خانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دوبلکس با ۱۸ طراحی مدرن

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس با ۱۸ طراحی مدرن

متفاوت ترین دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

به نوعی از طراحی داخلی ساختمان که بین قسمت های مختلف یک خانه اختلاف سطح ایجاد کرده و برای رفت و آمد به بعضی از بخش ها نیاز به راه پله می باشد، معماری دوبلکس اطلاق می شود. در ادامه این مطلب با دکوراسیون پذیرایی دوبلکس که طراحی های مدرن و بی نظیری دارند، آشنا خواهید شد.

طراحی های لوکس دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

خانه دوبلکس، خانه ای یک طبقه می باشد که فضای داخلی آن از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه اول اتاق نشیمن و پذیرایی است و اتاق خواب ها نیز در طبقه بالا قرار می گیرند. وجود راه پله ای در دکوراسیون پذیرایی امکان دسترسی به طبقات بالا را فراهم می کند.

معمولا معماری خانه دوبلکس برای منازلی با متراژ بالا استفاده می شد ولی امروزه این طراحی به خانه هایی با فضای کوچک هم راه پیدا کرده است. دکوراتورها و دیزاینرها معتقد هستند که خانه هایی با دکوراسیون پذیرایی دوبلکس و یا نیمه دوبلکس شخصیت و کلاس خاصی به محیط خانه می دهند و به طراح امکان بیشتری برای دیزاین داخلی منزل می دهد.

انواع ساعت دیواری

راه پله خانه های دوبلکس، جذاب ترین بخش اینگونه خانه ها می باشد. بسیاری از افراد فقط به خاطر راه پله های زیبا، طرفدار و جذب خانه های دوبلکس می شوند. راه پله ها نیز بسته به مساحت خانه به اشکال گرد، سه طرفه و… ساخته می شوند. اما استفاده از راه پله گرد در بسیاری از مواقع جذابیت بیشتری به خانه دوبلکس می دهد. راه پله ها نیز یا به شکل کلاسیک و یا به شکل مدرن هستند.

دکوراسیون سالن پذیرایی دوبلکس به دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و اجرا می شود. در سبک کلاسیک تمام عناصر محیط پذیرایی مثل سقف، دیوار و… پر زرق و برق می باشند. اما طراحی داخلی مدرن خانه دوبلکس بر پایه سادگی و به دور از تزئینات اضافی است.

دکوراسیون منحصر به فرد پذیرایی دوبلکس

مبل و میز

دکوراسیون به روز پذیرایی دوبلکس

دکوراسیون بی نظیر پذیرایی دوبلکس

دکوراسیون و نمای داخلی پذیرایی دوبلکس

دکوراسیون باشکوه پذیرایی دوبلکس

دکوراسیون امروزی پذیرایی دوبلکس

طرح های دکوراسیون اتاق پذیرایی دوبلکس

دکوراسیون پذیرایی زیبا دوبلکس

دکوراسیون داخلی پذیرایی دوبلکس

انواع دکوراسیون پذیرایی خاص دوبلکس

طراحی سالن پذیرایی دوبلکس دیزاین اتاق پذیرایی و نشیمن دوبلکس

تصاویر دکوراسیون پذیرایی جذاب دوبلکس

دکوراسیون پذیرایی شیک دوبلکس

دکوراسیون پذیرایی لاکچری دوبلکس

مدرن ترین دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

لوکس ترین دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

دکوراسیون پذیرایی جدید دوبلکس

امیدواریم طرح های مدرن و خاص دکوراسیون پذیرایی دوبلکس مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و از آن ها برای دیزاین سالن پذیرایی خود ایده گرفته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *