خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه عکس های مدل دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای با طراحی جدید و شیک

عکس های مدل دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای با طراحی جدید و شیک

آشپزخانه جزیره ای

مدل آشپزخانه جزیره ای یکی از جدیدترین مدل های طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های امروزی است. این مدل آشپزخانه ها در عین فواید بسیار, دارای معایبی نیز می باشند. در این مطلب با طراحی های جدید و شیک از این مدل آشپزخانه ها آشنا می شویم.

طراحی های جدید مدل آشپزخانه جزیره ای شیک

در مدل آشپزخانه جزیره ای از یک میز به عنوان قلب آشپزخانه استفاده می شود. این میز قابلیت نگهداری بسیاری از وسایل آشپزخانه را دارد و می تواند به عنوان میز کار در آشپزخانه و میز ناهار خوری استفاده شود. این مسئله باعث شده امروزه آشپزخانه های جزیره ای یکی از پرطرفدارترین اشپزخانه ها مطرح شود. با این وجود این مدل آشپزخانه ها برای هر فضای مناسب نیست. برای مثال در دکوراسیون آشپزخانه های بسیار بزرگ, وجود میز جزیره نه تنها کاربردی ندارد, بلکه می تواند فضای آشپزخانه را گرفته و به اصطلاح دست و پا گیر باشد و یا در اشپزخانه های بسیار کوچک, وجود میز جزیره ممکن است کار در فضای آشپزخانه را با مشکل مواجه کند. به همین دلیل توصیه می شود در فضاهایی با اندازه مناسب ( نه خیلی بزرگ, نه خیلی کوچک) آشپزخانه های جزیره ایی طراحی شوند. تصاویر زیر نمونه هایی از این طراحی را نشان می دهد.

آشپزخانه جزیره ای

انواع ساعت دیواری

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

مبل و میز

آشپزخانه جزیره ای

طراحی آشپزخانه های لوکس

آشپزخانه جزیره ای

جدیدترین نمونه دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه جزیره ای

مدل آشپزخانه های جزیره ای

دکوراسیون آشپزخانه های مدرن

نمونه آشپزخانه های جزیره ای

از جمله مزیت های آشپزخانه جزیره ای می توان به تنوع و زیبایی آن اشاره کرد. میز جزیره ای در این آشپزخانه ها را می توان در رنگ های مختلفی با توجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی نمود. اندازه این میز با توجه به فضای آشپزخانه تعیین می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین آشپزخانه های جزیره ای با تم روشن را نشان می دهد.

دکوراسیون آشپزخانه های لوکس دکوراسیون آشپزخانه های شیکآشپزخانه جزیره ای طراحی آشپزخانه های جزیره ایشیک ترین دکوراسیون های آشپزخانه آشپزخانه جزیره ایتزیین آشپزخانه های جزیره ای

با توجه به تصاویری که مشاهده نمودید, آشپزخانه جزیره ای ایده مناسبی برای طراحی بسیاری از آشپزخانه ها است. این آشپزخانه ها بسیار کارآمد هستند و موجب بهینه شدن فضای آشپزخانه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *