خانه دکوراسیون پذیرایی عکس های دکوراسیون اتاق پذیرایی خاکستری ساده و شیک

عکس های دکوراسیون اتاق پذیرایی خاکستری ساده و شیک

پس زمینه های خنثی در دکوراسیون همیشه یک قدم بالاتر از رنگ های دیگر قرار می گیرند. رنگ خنثی در بسیاری از مکان های عمومی و سالن های پذیرایی بزرگ به عنوان رنگ مناسب انتخاب می شود. اتاق پذیرایی خاکستری یک چینش متفاوت است که بسیاری از اجسام در این چینش خودنمایی می کنند.

دکوراسیون اتاق پذیرایی خاکستری شیک

رنگ خاکستری از تن های رنگی مختلفی برخوردار است و می توانید متناسب با مبلمان و لوازم منزل آن را تغییر دهید یا انتخاب کنید. همانطور که می دانید رنگ خاکستری یک رنگ فوق العاده انطباق پذیر است و قابلیت ترکیب با سایر رنگ ها را دارد. این ویژگی رنگ خاکستری را از حاشیه بیرون می آورد و در مرکز توجه قرار می دهد.

در دکوراسیون پذیرایی خاکستری، سایه های طیفی مختلفی از رنگ طوسی را پدیدار کنید. یکی از توصیه های مهم برای انتخاب رنگ خاکستری در دکوراسیون این است که اولاً مدل خانه شما باید آفتاب گیر باشد و بتوانید از نور فضای بیرون بهره مند شوید. ثانیاً هرگز از یک تم یک نواخت خاکستری در فضای داخلی اتاق پذیرایی استفاده نکنید. به عنوان مثال شما باید از تم خاکستری تیره برای مبلمان و از تم خاکستری چند درجه روشن تر برای دیوارها و سقف بهره ببرید. به این ترتیب دکوری که ایجاد کرده اید، با یکدیگر همپوشانی و همخوانی دارد.

حالا می توانید بر روی این مبلمان تیره از کوسن های روشن استفاده کنید. در نتیجه تیرگی رنگ را به تعدیل می رسانید و محیط منزل را جذاب و متفاوت خواهید کرد.

انواع ساعت دیواری

اتاق پذیرایی خاکستری

دکوراسیون متفاوت اتاق پذیرایی با تم خاکستری

طراحی شیک اتاق پذیرایی با تم خاکستری

مبل و میز

از خاصیت ترکیب پذیری این رنگ استفاده کنید و رنگ های دیگر را در کنار این رنگ قرار دهید. رنگ خاکستری مخصوصاً با تم تیره یک رنگ کسل کننده و یک نواخت است و اگر به نور خورشید دسترسی نداشته باشد، حالتی از ظلمات را در خانه ایجاد می کند. بنابراین این تم تیره را حتما در کنار رنگ های روشن به کار ببرید. بهتر است از هاله های رنگ خاکستری استفاده کنید.  دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن با تم خاکستری  دکوراسیون ایده آل اتاق نشیمن با تم خاکستری

دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن با تم خاکستری

دکوراسیون فوق العاده با تم خاکستری

طراحی جالب اتاق نشیمن با تم خاکستری

طراحی ایده آل اتاق نشیمن

دیزاین اتاق نشیمن با تم خاکستری

دیزاین ایده آل اتاق نشیمن با تم خاکستری

اگر دکوراسیون پذیرایی با تم خاکستری محیط منزل شما را سرد و بی روح کرده، از دکور چوبی برای القاء حس گرما بهره ببرید. به طور کلی کف پوش چوبی، دکور چوب و… قابلیت ترکیب با رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و… دارند. منظور از رنگ خنثی این است که این رنگ به تنهایی هیچ حسی را منتقل نمی کند اما زمانی که با یک رنگ تیره تر از خود ترکیب می شود، فوق العاده تیره به نظر می رسد و زمانی که با یک تم روشن تر از خود ترکیب شود، روشن تر به نظر می رسد.

دیزاین شیک اتاق پذیرایی با تم خاکستری

طراحی متفاوت اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی خاکستری

اتاق پذیرایی خاکستری هم در طراحی های سنتی و هم به عنوان الگوی متفاوتی از دکوراسیون مدرن مورد توجه قرار می گیرد. معمولا این رنگ را در دکوراسیون داخلی خانه امروزی در کنار رنگ های زرشکی، ارغوانی و… به کار می برند. توجه داشته باشد اگر از تم خاکستری برای رنگ دیوار استفاده کردید، پرده روشن برای پنجره به کار ببرید. در این تم تیره، رنگ های روشن مانند زرد به عنوان یک هدایت گر فوق العاده نور عمل می کنند. به همین خاطر محیط منزل را روشن تر می کنند. برای انتخاب قاب و دکوری های دیواری نیز بهتر است از رنگ متضاد با رنگ خاکستری استفاده شود تا این وسایل جلوه یابند.

اتاق پذیرایی خاکستری

دکوراسیون متفاوت اتاق پذیرایی خاکستری

طراحی متفاوت اتاق پذیرایی شیک

امیدواریم راه کارهای لازم برای خلق یک دکوراسیون اتاق پذیرایی خاکستری را به شما معرفی کرده باشیم و بتوانید با به کارگیری همین ایده ها به دکوراسیونی متفاوت دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *