خانه دکوراسیون آشپزخانه مدل های کابینت ممبران جدید و شیک با طرح های کاربردی

مدل های کابینت ممبران جدید و شیک با طرح های کاربردی

مدل های جدید کابینت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های CNC, کار بر روی وسایل سخت مانند چوب و فلز و … راحت تر از گذشته شده است. ممبران محصولی جدید حاصل از حکاکی این دستگاه بر روی ام دی اف است. در این مطلب با طرح های کاربردی شیک و جدید کابینت ممبران آشنا می شویم.

طرح های کاربردی از مدل کابینت ممبران شیک و جدید

مدل کابینت ممبران از جمله جدیدترین مدل های کابینت کلاسیک است که با استفاده از حکاکی دستگاه CNC روی MDF ساخته می شود. این حکاکی ها در طرح ها و با ایده های مختلفی انجام می شود. سپس با استفاده از روکش های متنوع و ضد آب پی وی سی بصورت یک پارچه وکیوم می شود. نتیجه این تلاش ها, مدل های متنوع کابینت ممبران است که برای انواع آشپزخانه های مدرن و شیک مناسب است. تصاویر زیر نمونه ایی از این کابینت ها را نشان می دهد.

کابینت ممبران

انواع ساعت دیواری

کابینت ممبران

دکوراسیون زیبای آشپزخانه

کابینت ممبران

مبل و میز

جدیدترین مدل کابینت های قهوه ایی

انواع مدل کابینت ام دی اف

جدیدترین کابینت های ممبران سفید

همان طور که مشاهده کردید, این کابینت ها در عین زیبایی بسیار مدرن و شیک هستند و برای دکوراسیون آشپزخانه ها می توان از آن ها استفاده کرد. به علاوه استحکام چوب ام دی اف, روکش های متنوع و ضد آب برای آن ها و قیمت ارزان تر این مدل کابینت ها باعث شده است کابینت ممبران با استقبال زیادی روبرو شود. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل کابینت ممبران سفید را نشان می دهد که برای دکوراسیون آشپزخانه های سفید گزینه مناسبی می باشند و زیبایی آشپزخانه را دو چندان می کنند. این کابینت ها را می توان در اندازه های مختلفی تهیه نمود از این رو موجب استفاده بهینه از فضای آشپزخانه می شوند.

کابینت ممبران

شیک ترین مدل کابینت

ئکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

کابینت ممبران

جدیدترین روکش کابینت های MDF

کابینت ممبران

کابینت ممبران

کابینت های مدرن ممبران

کابینت ممبران

کابینت های شیک ممبران

مدل های کابینت سفید آشپزخانه

کابینت ممبران

مدل کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران

  کابینت ممبران

همانطور که گفتیم کابینت ممبران گزینه مناسبی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه های شیک امروزی می باشد. این کابینت ها را می توان با ایده ها و طرح های مختلف در رنگ های متنوع تهیه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *