده های به تصویر کشیده شده, به منظور دکوراسیون آشپزخانه ایرانی می توانید از این ایده ها استفاده کنید. این ایده ها علاوه بر جذابیت و زیبایی, بهینه سازی آشپزخانه ها را نیز مدنظر قرار داده اند.

یک دیدگاه

  1. خیری

    فوریه 28, 2016 در 11:56 ب.ظ

    زیبا بود

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *