خانه دکوراسیون پذیرایی دیزاین اتاق پذیرایی با انواع دکوراسیون های کاربردی و شیک

دیزاین اتاق پذیرایی با انواع دکوراسیون های کاربردی و شیک

دیزاین اتاق پذیرایی با دکوراسیون های کاربردی

برای داشتن چیدمانی متفاوت برای اتاق پذیرایی فقط گذاشتن مبل و لوازم دکوری کافی نیست. بایستی نکات مهم طراحی دکوراسیون پذیرایی را هم دانست تا بتوان بهترین دیزاین اتاق پذیرایی را پیاده سازی کرد.

اصول مهم دیزاین اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی مهم ترین بخش هر منزلی است زیرا ساکنین منزل بیشتر وقت خود را در این محیط سپری می کنند. دانستن نکات طراحی اتاق پذیرایی برای داشتن چیدمانی ایده آل و خاص در این بخش از خانه کمک می کنند. در ادامه با نکات اصولی دکوراسیون پذیرایی برای منازل ایرانی آشنا خواهید شد.

متفاوت ترین دیزاین های اتاق پذیرایی

انواع ساعت دیواری

 در انتخاب لوازم اساسی و اصلی اتاق پذیرایی بسیار دقت کنید. برای مثال مبلمان را نمی توان زود به زود تعویض کرد پس مبلمانی را خریداری کنید که با بیشتر لوازم پذیرایی هماهنگی دارند. بهتر است در فضاهای کوچک از مبلمان راحتی و شیک با بیشترین کارایی برای اتاق پذیرایی استفاده شود. مبلمان کم حجم نیز فضای کافی برای رفت و آمد میزبان و مهمانان فراهم می کند. می توان برای مبلمان با طرح ساده و تک رنگ از کوسن ها رنگی با طرح های خاص و زیبا استفاده کرد.

بهترین مدل دیزاین اتاق پذیرایی

برای اتاق نشیمن نقطه کانونی که مورد دید باشد مثل تابلوی بزرگ و زیبا، تلویزیون، شومینه و یا پنجره ای بزرگ در نظر گرفته می شود. مبلمان را روبروی نقطه کانونی قرار دهید. بقیه وسایل دکوراسیون اتاق پذیرایی را به شکلی متقارن یا U در اطراف مبلمان قرار دهید. برای مثال اگر در یک سمت مبل ویترین و در سمت دیگر صندلی قرار دهید، تعادل و تقارن برهم می خورد.

مبل و میز

دیزاین وسایل تزئینی و اساسی اتاق پذیرایی

یکی دیگر از نکات دیزاین اتاق پذیرایی برای داشتن دکوراسیونی زیبا، تزئین دیوار های آن است. می توان دیوارهای اتاق نشیمن را با عکس های خانوادگی، تابلوها و آثار هنری، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستری با طرح های خاص و فانتزی، نقاشی های متفاوت تزئین کرد. بدین ترتیب فضای اتاق نشیمن سرد و یکنواخت نخواهد شد.

دیزاین های اتاق پذیرایی منازل ایرانی

در دکوراسیون اتاق پذیرایی خانه های ایرانی، فرش نیز بخش مهمی از چیدمان محسوب می شود زیرا گرما و جلوه خاصی به محیط می دهد. بنابراین می توان بسته به سلیقه از فرش های کلاسیک، مدرن و یا آنتیک استفاده کرد.

دیزاین کاربردی اتاق پذیرایی ایرانی

نور پردازی نیز در دیزاین اتاق پذیرایی اهمیت به سزایی دارد. با لوسترهای لوکس و آباژورهای مدرن، می توان دکوراسیون اتاق پذیرایی را بسیار جالب و متفاوت کرد.

دیزاین زیبای اتاق نشیمن و پذیرایی

بوفه و یا ویترین نیز در دیزاین بیشتر پذیرایی های خانه های ایرانی در نظر گرفته می شود. زیرا ظروف لوکس و شیک درخشش و زیبایی خاصی به فضای سالن پذیرایی می بخشند. اما امروزه استفاده از کنسول، بوفه و یا قفسه های مدرن و شناور جای بوفه ها را گرفته اند. در ادامه انواع طراحی داخلی پذیرایی های مدرن و شیک را به نمایش گذاشته ایم.

دیزاین مبلمان اتاق پذیرایی

دیزاین شیک اتاق پذیرایی خانه ایرانی

دیزاین و طراحی داخلی اتاق پذیرایی

انواع دیزاین لوکس اتاق پذیرایی

دیزاین و چیدمان اتاق پذیرایی

طراحی دیزاین مدرن اتاق پذیرایی

جذاب ترین دیزاین اتاق پذیرایی

نحوه دیزاین و تزئین دیوارهای اتاق پذیرایی

دیزاین به روز فرش اتاق پذیرایی

طرح های دیزاین خاص اتاق پذیرایی

دیزاین لوازم دکوری و تزئینی اتاق پذیرایی

دیزاین و دکوراسیون سالن پذیرایی

دیزاین جالب نورپردازی اتاق پذیرایی

دیزاین جدید اتاق پذیرایی       نکات اصولی دیزاین سالن پذیرایی

در این مطلب تصاویری با ایده های مدرن و خلاقانه برای دیزاین اتاق پذیرایی را مشاهده کردید. شما عزیزان می توانید از این طرح ها ایده گرفته و دکوراسیونی متفاوت و جذاب برای سالن پذیرایی خانه خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *