خانه دکوراسیون پذیرایی راهنمای انتخاب بهترین رنگ اتاق پذیرایی

راهنمای انتخاب بهترین رنگ اتاق پذیرایی

راهنمای انتخاب رنگ اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی از مهم ترین بخش های منزل است که انتخاب رنگ اتاق پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است در هنگام انتخاب رنگ دیوار های سالن پذیرایی به سبک دکوراسیون پذیرایی منزل تان توجه کنید.

رنگ ها می توانند تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون پذیرایی داشته باشند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مناسب ترین رنگ پذیرایی همه جوانب سنجیده شود.

راهنمای انتخاب رنگ اتاق پذیرایی

بهترین و مناسب ترین رنگ اتاق پذیرایی چیست ؟

برای رنگ اتاق پذیرایی با دکوراسیون کلاسیک می توانید از انواع رنگ های کرم و خاکستری و آبی و زرد و سبز و قرمز استفاده کنید. رنگ های خنثی نظیر سفید و طلایی و نقره ای و برنزی و … از انواع رنگ های مناسب برای دکوراسیون های مدرن و امروزی هستند.

انواع ساعت دیواری

رنگ شکلاتی تیره در سالن پذیرایی

  • اتاق پذیرایی آبی

رنگ آبی از انواع رنگ های سرد است که این رنگ زیبا دارای تن های مختلفی می باشد. اگر شما تمایل دارید در سالن پذیرایی مملوء از احساس آرامش و امنیت باشد بهتر است از این رنگ زیبا برای دکوراسیون داخلی پذیرایی استفاده کنید. می توانید در دکوراسیون پذیرایی با رنگ آبی از رنگ های مکمل نظیر زرد و قهوه ای و سبز روشن نیز استفاده نمایید.

رنگ اتاق پذیرایی مدرن رنگ آبی برای دیوار پذیرایی

مبل و میز
  • اتاق پذیرایی یاسی

یاسی از انواع رنگ های زیبا مابین بنفش و ارغوانی است و شما می توانید با استفاده از این رنگ دیوار پذیرایی منزل خود فضایی باوقار و شاد را در سالن پذیرایی منزل تان ایجاد کنید. از رنگ های خاکی و طوسی می توانید به عنوان رنگ مکمل در کنار رنگ یاسی در رنگ ساختمان استفاده کنید. همچنین برای ایجاد فضایی دلپذیر و آرام می توانید از رنگ سفید در کنار رنگ یاسی در سالن پذیرایی استفاده نمایید.
دکوراسیون یاسی پذیرایی رنگ های مناسب برای دیوار اتاق پذیرایی
  • اتاق پذیرایی نارنجی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید دکوراسیونی گرم و صمیمی را در سالن پذیرایی منزل خود ایجاد کنید بهتر است از رنگ نارنجی برای دیوار های پذیرایی استفاده نمایید. رنگ نارنجی نمادی از زندگی و شادی است و شما می توانید از انواع رنگ های مکمل نظیر نارنجی روشن و زرد و سبز و قهوه ای تیره در کنار رنگ نارنجی در فضای سالن پذیرایی منزل تان استفاده کنید.

دکوراسیون نارنجی و قرمز سالن پذیرایی دکوراسیون نارنجی سالن پذیرایی

  •  اتاق پذیرایی سبز

رنگ سبز باعث ایجاد حس آرامش و سکون در فضای پذیرایی می شود. دکوراسیون سبز پذیرایی یکی از انواع دکوراسیون های داخلی زیبا و بی نظیر است و این رنگ متفاوت می تواند در فضای پذیرایی منزل شما باعث ایجاد حس نشاط و سر زندگی شود.

رنگ مناسب برای دیوار سالن پذیرایی

دکوراسیون سبز سالن پذیرایی
  • اتاق پذیرایی کرم کاراملی

رنگ کرم کاراملی از انواع رنگ های مکمل برای دیوار اتاق پذیرایی است این رنگ زیبا می تواند فضایی گرم و با نشاط را در سالن پذیرایی ایجاد کند و علاوه بر این کرم کاراملی باعث بیشتر شدن نور در فضای دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی می شود.

رنگ کرم کراملی اتاق پذیرایی

رنگ سالن پذیرایی

  • اتاق پذیرایی خاکستری

خاکستری از انواع رنگ های خنثی و زیبا است که امروزه از آن به عنوان رنگ اتاق پذیرایی استفاده می شود. خاکستری رنگ ملایم و جذابی است و باعث مدرن تر به نظر رسیدن دکوراسیون سالن پذیرایی می شود.

دکوراسیون خاکستری پذیرایی راهنمای انتخاب بهترین رنگ اتاق پذیرایی

  • اتاق پذیرایی شکلاتی تیره

شکلاتی تیره از مناسب ترین انواع رنگ سالن پذیرایی است شما می توانید از این رنگ زیبا برای دیوار پشت تلویزیون و یا شومینه استفاده کنید و برای بقیه دیوار های سالن پذیرایی از رنگ های قهوه ای روشن مایل به زرد و یا کرم استفاده نمایید.

رنگ شکلاتی تیره اتاق پذیرایی

رنگ شکلاتی تیره در سالن پذیرایی

  • اتاق پذیرایی سفید

رنگ سفید از انواع رنگ های خنثی و آرامش بخش برای پذیرایی ها با فضای بزرگ و کوچک است این رنگ زیبا فضای پذیرایی را بزرگ تر نشان می دهد و علاوه براین باعث مرتب و با نظم تر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی پذیرایی می شود. دکوراسیون پذیرایی سفید می تواند برای افرادی که به سبک های مدرن و امروزی علاقه مند هستند مناسب ترین انتخاب باشد. انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ اتاق پذیرایی در سبک مینیمال نیز کاربرد فراوانی دارد.

اتاق پذیرایی سفید سالن پذیرایی سفید

  • اتاق پذیرایی طلایی

طلایی از انواع رنگ های گرم و شیک برای دیوار اتاق پذیرایی است و این رنگ به دلیل براق نبودنش می تواند جلوه خاصی را به دیوار های پذیرایی منزل شما ببخشد و اگر شما خواهان ایجاد دکوراسیون داخلی سلطنتی و فاخر و لوکس در فضای پذیرایی منزل تان هستید می توانید از این رنگ زیبا برای دیوار های اتاق پذیرایی استفاده کنید. استفاده از رنگ سفید و مشکی در سالن پذیرایی با رنگ دیوار طلایی می تواند باعث متفاوت تر به نظر رسیدن فضای سالن پذیرایی شود.

رنگ طلایی دیوار اتاق پذیراییرنگ اتاق پذیرایی سنتی و کلاسیک

  • اتاق پذیرایی بنفش

 یکی از ایده آل ترین انواع رنگ دیوار اتاق پذیرایی رنگ بنفش است که این رنگ در انواع تن های روشن و تیره وجود دارد و می تواند جلوه خاصی را به سالن پذیرایی بدهد.
رنگ اتاق پذیرایی رنگ بنفش سالن پذیرایی
در این مقاله با انواع رنگ اتاق پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این رنگ ها بتوانید رنگ مناسبی را برای دیوار اتاق پذیرایی منزل تان انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *